کد خبر: ۱۳۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۳

احمدی‌نژاد: هر‌کس کنار ما بنشیند دستگیرش می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت آتی‌نیوز نوشت: نشست مشترک هیأت دولت و مسئولان اجرایی کشور که چهارشنبه با حضور استانداران، معاونین و 2 نفر از مسئولین اجرایی هر استان در محل مجلس سابق برگزار گردید، دارای حواشی جالبی بود. 

اولین سخنران این جلسه محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری بود که سخنانش با تعریف و تمجید فراوان از رئیس‌جمهور همراه بود. استانداران مرکزی، یزد، اصفهان و بوشهر در مورد مشکلات طرح هدفمندی یارانه‌ها سخن گفتند که رئیس‌جمهور پس از این سخنان به آنها گفت: "من انتظار داشتم نسبت به مسائل کلان‌تر حرف بزنید"! بعد از استانداران، ثمره‌هاشمی گفت: "این طرح هدفمندی یارانه‌ها صرفاً ایده آقای احمدی‌نژاد بوده است و نتیجه پیگیری‌های ایشان بوده است." که البته این سخنان ثمره هاشمی لبخندی را بر لبان احمدی‌نژاد نشاند!

پس از سخنان ثمره هاشمی، احمدی‌نژاد در سخنرانی 2 ساعته بار دیگر مدیریت امام زمان علیه السلام را مطرح کرد و گفت: 3 دلیل برای موفقیت این طرح وجود دارد اینکه دولت خوب کار کرده، اعتماد مردم و در نهایت مدیریت امام زمان(عج) از عوامل موفقیت این طرح بوده است.

براساس همین گزارش، احمدی‌نژاد همچنین خطاب به حاضرین گفت: شما برای خدا کار کنید هر‌کس و هر‌عالمی هم مخالفت کرد شما اهمیتی ندهید خدا همه را جارو می‌کند و به زباله دان تاریخ خواهد انداخت. بعد از احمدی‌نژاد استاندار گیلان سخنرانی کرد و در جمله‌ای تاریخی گفت: قبلاً دنیا ایران را به کوروش کبیر می‌شناختند ولی الان به "محمود کبیر" می‌شناسند! البته احمدی‌نژاد به این سخنان نیز اعتراضی نکرد! اسفندیار رحیم مشایی در این جلسه حضور داشت و وقتی دوربین‌های خبرنگاران وارد جلسه شدند مشایی جلسه را ترک کرد. احمدی‌نژاد وقتی در مقام ریاست جلسه قرار گرفت از بقایی خواست که کنارش بنشیند و به طعنه گفت: "البته هر‌کس کنار ما بنشیند دستگیرش می‌کنند"!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین