کد خبر: ۱۵۱۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳

اخراج ۶۵۰ کارگر شهاب خودرو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از کارگران قرار دادی و روزمزد کارخانه شهاب خودرو در تماس با ایلنا از اخراج ۶۵۰ نفر از کارگران این کارخانه تولید خودرو خبر داده و افزودند: درگیری کارگران با مدیر عامل کارخانه در سال گذشته بر سر خذف بخشي از خدمات از جمله اضافه کاری و نهار باعث اخراج آنان شده است.

آنان افزودند: در پي اين درگيري مدیر عامل این کارخانه در سال گذشته برای مدتی کارخانه را ترک کردند که در ‌‌نهایت با بازگشت مديرعامل و به بهانه اتمام قرارداد اکثر کارگران قراردادی و روزمزدی از ادامه همکاری با این کارگران و انعقاد قرار داد جدید محروم شده‌اند.

نماينده اين كارگران با اشاره به شروع سال جدید و طرح شعار حمایت از کار و تولید ملی، عنوان كرد: از تعداد 650 کارگر اخراجی تعداد ۳۵۰ نفر روزمزدی و ۳۰۰ نفر باقی مانده قرار دادی هستند که هر ۶ ماه یکبار قرار داد کاری‌شان با کارخانه خاتمه مي‌يابد.

اين كارگر افزود: سابقه کار و فعالیت این عده از کارگران اخراجی از ۸ سال تا ۲۲ سال است که در قسمتهای مختلف تولیدی و پشتیبانی اداری و خدماتی فعال بوده‌اند.

بر اساس این گزارش عده زیادی از این کارگران اخراجی، صبح امروز - سه شنبه - با مراجعه به مجلس از نمایندگان برای پی گیری مطالبات و بازگشت به کار خود استمداد کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
1
چرا پیام کارگران را به نمایش نمی گذارید

700 کارگر شرکت شهاب خودرو بعد از تعطیلات عید نوروز بدون هیچگونه دلیل از کار خود اخراج شدن
با توجه به سخنان رهبر معظم سال تولیدملی کار و سرمایه بر حمایت از کاردر کشور شرکت شهاب خودرو متعلق به استان قدس رضوی این پیام مهم رهبر را نادیده گرفته و دست به چنین عمل ناشایسته و بریدن نان کارگران زحمتکش که همه انان یا مساجر نشین و عیال بار و بدهکار وام ووو هزار بدبختی دیگر
چه کسی باید جوابگو باشد
بیکاری مساوی با فقر و فحشا =با درس نخواندن فرزندان کارگران
مساوی با اعتیاد ووووووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
سالی که نکوست از بهارش پیداست !
ای کاش بجای شعار دادن ...... سیاست های کلان کشوری درست می کردیم که اینقدر ضربه اقتصادی نخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
امروز 91.02.16 است و هنوز هیچ کس کاری برای ما انجام نداده.بعد از 15-20 سال کارمونو گرفتن و الان با این سن بهمون کار نمیدن،حقوق بیکاریمونو نمیدن،در رسانه ملی کشور خودمون مارو نادیده میگیرن و حرفی از ما نمی زنن یا ما جز ایران نیستیم یا بدیختیمون اهمیت نداره چون از ثروتمندان جامعه نیستیم.از آقایون یپرسید ما توی این گرونی باید بمیریم؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین