کد خبر: ۱۲۸۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۷

گزارش بازجویی جریان انحرافی به احمدی‌نژاد داده شد

احمدی‌نژاد به عارضه‌ای گرفتار شده و باید دعا كنیم كه نجات پیدا كند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری مهر نوشت: محمدحسین صفاری در نشست انصار حزب‌الله سخنرانی كرد.

مهمترین محورهای سخنان مشاور فرهنگی فرمانده كل سپاه به شرح زیر است:
*معتقدم جریان انحرافی بدنبال تنزل دادن موضوع به جن‌گیری و رمالی است اما آنها جرم‌های بزرگ‌تری مرتكب شده‌اند.

*در بسیاری از كشورها نظارت توسط احزاب صورت می‌گیرد و به دلیل اینكه در كشور ما فاقد تشكیلات هستیم این موضوع مشاهده نمی‌شود.

*در كشورمان بعضی از احزاب قبل از انتخابات همانند حزب كارگزاران و بعضی بعد از انتخابات همانند جبهه مشاركت بوجود آمدند و شاهد بودیم كه با تحزب در كشور به صورت مضحک برخورد شد.

* برخی با اهداف خاص و دریافت پول اقدام به هنجارشكنی در جامعه می‌كنند و هیچ‌كس هم مخالف برخورد با آنها نیست با این وجود كه حتی آقای رئیس‌جمهور هم كه در مقطعی نیروی انتظامی را در برخورد با بدحجابان ملامت می‌كرد برخورد با این طیف را قبول دارد.

* دوره هاشمی رفسنجانی دوره‌ای بود كه در آن رقابتی وجود نداشت و شاهد بودیم كه در این دوره فعالان سیاسی به تنهایی برای مردم تصمیم‌گیری می‌كردند و كاری به نظرات مردم نداشتند.

*شاخصه اصلی این دوران این بود كه هاشمی قطب معنوی چپ‌ها و راست محسوب می شد و حرف نهایی را می‌زد.

*پس از رحلت امام برخی شروع به زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه كردند.

* در نیمه دوم دهه هفتاد مردم با انگیزه‌های تغییرخواهانه بدنبال رئیس‌جمهور دیگری بودند و زندگی بسیار سختی داشتند چرا كه در آن دوره مسئولین در اوج مشكلات مردم بدنبال اعطای القاب به خود بودند و حتی عناوینی مانند امیركبیر را به برخی نسبت می‌دادند.

*احمدی‌نژاد در ابتدا با گفتمان امام و رهبری به میدان آمد و اعتماد نیروهای حزب‌الهی را به خود جلب كرد و حتی در سال 84 شاهد بودیم كه نیروهای حزب‌اللهی برای چسباندن عكس احمدی‌نژاد به دیوارها كتک می‌خوردند و از سخنان مطرح شده توسط احمدی‌نژاد طرفداری می‌كردند اما باید گفت مردم نیز تنها خط گفتمانی را دنبال می‌كردند و پیرو اشخاص نبودند.

*اما در ادامه دولت دهم افرادی در تحلیل رای‌آوری رئیس‌جمهور دچار توهم شدند و اعلام كردند كه مردم فقط به خاطر احمدی‌نژاد به پای صندوق‌ها آمدند و حتی گفتند كه احمدی‌نژاد خود راه و خط است و انحراف نیز همواره از جایی آغاز می‌شود كه اشخاص به جای آرمان‌ها بایستند.

*مجموعه نظام با راهكارهای خاص خود برخوردهایی را با عوامل جریان انحرافی انجام داده و تكاپوی اخیر آنها نیز به دلیل ضربه خوردن از این ناحیه است و امیدواریم رئیس‌جمهور نیز این جریان انحرافی را از خود دور كند و لذا در همین راستا گزارش بازجویی‌های عوامل جریان انحرافی به رئیس‌جمهور ارائه شده است.

* عنصر ملحد و رمال جریان انحرافی در دولت‌های قبلی نیز با عطاءالله مهاجرانی و غلامحسین كرباسچی همكاری داشته و بعد از این همكاری‌ها آقای حاشیه‌نشین دولت با ارتباط با این عنصر منحرف تلاش كرد از قدرت شیطانی وی استفاده كند.

*سینما یک رسانه اثرگذار است و كاربرد فراوانی دارد و لذا جریان انحرافی به دنبال یارگیری در این عرصه است. سینما حوزه ای است كه آدم‌های متعهد و انقلابی مرتبط با آن بسیار كمیاب هستند و محیطی است كه علامت‌های مثبتی از آن صادر نمی‌شود و كسانی پا به این عرصه نمی‌گذارند كه در آنان سلامت كامل یافت شود.

* احمدی‌نژاد به عارضه‌ای گرفتار شده است و باید دعا كنیم كه نجات پیدا كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین