کد خبر: ۱۱۶۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱

جواد لاریجانی: سازمان ملل متحد دچار مرض شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه جمهوری اسلامی می‌گوید: غرب و از جمله انگلیس پشتیبان درجه یک دیکتاتوری و دشمن شماره یک دموکراسی در کل منطقه خاورمیانه می‌باشند. 

وی همچنین اظهار کرد: سازمان ملل متحد دچار مرض کرونیک در تشکیلات خود شده است.

محمد جواد اردشیر لاریجانی با انتقاد از رفتار دوگانه غرب در قبال حقوق بشر، گفت: رفتار غرب اعم از انگلیس و سایر کشورهای اروپایی درباره حقوق بشر هم رفتار بسیار مفتضح و هم مبانی فکری تبعیض‌آلودی دارند زیرا آنها استانداردهای دوگانه‌ای داشته و در صدد تحمیل آن به دیگر کشورها هستند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: غرب و از جمله انگلیس پشتیبان درجه یک دیکتاتوری و دشمن شماره یک دموکراسی در کل منطقه خاورمیانه است و به اسم مبارزه با تروریسم انواع خشونت‌ها را در کشور خود و سایر کشورها قانونی کرده‌اند.

لاریجانی تاکید کرد: علی‌الاصول انتظارما این است که سازمان ملل این رکوردهای بسیار غم‌انگیز درامر تجاوز به حقوق انسان‌ها از سوی کشورهای غربی تحت عناوین مختلف را پیگیری کند.

معاون رئیس قوه قضائیه درباره علت سکوت مجانع بین‌المللی در قبال نقض بارز حقوق بشر از سوی کشورهای غربی نیز گفت: به هر تقدیر غربی‌ها معتقدند که اگر سازمان‌های بین‌المللی در ارکستر آنها عمل نکنند باید از رده خارج شوند و لذا این یک سیاست بسیار زشتی است که به یک مرض کرونیک در تشکیلات سازمان ملل تبدیل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین