کد خبر: ۸۳۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۱:۵۲

مهاجرانی هم به حامیان کروبی پیوست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عطاالله مهاجرانی با انتشار یادداشتی تلویحا از کاندیداتوری مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دهم حمایت کرد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مهاجرانی در یادداشت خود تحت عنوان «سخن راهنما» که در شماره روز یکشنبه اعتماد ملی منتشر شده است،‌ به مصاحبه اخیر سید كاظم بجنوردی، با ویژه‌نامه اعتماد ملی اشاره کرده و آن را «یک مصاحبه معمولی» ندانسته است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات نوشته است: «در مصاحبه آقای بجنوردی به نكته بسیار مهمی اشاره شده است: «خوب است نخبگان كشور روی نام آقای كروبی تامل و تفكر كنند، راهی نروند كه بعدا بگویند اشتباه كردند». 
 
مهاجرانی ادامه داده است: «واقعیت این است كه برخی احزاب سیاسی به گونه‌ای سخن می‌گویند كه انگار آقای كروبی در صحنه سیاسی كشور و در انتخابات حضور ندارد. گویی از شدت ظهور برای دوستان چهره ایشان پوشیده مانده است».

وی با یادآوری خاطرات خود با کروبی می‌نویسد: « از آغاز مجلس اول این بخت خوش را داشته‌ام كه با بسیاری از شخصیت‌های انقلا‌ب در همان دوره مجلس آشنا شدم، از جمله آقای كروبی و آقای بجنوردی... به خوبی به یاد دارم كه در یكی از سخنرانی‌ها، امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، از ایشان به عنوان «خدمتگزار خوب» یاد كردند».
 
مهاجرانی بر این اساس نتیجه گرفته است که «امروزه هم كشور ما نیاز به رئیس‌جمهوری دارد كه خدمتگزار خوبی باشد و با همه اركان حكومت رابطه منطقی و محكمی داشته باشد.علا‌وه بر آن اهل كار جمعی و سازماندهی باشد. بدون شك، تمامی این مشخصات به نحو بارزی در آقای كروبی جمع شده است».
 
مهاجرانی معتقد است: «باید رئیس‌جمهوری انتخاب كرد كه در واقع یک راه حل برای مشكلا‌ت كشور باشد و نه این كه انتخاب او بر مشكلا‌ت بیفزاید».
در این باره بایستی بیشتر سخن گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین