کد خبر: ۸۶۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۰

استعفای دسته جمعی دو شغله‌های تربیت بدنی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون فرهنگی- اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به استعفای 60 نفر از دوشغله‌های ورزشی، اظهار کرد: «تاکنون برای 221 نفر نامه ارسال شده که 67 نفر از این تعداد را مدیران و کارمندان سازمان تربیت بدنی تشکیل می‌دهند».

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، حجت‌الله ایوبی در گفتگو با ایسنا گفت: «قبل از عید، بعد از طی همه مراحل و مذاکرات و بحث‌های فراوانی که انجام شد در نهایت تمام کسانی که دارای مشاغل دولتی بودند و مسوولیتی در فدراسیون‌های ورزشی و کمیته ملی المپیک داشتند نامه‌ای را از سوی سازمان بازرسی دریافت کردند که از آنها تقاضا شد طبق قانون استعفا دهند».

وی ادامه داد: «ضمن این‌که مراحل متعددی طی شد برای این‌که بتوان قانون را تفسیر کرد که متاسفانه به نتیجه‌ای نرسیدیم. در نهایت راهی جز اجرای کامل قانون باقی نمانده بود».

معاون سازمان بازرسی با اعلام این‌که همه نامه‌ها به مسوولان دو شغله ورزشی ارسال شده و مهلت آنها نیز به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: «60 نفر از دو شغله‌های ورزشی استعفا دادند که جا دارد از آنها تشکر کنم که قانون را اجرا کردند».

وی ادامه داد: «تاکنون برای 221 نفر نامه ارسال شده که 67 نفر از این تعداد را مدیران و کارمندان سازمان تربیت بدنی تشکیل می‌دهند».

ایوبی افزود: «پرونده‌های کسانی که استعفا نداده‌اند در حال آماده‌سازی است برای هر فرد پرونده‌ای جدا تهیه می‌شود و هر روز تعدادی از پرونده‌ها آماده و به دادگاه ارسال خواهد شد و تا امروز 5 ، 6 پرونده به دادگاه ارسال شده است».

وی با بیان این‌که در میان استعفادهندگان چهره‌های سرشناس و مطرح کشور نیز وجود دارند، خاطرنشان کرد: «درصد قابل توجهی از مسوولان دو شغله را مدیران و مسوولان سازمان تربیت بدنی تشکیل می‌دهند که کمترین استعفا را هم در سازمان تربیت بدنی داشتیم و درصد قابل توجهی از کسانی که در دیگر مشاغل بودند استعفا دادند».

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: «برای این‌که فدراسیون‌ها به دلیل استعفای مدیرانشان با مشکلی مواجه نشوند این آمادگی وجود دارد که براساس قانون و طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها رییس سازمان تربیت بدنی با توجه به اختیارش سرپرست‌هایی را تا انتخابات بعدی برای فدراسیون‌ها منصوب کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۲
0
0
تنها دو شغله بودن درد ورزش ما نیست .مثلا از اقای کفاشیان در مورد فوتبال و ااز اقای خرم در مورد کشتی سوال کنید وبعد ببینید چقدر اطلاعات دارند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین