کد خبر: ۹۰۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱

نامه سرگشاده پسر ناطق‌نوری به موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرزند حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در نامه‌ای سرگشاده به میر حسین موسوی شیوه مناظره تلویزیونی وی با رقیب انتخاباتی‌اش را ستود و از اتهام وارد شده بر خود و خانواده‌اش در این مناظره گلایه کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در متن نامه سرگشاده مصطفی ناطق‌نوری به میر حسین موسوی آمده است: «بی‌مقدمه مایلم مراتب سپاس و خرسندی عمیق خود را به عنوان یک شهروند ایرانی از متانت و بزرگواری توام با صداقت جنابعالی درمناظره تلویزیونی که چون روزنی از نور در برابر تاریکی و بی‌صداقتی، یکبار دیگر امید را به دل ایرانیان نگران حق سرازیر نمود، ابراز دارم».

در ادامه این نامه آمده است: «آنجا که در سایه تزویر و تظاهر به مهدویت و طلب فرج، اصول ایمانی و تاکیدات دینی و قواعد اخلاقی که بناست فلسفه غایی فرج امام عصر(عج) باشد، آنگونه لگد مال جهل گردید و دلهای مومنانی که درپس این سالها، با امید به حاکمیت اخلاق دینی، سختی‌های این راه دراز دفاع از آرمان‌ها را به جان خریدند، این چنین به لرزه افتاد».

«اینجانب با مدد امید به آینده‌های روشن، این بار سنگین افترایی را که در پیشگاه میلیون‌ها نفر، بر من و خانواده‌ام روا گردید و قلبم را بی‌رحمانه آزرد، به نوبه خود تحمل می‌نمایم و تنها به عنوان یک ایرانی و نیز جانباز کوچک دوران دفاع مقدس همگام و هم نفس خیل عظیمی از ایرانیان مصمم که دل در گرو تغییر وضع موجود دارند و بی‌صبرانه آرزوی روزهای سبز این مرز و بوم را در دل می‌پرورانند، با شما نجواگونه می‌گویم " اندکی صبر سحر نزدیک است"».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
0
2
وخداوند بر امثال ناطق ها و هاشمی ها قضاوت خواهد کرد، که مردمی شبها سنگ بر شکم میبندند و اقازاده ها ...
درود بر متانت موسوی و درود بر صداقت احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
4
0
متاسفانه با خبر شده ایم که برخی از پادگان ها از سربازان خواسته اند تا در روز رای گیری با شناسنامه ها ی خود حاضر شوند تا زیر نظر مسولان آن پادگان به فرد مورد نظر آن ها که آقای احمدی نژاد است رای دهند.لطفا پیگیری شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
2
0
متاسفانه با خبر شده ایم که پادگان ها از سربازان خواسته اند تا با شناسنامه خود برای رای گیری در روز انتخابات مراجعه کنند و به آقای احمدی نژاد رای دهند. لطفا بررسی شود.
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
1
2
مردم با شخصی مثل جناب آقای موسوی مشکلی ندارد . مشکل آقای هاشمی ,آقای ناطق نوری و .... و آقازاده های آنهاست . و این در حالی است که در روستاها و شهرستانه مردم گاهی حداقل ها رو هم ندارند و اینان ایران رو تقسم بندی کردند. مشکل حامیان موسوی ایست.درود بر صداقت و شجاعت احمدی نژاد! درود بر ایران!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین