کد خبر: ۹۲۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۴
درپی اعترافات کیان تاجبخش در دادگاه چهارم؛

دفتر خاتمی: آثار سوء این اتهامات قبل از افراد، متوجه نظام است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال انتشار گسترده متن اعترافات یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات که در دادگاه دیروز اظهار شد، دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی اطلاعیه‌ای منتشر ساخت.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

به نام خدا
در جریان حوادث سیاسی بعد از انتخابات، متأسفانه بداخلاقی‌های بی سابقه‌ای در انتشار اتهام‌های جهت دار با هدف تخریب شخصیت‌های اثرگذار جامعه ملاحظه می‌شود. در این روند ناصواب و مخرب از جمله در روزها و هفته‌های اخیر اخبار و نسبت‌های کذب و بی‌اساسی در مورد جناب آقای سید محمد خاتمی به چشم می‌خورد که در خلال اعتراف‌ها و محاکمه‌ها و از طریق خبرگزاری‌ها و سایت‌های خاص و از زبان و قلم بعضی از دستگیرشدگان عنوان شده است و از جمله سخنان یکی از دستگیرشدگان در جریان محاکمه دیروز است که به رابطه مستمر جناب آقای سید محمد خاتمی با فردی به نام «جرج سوروس» اشاره شده است.

فارغ از اینکه این گفته‌ها در چه شرایطی بوده است و اصولاً فاقد هرگونه اعتباری می‌باشد. در عین حال اعلام می‌دارد این قبیل ادعاها اساساً کذب و عاری از حقیقت است و بجا است مسؤولان امر از گسترش این بداخلاقی‌ها و اعمال خلاف شرع و قانون که آثار سوء آن قبل از اینکه متوجه افراد باشد به نظام جمهوری اسلامی لطمه می‌زند جلوگیری به عمل آورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین