کد خبر: ۸۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۲

حامیان دولت: صدا و سیما جلوی برنامه جریان را بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی‌که عملکرد جانبدارانه صدا و سیما، به نفع دولت محمود احمدی‌نژاد، اعتراضات فراوانی را برانگیخته است، خبرگزاری دولت، امروز به نقل از مسئول کمیته رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مدعی شد که یکی از معدود برنامه‌هایی که صدا و سیما در روزهای اخیر و آن هم پس از فشارهای منتقدان به پخش آن اقدام کرده است، در جهت تخریب دولت نهم گام برمی‌دارد!

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، مسئول کمیته رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این گفتگو مدعی شد: «برنامه "جریان" باعث زیر سوال بردن زحمات صداوسیما شده است».

سید رمضان شجاعی افزود: «این برنامه باعث مخدوش کردن زحمات صدا و سیما و ایجاد سوال در ذهن بینندگان شده است».

وی با برشمردن دلایلی این برنامه را در جهت بد نام کردن صداو سیما دانست و تصریح کرد: «این برنامه در راستای تضعیف سیاست‌های دولت است و مهمانان این برنامه بطور مشخص در جهت زیر سوال بردن دولت و برنامه های آن حرکت می‌کنند».

نماینده مردم ساری افزود: «در هیچ برنامه‌ای مجری نام خود را در جلوی میز قرار نمی‌دهد و مجری این برنامه به‌خاطر اینکه در دوره اخیر انتخابات مجلس رای نیاورد در جهت شناساندن خود به جامعه عمل می‌کند که کاری بسیار منسوخ شده در دنیای رسانه و ارتباطات است».

وی تصاویر انتخاب شده در این برنامه را نیز در جهت تضعیف دولت دانست و مدعی شد: «تصاویر انتخاب شده از سریال‌ها و برنامه های صدا و سیما نشان دهنده زیر سوال بردن گفتمان آقای احمدی‌نژاد است»!

شجاعی با اشاره به اینکه اگر کسی نقد و دیدگاهی دارد باید به صورت مناظره وارد این گونه برنامه‌ها شود و مجری آن برنامه نیز باید یک فرد بی طرف باشد، افزود: «این برنامه در ساعت پر بیننده تلویزیون پخش می‌شود و اگر مسئولان صدا و سیما از این موضوع خبر دارند باید جلوی آن‌را بگیرند و اگر از این موضوع اطلاعی ندارند باید به گوش آنها این مسأله رسیده و تذکر داده شود». ادعای پخش این برنامه در ساعت‌های پربیننده تلویزیون در حالی از سوی این نماینده مجلس مطرح شده که پخش این برنامه از حدود ساعت 23:30 آغاز می‌شود!

وی این برنامه را در جهت خنثی سازی عملکرد دولت در چهار سال گذشته دانست و تصریح کرد: «این برنامه و مجری آن به شدت در جهت حمایت از کاندیدایی خاص و تخریب سیاست‌های احمدی نژاد حرکت می‌کند».

گفتنی است، برنامه «جریان»، که بخش گفتگوی آن، با اجرای «سعید ابوطالب»، از چهره‌های شاخص جریان اصول‌گرا، از چندی پیش به روی آنتن می‌رود، به جهت در پیش گرفتن رویه‌ای متفاوت با سیاست‌های معمول رسانه‌ای صدا و سیما، و ایجاد فضایی نسبتاً باز و آزاد در آن، توانسته است جایگاه مناسبی میان مخاطبان برای خود دست و پا کند. 

سعید ابوطالب در برنامه دوشنبه‌شب «جریان» خبر از آن داد که چند چهره طیف حامی دولت که به این برنامه دعوت شده بودند، به دلایل مختلف از حضور در آن سر باز زده‌اند. 

به نظر می‌رسد این نکته که یک برنامه تلویزیونی، تلاش می‌کند به جای طرفداری از دولت نهم، تا اندازه‌ای بی‌طرفانه عمل کند، باعث خشم حامیان دولت شده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
لطفا کمی تحمل داشته باشید.چرا به هتاکیهای کیهان اعتراض نکردید.چرا تحمل انتقاد را ندارید.ملت بیدار است و قدرت ارزیابی اوضاع را دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
تنها برنامه ی بدرد بخور انتخاباتی سیما همین برنامه است .خوب است دوستان سری هم به برنامه ی ایران 88 بزنند که از جانبداری تهوع آور شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۱
0
0
زنده باد جریان و ابوطالب با انصاف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
بعد چطور در همه جا جار میزنید در ایران آزادی بیداد میکند و
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین