کد خبر: ۱۲۵۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵

سعیدی: در سپاه زحمت بر دوش تعدادی خاص است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ علی سعیدی در همایش بصیرت‌افزایی، بهداشت و سلامت خانوادهای سپاهیان و بسیجیان در مشهد، در پاسخ به سوالی درباره گمانه‌زنی‌های موجود مبنی بر کاندیدا شدن رییس دفتر رییس‌جمهوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، گفت: دو سال تا انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی است، اما تفکر مکتب ایرانی از جمله تفکراتی است که نه قابل فهم است، نه قابل توضیح و باید نسبت به این جریان هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دولت در مسیری حرکت می‌کند که نباید در جلوی آن موضع‌گیری کنیم؛ چراکه باعث می‌شود جریان‌های مخالف از آن سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به دیدگاه احمدی‌نژاد نسبت به مشایی در عین حال ابراز عقیده کرد: ورود به عرصه سیاسی نیازمند پختگی‌هایی است که شاید آقای مشایی آن پختگی‌ها را ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه  عنوان کرد: این مساله بسیار نگران کننده است؛ چراکه هنوز شاهدیم آقای هاشمی در پیامی که به راس فتنه یعنی آقای موسوی دادند، تعابیر خدمت‌گزار و غیره را به کار بردند؛ بنابراین روشن نیست آقای هاشمی چه اندیشه و مسیری را دنبال می‌کنند.

وی گفت: حصر خانگی سران فتنه، بهترین شیوه برخورد با آن‌هاست و این در حالی است که آقایان صانعی و موسوی اردبیلی و دیگران پیام دادند.

وی ادامه داد: امروز فضا برای برخورد با سران فتنه فراهم نیست؛ مشکل عمده در این راه برخورد و حمایت افرادی است که پس از برخورد مانند مجمع مدرسین قم و دیگران بیانیه می‌دهند؛ برخورد با سران فتنه باید هوشمندانه باشد؛ چراکه نباید مشکل را چند برابر کنیم و باید به فضای جامعه هم توجه کنیم.

سعیدی درک مردم را از بعضی خواص در خصوص مسائل جامعه، بهتر و درست‌تر دانست و گفت: در سپاه زحمت بر دوش تعدادی خاص است و در مجموع سپاه نسبت به بقیه نهادها، درک صحیح‌تر و عملکرد بهتری نسبت به برخی نهادها وجود داشته است و حتی در جاهایی که از دستگاه‌های دیگر توقع بیشتری می‌رفت، سپاه جلوتر بود و سپاه در مسائل سیاسی روشن‌ترین موضع و جهت‌گیری را نسبت به بقیه داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
مشکل عمده کسانی هستند که به وصیت امام توجه نکرده و ... را وارد سیاست کرده و تا پاک کردن تمام نزدیکان امام برای قبضه قدرت پیش خواهند رفت. چون ... قدرت بر عکس ....ارضاء پذیر نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین