کد خبر: ۵۶۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۵ - ۲۲:۴۳
خشم همسر الهام از آرای مردم تهران

هاشمی مدیون کیست؟!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: ‌همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت محمود احمدی‌نژاد در مطلبی خشم‌آلود و موهن پیرامون انتخابات خبرگان و آرای سنگین هاشمی رفسنجانی، بار دیگر حملات تندی را علیه او منتشر کرد و نهایتاً هاشمی را مدیون احمدی‌نژاد دانست! حمله دوباره فاطمه رجبی همسر سخنگوی دولت نهم به رئیس مجمع تشخیص مصلحت در حالی صورت می‌گیرد که پدرمرحوم و برادر این بانوی جنجالی در ماه‌های گذشته با انتقاد از ادبیات نوشتاری و سیاسی وی از این مواضع تبری جسته بودند. این حملات همچنین چند ماه پس از آن صورت می‌گیرد که رهبری انقلاب با نهی صریح از تخریب و اقدامات تخریبی یک «اقلیت کوچک»، هشدارهای صریحی را مورد تاکید قرار داده بودند.

«فاطمه رجبی» که پیش از این بارها عبارات هتاکانه، تند و عجیبی را علیه سید محمد خاتمی، حسن روحانی، اکبر هاشمی رفسنجانی، عزت‌الله ضرغامی، محمد باقر قالیباف، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ابراز کرده، این بار نیز در مقاله‌ای که در اکثر قریب به اتفاق سایت‌های افراطی و حامی محمود احمدی‌نژاد منتشر شده آورده ‌است: آرای ملت به نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، موضع‌گیری آشکار ملی، در برابر تفکر اصلاح‌طلبی بود. در نگاه اولیه به کیفیت اراده ملت در این انتخاب، ملاحظه می‌شود که مردم به درستی، دارندگان اندیشه اصلاح‌طلبانه، یا پیوستگان سیاسی به این طیف را از مجلس خبرگان اخراج كرده است.

هشدار پدر فاطمه رجبی به دختر! [کلیک کنید]
عذرخواهی برادر زن الهام از هاشمی، خاتمی و روحانی [کلیک کنید]

بازگشت همسر الهام! [کلیک کنید]

رجبی می‌نوسید: بارزترین نماد این اخراج را باید در عدم راهیابی نماینده سابق استان كرمان به مجلس خبرگان رهبری یافت. وی كه پسرعموی هاشمی رفسنجانی است، مانند دیگر افراد این خانواده، همواره مورد پرسش، انتقاد و اعتراض در مسایل سیاسی و اقتصادی بوده است. پرسش و انتقاد و اعتراضی كه درباره هاشمی‌های پرجمعیت و همیشه در قدرت در همه نقاط كشور از سوی همه ملت مطرح بوده است. گرچه با راهكارهای گوناگون و فشارهای بسیار و كارساز!! تلاش شده تا «رقیب نمادین فكری و سیاسی» برای هاشمیان در استان كرمان وجود نداشته باشد؟! اما مردم آگاه و فهیم كرمان،‌ سرافرازانه تلاش‌ها و فشارها را ناكام گذارد. روشن‌تر آن كه مردم استان كرمان، این نامزد را نه به عنوان یك فرد، بلكه به عنوان فرد قدرتمندی از خاندان هاشمی در زادگاه هاشمی عقب راندند.

همسر سخنگوی دولت نهم در ادامه نوشتارش، تحلیل خود از آرای سنگین هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان را این چنین بیان کرده است: آرای «هاشمی رفسنجانی» كه برای خود وی هم تعجب‌آور و پیش‌بینی نشده بود، و هم موجب غرور و ادعاهای خیالی وی گردیده است، نكاتی قابل تامل دارد. نخست آن كه نام وی در لیست جامعه مدرسین بوده و جوسازی دبیر سیاسی جامعه مدرسین با نسبت دادن واهی «وجوب شركت هاشمی از سوی مقام معظم رهبری» در آرای او تاثیر سازنده و اساسی داشته است. دوم آن كه صدا و سیمای ضرغامی، علاوه بر سرمایه‌گزاری عظیم یك سال و اند گذشته برای «هاشمی» با عدم انتشار اطلاعیه روشنگرانه حضرت آیت الله العظمی بهجت، مانع از آگاهی پیروان ایشان در رای دادن گردید. نكته سوم تلاش و فشار فزاینده‌ای بود كه منجر به گرفتن صدها كارت نظارت توسط دختر هاشمی، امدادرسان پدر گردید. چهارم خدمت پر هزینه محمدعلی ابطحی (وبلاگ‌نویس خاتمی) به هاشمی با هدف پیروزی در انتخابات بود. روشن‌تر آن كه هاشمی با افشای نامه حضرت امام سلام‌الله علیه پیرامون جنگ تحمیلی، قدرت تهدید كننده خود را برای نظام اسلامی به نمایش گذارد. در این راستا خدمتگزاری ابطحی ناكارآمد نبود. به این معنا كه وی در نوشته‌ای این تهدید را جدی و واقعی خواند و اعلان داشت: «خیلی‌ها بدانند كه هاشمی از این نامه‌ها و سندها بسیار دارد.

فاطمه رجبی در ادامه توصیه‌هایی را به هاشمی می‌کند و وی را در این بخش از یادداشت خود مدیون احمدی نژاد می‌داند! وی می‌نویسد: نكته برجسته‌تر كه هاشمی رفسنجانی باید همواره آن را مد نظر داشته باشد آن است كه هاشمی مدیون همیشگی احمدی‌نژاد است. مدیون صداقت، امانت‌داری،‌ درستكاری و پاكی مدیریت احمدی‌نژاد است.

همسر سخنگوی دولت در ادامه مقاله‌اش با زیر سئوال بردن انتخابات‌های قبلی جمهوری اسلامی و در دفاع از احمدی‌نژاد یعنی مردی که پیشتر او را «معجزه هزاره سوم» نامیده بود، آورده است: توجه داشت كه احمدی‌نژاد با تبلیغات پرهزینه،‌ فریبكارانه و داشتن عقبه مافیایی سیاسی و مالی، رئیس‌جمهور نشده است... از آنجا كه احمدی‌نژاد نشستن بر صندلی‌های اشرافی رؤسای جمهور پیشین و پناه گرفتن در كاخ سعدآباد، و بهره‌مندی از زر و زور و تزویر را هم زیرپا نهاده، هراسی ندارد كه هاشمی رفسنجانی از صندوق‌ها بیرون آید و نیازی نمی‌بیند به مانند دو رئیس‌جمهور گذشته «حزب دولتی» بسازد و با امكانات دولت و بیت‌المال،‌ همان حزب را از صندوق‌ها بیرون آورده، بر منافع ملی و مصالح كشور حاكمیت دهد. 


پیام تسلیت آفتاب
شورای سردبیری آفتاب مطلع شد که عالم خبیر و مورخ و پژوهشگر برجسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی دوانی پدر خانم فاطمه رجبی به رحمت ایزدی پیوسته‌اند. آفتاب با تسلیت درگذشت این روحانی زاهد و وارسته که همواره از سیاسی کاری اجتناب می‌کردند و طلب صبر برای بازماندگان، آرزو می‌کند که سرکار خانم رجبی حداقل اینک که پدرشان در جوار حضرت حق سکنی گزیده‌اند به توصیه‌های مرحوم پدر توجه ویژه نمایند.

جهت یادآوری به خانم رجبی متذکر می‌گردد که مرحوم پدر ایشان در آخرین گلایه از دخترشان که در رسانه‌ها به چاپ رسید تاکید کرده بودند: بارها به فرزندانم گفته‌ام و سفارش اكيد كرده‌ام كه راضی نيستم به هيچ وجه در امور سياسی وارد جناح‌بندی‌ها شده و با طيفی يا كسی طرف شوند و از وی نام ببرند، و در گفتار و رفتار و نوشتار بر ضد آنها موضع‌گيری كنند، چون با مشی من منافات دارد و از آن رنج می‌برم. این عالم وارسته همچنین درباره دختر خود (فاطمه رجبی) با اشاره به این که «او از حالت عادی فراتر رفته است» نوشته بودند: به عنوان پدری كه بيش از بسياری از كسان با بيان و قلم به انقلاب و خط امام خدمت كرده است، به دخترم تذكر می‌دهم از اين گونه موضع‌گيری‌ها در گفتار و نوشتار خودداری نموده و طوری نشود كه خدای ناكرده رابطه پدری و فرزندی ما قطع شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین