کد خبر: ۱۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸
در صورت تعلل بیشتر در معرفی وزیر راه

رئیس‌مجلس به احمدی‌نژاد تذکر می‌دهد

مجلس از این پس سرپرستی نیکزاد را نمی‌پذیرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در صورت تعلل بیشتر رئیس‌جمهوری برای معرفی وزیر راه و ترابری، رئیس مجلس به احمدی‏نژاد تذکر خواهد داد.

جمشید انصاری با تأکید بر این که مجلس از این پس به هیچ‌وجه سرپرستی نیکزاد بر وزارت راه را نمی‌پذیرد، گفت: رئیس‌جمهوری با عدم معرفی وزیر راه بر خلاف قانون اساسی عمل کرده، زیرا طبق این قانون، زمان فعالیت سرپرست سه ماه است که اکنون این زمان پایان یافته است. 

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت راه هم اکنون باید با ساختار قدیم فعالیت کند که قوانین و شرح وظایف آن به تصویب مجلس رسیده است و اینها ارتباطی با وزارت مسکن ندارد.

انصاری یادآور شد: وزیر جدید راه و ترابری باید از مجلس رأی اعتماد بگیرد، زیرا هنوز مجلس موافقت خود را با ادغام وزارت راه و مسکن اعلام نکرده و بحث بر سر وزراتخانه جدید بی‏معنا است.

وی درباره راهکارهای قانونی برای مجاب کردن دولت به اجرای قانون تصریح کرد: ما از ابزار قانونی خود استفاده خواهیم کرد که اول از همه تذکر به رئیس‌‌جمهوری است و در مرحله بعد از تخصیص اعتبار به وزارت راه خودداری می‌‏کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: ما اعتقاد داریم باید کشور بر مدار قانون حرکت کند و اگر غیر از این باشد، مجلس برخورد خواهد کرد.‬
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین