کد خبر: ۱۲۹۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰

رسایی: بجای توقیف ما،خاتمی را خلع لباس كنید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه توقیف شده 9 دی كه به رغم تلاش برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل كسب تنها 5 رای از مجموع 290 نماینده مجلس در این تصمیم خود ناكام شد، این هیات را كه مجموعه ای از مسوولان قضایی و دولتی و نماینده حوزه تشكیل می دهد را پیوند خواص مردود و جریان انحرافی خواند و در یادداشتی با عنوان "خواص مردود و جریان انحرافی پیوندتان مبارك " در سایت شخصی خود نوشت:

هیات نظارت بر مطبوعات مطابق آنچه از تركیب آن انتظار می رفت، در جلسه مورخ 23 خرداد 90 بدون هیچگونه سابقه تذكر شفاهی و كتبی، هفته نامه 9 دی را با استناد به دلایلی واهی توقیف كرد!

اینجانب از معاونت مطبوعاتی درخواست كردم تا حكم این توقیف را برایم فكس كند كه اعلام شد چون محرمانه است قابل فكس نیست و ارسال می شود! اما جالب است كه روز گذشته یك ساعت بعد از تصمیم اخذ شده دلایل توقیف 9 دی در رسانه ها اعلام شد! مطابق آنچه رسانه ها به نقل از دبیرخانه هیات نظارت منتشر كرده اند، به شرح ذیل است كه پاسخ هر یك از اشكالات اعلام شده را توضیح می دهم:

1 . اعلام شده كه 9 دی زمینه انتشارش سیاسی و فرهنگی است ولی در هر شماره یك تا دو صفحه مطالب اقتصادی منتشر می كند. این در حالی است كه روال پذیرفته شده در هیات نظارت نسبت به نشریات بر این است كه باید حداقل 50% صفحات مطابق زمینه انتشار باشد و 9 دی نیز تاكنون اینگونه بوده و فقط یك صفحه آن اقتصادی و البته در سال جهاد اقتصادی به دو صفحه آن هم با رویكرد سیاسی تبدیل شده. یعنی بیش از 80% آن سیاسی فرهنگی و بقیه صفحات نیز با رویكرد سیاسی است.

2 . اعلام شده كه در یكی از شماره های 9 دی با چاپ كاریكاتوری به روحانیت اهانت شده كه منظور چاپ كاریكاتوری در شماره 17 هفته نامه 9 دی در باره محمد خاتمی و به مناسبت سالمرگ دوم خرداد است. این در حالی است كه اولا این كاریكاتور نقاشی خاتمی است و هیچگونه توهینی در آن صورت نگرفته. دوما روزنامه ایران در وی‍‍ژه نامه سال 88 خود این كاریكاتور را به چاپ رسانده بنابراین این روزنامه را هم باید توقیف كنند. سوما روزنامه شرق در سال های قبل عكسی از این كاریكانور را در صفحه اول خود در حالی كه كاریكاتوریست و خاتمی در كنار هم ایستاده و این كاریكاتور در دستشان بود به چاپ رسانده. البته اینجانب حمید رسایی اعلام می كنم كه محمد خاتمی به دلیل خیانت هایش در سال های اصلاحات و همچنین نقش جدی ای كه در كودتای انقلاب مخملی سال 88 داشت،‌ اساسا باید خلع لباس شود و نهادهای ذی ربط باید پاسخگوی تعلل خود در این باره باشند.



3 . اعلام شده كه صاحب امتیاز 9 دی بدون تصویب هیات نظارت اقدام به تغییر صاحب امتیاز كرده است. این در حالی است كه موسسه دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر بر اساس مجوز شماره 4857 به مدیر مسئولی اینجانب می‌باشد و صاحب امتیاز 9 دی نیز بر اساس مجوز شماره 15704/89 نیز متعلق به اینجانب است. بر اساس مجوز قانونی، موسسه مذكور می تواند فعالیت مطبوعاتی داشته باشد به همین منظور پس از هماهنگی و موافقت معاونت مطبوعاتی وقت و سپس با اعلام كتبی به شماره 1001/89 مورخ 13/10/89 به معاونت فعلی تغییر صاحب امتیاز اعلام شد كه در نامه شماره 26917/89 معاونت مذكور مداركی برای این كار درخواست كرد كه در تاریخ 24/1/90 این موراد نیز ارسال شد.

4 . نكته مهم این است كه در طول انتشار بیست شماره 9 دی حتی برای یك بار به هفته نامه 9 دی تذكر رعایت موارد ذكر شده صورت نگرفته و به یكباره این هفته نامه توقیف می شود.

5 . اما آیا واقعیت همین موارد بوده است؟ قطعا این طور نیست بلكه جریان خواص مردود كه در فتنه سال 88 از چشم جامعه اصولگرایی افتاد و جریان انحرافی كه در حوادث اخیر وزارت اطلاعات از چشم جامعه سقوط كرد،‌ هفته نامه 9 دی را مزاحم خود می دیدند. بنابر این در تعطیلی این نشریه به توافق رسیدند و جالب این است كه هیات نظارت نیز در اختیار تركیبی از این دو جریان است. بویژه كه هفته نامه 9 دی در آخرین شماره خود در دو صفحه با عنوان "طراحی پروژه از دولت وحدت ملی تا انقلاب مخملی " به تحلیل حوادث پشت پرده و قبل از 22 خرداد 88 پرداخته و اعلام كرده بود تا پایان امسال در هر شماره به بازخوانی رفتار شخصیت های سیاسی در فتنه 88 خواهد پرداخت. جالب اینجاست كه كاریكاتور منتسب به خاتمی در شماره 17 درج شده كه تیتر یك آن چنین بود : "روسای سه قوه پاسخ دهند، چرا جهاد اقتصادی فراموش شد؟ " همچنین در صفحه اول، یادداشت محوری و كلیدی اینجانب با عنوان "كشمیری را دستگیر كنید حتی اگر رجایی اعتراض كند " درج شده بود. بدیهی است كه با تیتر ها صفحه اقتصادی 9 دی مساله می شود.

6 . بنده به عنوان یكی از عناصر حاضر در 9 دی به جریان انحرافی و خواص مردود اعلام می‌‌كنم كه هفته نامه 9 دی را تعطیل می كنید،‌ 9 دی و حوادث قبل و بعد از آن را كه نمی توانید تعطیل كنید. بنابراین بدانید كه حسرت یك آخ را بر دلتان خواهم گذاشت و انشاءالله 9 دی با كمك همه دوستان فعال در آن و جامعه اصولگرا همچنان به روشنگری خواهد پرداخت و راهش را ادامه خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
3
رسایی تو در خد واندازه های جناب اقای خاتمی نیستی پس با اندازه های خودت درگیر شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
1
توی نشریه ات هم ساندیس می دی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
2
خيلي بي چشم ورو هستي آقاي رسايي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
0
این بی شرمی واهانت در کلام در امر مطبوعات نوبر است. یک نفر که ظاهرا هم روحانی است وهم خود را از اصحاب قلم میداند اینگونه حرف میزند وبه کسی که بیست میلیون رای این ملت را دربدترین شرایط تهمتها و توطئه ها بدست آورده است توهین میکند ، درحالی که نتوانسته از مجلس همسو با جریان خودشان بیش از 5 رای را بدست آورد. اینها طالبانی هستند که در ایران سربرآورده اند وبه محو اصلاح طلبی واصولگرایی واقعی کمر همت بسته اند و باید این جریان وافکار فاسد را برای مردم روشن وعقبه فکری ودولتی وحکومتی شان را به مردم نشان داد. امید که دآینده نه چندان دور از چشم ودل مردم بیرون روند و فضای مسموم جامعه ازوجودشان خالی شود وپاکی و دین واقعی وآزادگی درجامعه حاکم شود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
0
رسايي خيلي ادم ...ه نون را به نرخ روز ميخوره . شك ندارم اينها به روز جزا .... ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
2
زنده بادخاتمی صبور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
3
3
با توهین امثال رسایی هیچ چیز از سید ما که کم نمی شود هیچ بلکه عزیزتر می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
3
2
جناب رسایی! سالمرگ؟؟؟ دوم خرداد؟ اگر این جریان را مرده میدانید، پس این همه دهن کجی و عربده کشی بر سر جنازه اصلاحات است؟ تا این حد ترس در شما رخنه کرده که قدرت را از دست بدهید؟ نترسید شما همیشه رانت راه انداختن روزنامه و داد و بیداد کردن بدون ترس از دست رفتن امنیتتان را خواهید داشت.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
1
آخه وكيل الدوله تو هيچ ميفهمي داري در مورد كي حرف ميزني؟؟؟
من از طرف جناب رسايي كج انديش از همه هموطنان عزيزي كه اين خبر رو ميخونن و قلبشون جريحه دار ميشه عذرخواهي ميكنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
1
البته فرد بی ادب و حقیری چون رسایی باید مخالف امثال کروبی و خاتمی باشد چرا که خفاش را دیده دیدن آفتاب نبود و دیگر این که رسایی دلت را به احمدی نژاد خوش کن و مشایی خودت.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
3
0
یه ضربالمثل میگه مرغ ماشینی اومده مرغ خونگی رو بیرون کنه این بابا اصلا چند سالشه که به خودش اجازه میده بشینه و سخنان امام رو تفسیر کنه (تو برنامه دیروز امروز فردا) بعد ازش نتیجه در بیاره که چه کسانی فتنه گر هستن. اصلا معلوم نیست کجا بزرگ شده که ابتدائی ترین اصول تربیتی و احترام در کلام و ادب با بزرگتر از خودش رو یاد نگرفته. خدای ناکرده روحانی هستش. اونوقت بی بی سی برنامه میذاره که توی تمام دنیا آمار گرایش به اسلام چقدره و تو ایران آمار گریز از اسلام و پیوستن به مکاتب انحرافی. آخه اینا علمای دین هستن
بقول معروف باید به این آقا و اون رفیقش پناهیان و این دارو دسته گفت ای ...عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
2
0
دو کلام از ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
3
0
اين آقاي رسايي ديده كه محمود جونش ديگه تحويلش نميگيره كمي عصبي شده...و شايد الآن داره يواش يواش ميفهمه كه دستمال بازيهاشو بايد لرا گنده تر از احمدي انجام بده...آقاي رسايي اگر پيرو ولايت فقيه معظم و معزز و مكرم و ... بودند هيچوقت سراغ 9 ديشون نميومدند...يا علي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
2
0
در امریکا کشیش جاه طلب و ذلیلی برای ارضای شهرت طلبی و جاه طلبی اش اهانت به با ارزش ترین مقدسات مسلمانان را انتخاب کرد و قرآن را سوزاند .
1- از ارزش قرآن نزد مسلمانان چقدر کاسته شد؟ هیچ . خاتمی یکی از شاگردان این قرآن عظیم الشاء ن است با اهانت ها و بی ادبی های آقای رسایی ، پناهیان و ... نه تنها از شاءن او کاسته نشد بلکه مردم یقین کردند او بین قدرت و مردم ، خدا و ند و بندگان اورا انتخاب کرده است.
2- آقای رسایی آیا برای شهرت و قدرت روش اهانت به بزرگان و عزیزان این ملت را انتخاب کرده اید ؟ اگر پاسخ شما مثبت است شاید شما بیشتر می فهمید.
3- وحشت امثال شما از اصلاحات چیست؟ شما با مصلح کل امام زمان (عج) چه خواهید کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
1
0
ظاهرا" از دید آقای رسایی و امثال وی این کشور 8 سال توسط نخست وزیر فتنه گر امریکایی (میرحسین موسوی) و 8 سال توسط رئیس جمهور فاسد فتنه گر وابسته به اجانب (آقای خاتمی ) ورئیس مجلس فتنه گر آلت دست غرب ( آقای کروبی ) 8 سال رئیس جمهور فتنه گر دزد امریکایی ( آقای رفسنجانی) اداره شده است . آیا حضرت امام و انقلاب سی ودو ساله برای این مردم هدیه بهتری نداشتند؟
(چون این عزیزان به سند تاریخ نور چشمان حضرت امام بودند)
من از حضرت آقای خاتمی و جناب آقای موسوی و سایر بزرگان فوق الذکر و مردم عزیز عذر خواهی می کنم.
آقای رسایی شهرت و قدرت طلبی با هزینه کردن اعتبار مظلومان تاریخ انقلاب از حضرت امام تا بقیه ، زیبنده لباس امام صادق نیست . به نظر من شما بین این لباس و وقاحت یکی را انتخاب کنید. والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
2
0
جان امر ديگه اي نيست اقا جان اگه ميخواهيد كاري بكنيد لطفا در مورد جن و جن داري و حلقه اول و دوم و ... دوستان دولتيتان يه كاري بكنيد . تا اونجا كه من ميدونم رهبري از اين جور اظهار وجودها حالش بهم ميخوره پس بيخودي اون شكمتون رو صابون نماليد . يه نسيمي وزيد و بعدش يه سيلكي اومد امثال حضرتعالي به اين جور مناسب رسيديد بهتره به قد وقواره خودتان نيگاه كنيد و اظهار نظر نمائيد . يه چيز ديگه چند وقته صداتون تو مجلس در نمياد يه بقوله لاريجاني عربده نمي كشيد مشكلي پيش اومده من يكي نگرانم نكنه شما هم مستقيما ارتباطاتي فرا زميني و اسماني پيدا كرديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
2
0
ادب مرد به زدولت اوست !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
2
0
جناب آقای دکتر سید محمد خاتمی
زیباترین - با شخصیت ترین - صبور ترین - سالمترین و مورد قبول ترین رییس جمهور ایران در داخل و خارج بوده و خواهد بود .
با ترور شخصیت ایشان و میرحسین موسوی و . . . راه به جایی نخواهید برد
آینده و گذر زمان ثابت خواهد کرد !
شما دلتان را به تجمعات اجباری و ساندیسی و اضافه کاری دادن به سازمانهای دولتی خوش کنید .
خدایی نیز هست که پس کله ی مزوران و خاینان اسلام و قرآن بزند !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین