کد خبر: ۸۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۵
علی مطهری مطرح کرد:

گزینه جدید، برای جایگزینی احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی علی اکبر ولایتی را فردی متدین، پخته و باسابقه سیاسی بسیار خوبی توصیف کرد و گفت: «اگر اصولگرایان برروی ولایتی به اجماع برسند و از ولایتی به خوبی حمایت کنند این احتمال وجود دارد که ایشان در ریاست جمهوری دهم بتواند جای احمدی‌نژاد را بگیرد».

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگارپارلمانی آفتاب گفت: «اگر برروی آقای ولایتی اجماعی حاصل شود این امکان وجود دارد که ایشان وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شوند».

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در این زمینه با شخص ولایتی رایزنی کرده‌اید، گفت: «تاکنون این اتفاق نیافتاده اما از نظر من لازم است که اقداماتی در این زمینه صورت گیرد. لذا شاید این مساله را پیگیری کنیم».

مطهری همچنین با بیان اینکه هم اکنون برروی احمدی‌نژاد در بین جریان اصولگرا اجماعی وجود ندارد، ادامه داد: «برروی حمایت از احمدی‌نژاد اختلاف‌نظرهایی بین اصولگرایان وجود دارد هرچند که ممکن است درآینده این اجماع برروی ایشان حاصل شود».

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با تاکید بر استفاده از همه افراد صالح فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی در دولت آینده گفت: «من برای جریانات و گروه‌های سیاسی کلا اصالتی قائل نیستیم و هر دولتی که روی کار بیاید باید افراد متعهد، متخصص و متدین را بدون در نظر گرفتن تفکر سیاسی روی کار آورد».

وی با اظهار تاسف از اینکه تاکنون در دولت‌ها از همه ظرفیت‌ها استفاده نشده است، گفت: «متاسفانه معمولا این اتفاق نمی‌افتد و یک نوع تعصب گروهی وجود دارد».

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: «در کل گروه‌ها و احزاب اصالتی ندارند و مهم صلاحیت افراد است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۵
0
0
آقاي ولايتي انسان والايي هستند ولي حرف جدييدي براي گفتن ندارند . اصولا ايشان بسيار بسيار انسان محافظه كاري هستند واين به علت سابقه فراوانشان در وزارت خارجه است.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۵
0
0
با انتخاب اقاي ولايتي روابط خارجي ما بسيا ر خوب خواهد شد مخصوصا با بوركينا فاسو و گينه بيسايو و رند جنوبي و سند عليا و بوس سفلا و...............
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۹/۱۵
0
0
دولت آینده باید در عمل در راس امور بودن مجلس را اثبات و از خودسری بپرهیزد بقیه مسائل خودبخود قابل حل است دولت آقای احمدی نژاد همیشه لوایح خود را قبل از کارشناسی در مجلس توسط نمایندگان مردم تبلیغاتی کرده و مجموعه مطبوعات دولت حقایق علمی لوایح را در هاله تاریک دوستی و دشمنی با دولت پوشانده و یا با اعمال خلافی همچون آنچه در مجلس رخ داد شئونات نظام را به بازی می گیرند.

همچنین شخص آقای احمدی نژاد کرارا در کار قضا خدشه کرده مراعات تفکیک قوا را نمی کند و هواداران ایشان به تبع با تجمعات خود خواستار هدایت مسائل قضایی در جهت خواسته رئیس جمهورند و ادامه اینکار ضربه به مجموعه ارکان نظام است.
نتیجه رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که از صفت تکبر تهی و افکار خود را برتر از قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی نپندارد و متعهد به بزرگداشت دیگر قوا باشد.
و آقای ولایتی از جمله رجال سیاسی مذهبی و دانشمند بوده وسوابق درخشان مدیریتی دارند و می تواند کاندید مطرح باشند و امیدواریم که در آینده شاهد اتفاق نظر بر سر یکی از رجال توانمند باشیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین