کد خبر: ۱۳۵۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵

ابهام در سرنوشت یارانه 60 میلیاردی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تاکید می‌کند که پولی به حساب رسمی مترو به شماره 060-0107298444007 نزد بانک ملی شعبه مرکزی واریز نشده است. این در حالی است که معاون عمرانی استاندارهم اصرار دارد این پول واریز شده است.

موضوع نبود پول و اعتبار در مترو به یک داستان تکراری تبدیل شده و دود اختلاف مسئولان در زمینه تأمین اعتبارات همیشه به چشم مردم می‌رود.

براساس گزارش فارس، همزمان با بازگشایی مدارس، محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران خبر داد که 60 میلیارد تومان یارانه بلیت مترو و 35 میلیارد یارانه اتوبوس پرداخت شده است. این خبر به شدت از سوی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تکذیب و خواستار این شد که آدرس بسته 95 میلیارد تومانی را بدهند.

دوباره با محمودی تماس گرفتیم، وی بیان کرد که من در جلسه اعلام کردم شاید الان که با شما صحبت می‌کنم این پول پرداخت شده باشد اما حتماً ظرف یکی و دو روز آینده این پول واریز خواهد شد.

چند روز از یکی دو روز، آقای محمودی می‌گذرد و مسئولان مترو دوباره تاکید می‌کنند که پولی پرداخت نشده است.

طی تماس دیگری با معاون عمرانی استاندار تهران وی اعلام کرد این پول واریز شده و شماره حساب را اعلام می‌کنم.

امروز که پیگیر شماره حساب بودیم محمودی از دادن این شماره امتناع کرد و گفت در خبر وی سوء‌تفاهمی رخ داده است این در حالی است که فایل‌های صوتی محمودی موجود و در صورت نیاز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

محمد قلی‌ها مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با تاکید بر اینکه تاکنون ریالی یارانه بابت بلیت مترو پرداخت نشده است، گفت: بعد از انتشار خبر واریز یارانه بلیت مترو از سوی استانداری، موضوع را پیگیری کردیم و دیدیم هیچ پولی واریز نشده است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بیان کرد: مسئولان مربوطه اعلام کنند پول به کدام حساب واریز شده تا پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی پول نباشد نمی‌توانیم قطعه خریداری کنیم و تعمیر و نگهداری دچار مشکل می‌شود.

قلی‌ها به جلسه‌ای که امروز با اعضای شورای شهر در این زمینه داشتند اشاره کرد و گفت: پولی ندادند. قرار شد مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران این موضوع را از رئیس‌جمهور پیگیری کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: یک ماه پیش نامه‌ای چمران برای رئیس‌جمهور در این زمینه نوشته بود و قرار شد دوباره موضوع را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: همیشه یارانه بلیت مترو به شماره حساب 060-0107298444007 بانک ملی شعبه مرکزی واریز می‌شد ولی تا این لحظه پولی به این حساب مبنی بر یارانه‌ برای سال 90 واریز نشده است.

به گزارش فارس، بالاخره معلوم نیست تکلیف این پول چیست و به کدام حساب واریز شده است؟ مردم همچنان با سختی و مشقت مترو سواری می‌کنند و مسئولان هنوز برای رفع این مشکل شهروندان اقدام اساسی انجام نداده‌‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین