کد خبر: ۱۴۶۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳

عذرخواهي اينتر از يك هوادار 9 ساله!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه اينتر به دليل نتايج ضعيف خود از يك هوادار 9 ساله عذرخواهي كرد و با دعوت از او به محل باشگاه، هدايي به وي اهدا كرد.

فيليپو 9 ساله يكي از هواداران باشگاه اينتر ايتاليا است كه هم‌كلاسي‌هايش او را به دليل نتايج ضعيف اينتر در چند هفته اخير مورد تمسخر قرار داده‌اند.

اين كودك 9 ساله در ديدار تيم محبوبش مقابل بولونيا كه با شكست تحقيرآميز 3 – صفر اينتر همراه شد در ورزشگاه حاضر بود و پلاكاردي در دست داشت كه رويش نوشته شده بود: ممكن است لطفا ببريد؟ وگرنه در مدرسه مرا مسخره مي‌كنند! با تشكر، فيليپو.

پس از آن، مسئولان باشگاه اينتر او را به محل اين باشگاه دعوت كردند تا به اين ترتيب از اين هوادار خردسال تيمشان عذرخواهي كنند. در اين ديدار، خاوير زانتي مدافع اينتر پيراهني با نام فيليپو به اين هوادار اينتر اهدا كرد و با او عكس يادگاري گرفت.

به گزارش ايسنا،فيليپو پس از اين ديدار گفت: من هيچ وقت تيمم را عوض نمي‌كنم و هوادار اينتر باقي مي‌مانم. وقتي ما پشت سر هم برنده مي‌شديم، به دوستانم پز مي‌دادم. حالا هم بايد سرم را بالا بگيرم. اميدوارم پلاكاردي كه در ديدار مقابل بولونيا نشان دادم، آخرين پلاكاردي از اين نوع باشد كه در دست مي‌گيرم. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین