کد خبر: ۱۳۷۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰

داوود احمدی‌نژاد: اطلاعات موثق داریم كه جریان انحرافی می‌خواهد وارد فاز نظامی شود

اگر استانداران و وزرا مقابل جریان انحرافی موضع بگیرند انسجام دولت به هم می‌ریزد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ داوود احمدی‌نژاد، درباره فعالیت‌های جریان انحرافی برای كسب كرسی‌های مجلس شورای اسلامی و شدت‌گرفتن این فعالیت‌ها در شهرستان‌ها در آستانه انتخابات مجلس، تصریح كرد: جریان انحرافی از دیرباز ساماندهی و سازماندهی خود را انجام داده‌اند برای اینكه انقلاب را در اختیار خودشان بگیرند.

نماینده ویژه رئیس‌‌جمهوری در پدافند غیرعامل همچنین به تحركات جریان انحرافی برای ضربه به نظام اشاره و تصریح كرد: این جریان در حوزه اقتصاد، حلقه‌های جداگانه‌ای از حلقه‌های اقتصادی نظام درست كرده‌اند كه در موضوع سیاست و موضوع فرهنگ نیز به همین گونه است.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه «جریان انحرافی یک جریان جدا از جریان فرهنگی نظام ایجاد كرده است»، تاكید كرد: جریان انحرافی در تمامی موضوعات یک حلقه‌هایی درست كرده‌اند كه این حلقه‌ها با حلقه‌های اصلی نظام در تعارض است و در روند حركت نظام نیستند.

سازماندهی جریان انحرافی برای ورود افراد ناهماهنگ با انقلاب به مجلس

وی ایجاد حلقه‌های جداگانه را یكی از راهكارهای جریان انحرافی برای ورود به انتخابات دانست و ابراز داشت: این جریان می‌خواهد انتخابات را طوری سازماندهی كند كه افرادی به مجلس بروند كه با فرهنگ انقلاب و به‌طور كلی با همه چیز انقلاب هماهنگ نباشند.

احمدی‌نژاد این روند را ایجاد مسیری جدای از مسیر انقلاب و قانون اساسی توصیف كرد و عنوان داشت: آن‌ها تا به امروز هم نشان داده‌اند كه قانون‌گریزند و اصلاً قانون مدار نیستند.

اطلاعات موثق داریم كه جریان انحرافی می‌خواهد وارد فاز نظامی شود

احمدی‌نژاد در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تبعات تغییر استانداران و فرمانداران در آستانه انتخابات مجلس و نقش جریان انحرافی در ایجاد و چینش حلقه‌های جدیدی از استانداران، گفت: جریان انحرافی همچون یک مثالی است كه می‌گوید دیگی كه برای من نمی‌جوشد باید سر سگ در آن بجوشد؛ آن‌ها دائماً به دنبال این هستند كه آب را گل‌آلود كنند تا بتوانند ماهی‌شان را از این آب گل‌آلود بگیرند.

وی خاطر‌نشان ساخت: بر همین اساس است كه هرچند‌صباحی وارد می‌شوند و یک حرف‌های بی‌سرو تهی می‌زنند تا دائماً در جامعه چالش وجود داشته باشد.

نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در پدافنند غیر عامل تاكید كرد: این جریان مثل جریان‌های دیگر، از فاز سیاسی و فرهنگی شروع كرده است و مطمئن باشید بر اساس آن اطلاعاتی كه ما داریم و خبر ما و اطلاعات ما نیز موثق است، با توجه به اینكه در فاز فرهنگی و سیاسی شكست خورده است، می‌خواهد وارد فاز نظامی شود.

احمدی‌نژاد همچنین یادآور شد: نقطه اوج این فاز هم‌‌ همان ۱۱ روز معروف بود كه حالا باید ببینیم این ۱۱ روز یعنی چه؟

جریان انحرافی جدای از جریان‌های معاند نیست

نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در پدافنند غیرعامل در ادامه در پاسخ سوال دیگری درباره موضع‌گیری غیرشفاف و عدم مرزبندی روشن جبهه پایداری با جریان انحرافی، اظهار كرد: تا آنجایی كه من می‌دانم و تا حالا تعقیب كرده‌ایم، جریان انحرافی جدای از جریان‌ها معاندی كه تا امروز در نطام بوده‌اند نیست و در ادامه همان‌ها است.

به گفته احمدی‌نژاد تا كنون همه علما و بزرگان من جمله آیت‌الله مصباح‌یزدی نیز به شدت در برابر این قضیه موضع داشته‌اند و ممكن است بعضی از اعضای جبهه پایداری موضع نگرفته باشند.

وی به مواضع مكرر آیت‌الله مصباح‌یزدی در برابر جریان انحرافی اشاره كرد و گفت: حتی ایشان جریان انحرافی را به عنوان فراماسونر اعلام فرموده‌اند.

ثمره‌‌هاشمی فرد شاخصی نیست

احمدی‌نژاد درباره تاكید آیت‌الله مهدوی‌كنی و سایر بزرگان اصول‌گرا بر مرزبندی روشن اصول‌گرایان با جریان انحرافی نیز گفت: در این طرف آیت‌الله مهدوی‌كنی و در آن طرف آیت‌الله مصباح‌یزدی در طرف دیگر آیت‌الله علم الهدی، خاتمی، جنتی، صدیقی و همه نسبت به جریان انحرافی موضع گرفته‌اند. اگر بخواهیم بگوییم چه افرادی موضع گرفته‌اند باید بگوییم چه كسی است كه موضع نگرفته باشد؟

نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در پدافنند غیر‌عامل درباره امتداد سكوت برخی اعضای موسس جبهه پایداری و همچنین افرادی همچون مجتبی ثمره‌هاشمی، تاكید كرد: ثمره‌هاشمی فرد شاخصی نیست، همچون این است كه بگوییم چرا برخی از وزرا موضع نگرفتند؟ خوب البته خیلی از وزرا و استانداران موضع نگرفتند اما افراد شاخص نظام همه موضع گرفتند و اصل هم آن‌ها هستند.

وزرا و استانداران نیز باید در برابر جریان انحرافی موضع بگیرند

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به موضع‌گیری روشن در برابر جریان انحرافی در بدنه دولت، تصریح كرد: اگر بخواهیم در درون دولت، استانداران و وزرا نیز همینطور موضع بگیرند كه انسجام دولت فعلی به هم می‌ریزد؛ اگرچه من اعتقاد دارم كه باید موضع بگیرند.

نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در پدافنند غیر‌عامل به خطرات جریان انحرافی و تعارض آن با مبانی اسلامی اشاره و تاكید كرد: جریان انحرافی ریشه در نفاق دارد و هیچ عرق و علاقه‌ای به نظام ندارد؛ جریان انحرافی نه تنها به نظام علاقه ندارد بلكه اساساً اسلام را هم قبول ندارد، چه برسد به مسئولان نظام و ولایت فقیه؛ اصلا آن‌ها هیچ چیزی را قبول ندارند.

جریان انحرافی در مسیر ولایت، اسلام و پیغمبر نیست

احمدی‌نژاد یادآور شد: اگر در گفتار و رفتار آن‌ها و نشست و برخواست‌های آنان با آدم‌هایی كه اصلا بویی از ارزش‌ها در آن‌ها نیست دقت كنید، می‌بینید كه گفتارشان تماماً انحرافی و التقاطی است.

به گزارش شبكه خبری زندگی، وی در پایان خاطرنشان ساخت: ما باید بدانیم كه این‌ها در مسیر انقلاب و اسلام و ولایت و خدا و پیغمبر نیستند و بلكه به دنبال جشن ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین