کد خبر: ۹۰۵۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۴

آیت‌الله امجد: اگر امام بود شخص هتاک راعزل می‌کرد/ به صداقت موسوی یقین پیدا کردم

آیت الله محمود امجد ضمن اشاره به بداخلاقی یکی از کاندیداها در نشان دادن عکس همسر کاندیدای رقیب در مناظره تلویزیونی و پیگیری همه مناظره‌ها فرمودند: «به صداقت میرحسین یقین پیدا کردم».
آیت‌الله امجد: اگر امام بود شخص هتاک راعزل می‌کرد/ به صداقت موسوی یقین پیدا کردم
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: آیت الله محمود امجد بعد از دیدن مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری با اظهار تاسف و تأثر از دروغ پراکنی ها و هتاکی‌های یکی از کاندیداها علیه کاندیداهای محترم دیگر و جمعی از محترمین کشور گفت: «اگر امام بود این شخص را عزل می‌کرد».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، وی ضمن اشاره به بداخلاقی یکی از کاندیداها در نشان دادن عکس همسر کاندیدای رقیب در مناظره تلویزیونی و پیگیری همه مناظره‌ها فرمودند: «به صداقت میرحسین یقین پیدا کردم».

وی افزود: «من به صداقت آقای موسوی بقیین پیدا کرده‌ام و اگر همه کره زمین غیر این را بگوید من از یقیین خود دست بر نخواهم داشت».

وی همچنین در مورد حجت الاسلام کروبی اظهار داشت: «ایشان هم شجاع است و هم صداقت دارد.»

آیت الله محمود امجد مناظره محسن رضایی با آقای احمدی نژاد را خوب توصیف نمود و گفت: «آقامحسن خوب جواب طرف مقابلش را داد».

در چند روز اخیر و در پی دعوت مدرسه علمیه اباصالح اصفهان از آیت‌الله‌ امجد با عنوان درس اخلاق، وی هنگام ورود به جلسه و مشاهده فضای حاکم تبلیغاتی در حمایت از محمود احمدی‌نژاد و درج این عنوان در دعوت نامه «سخنرانی آیت‌الله‌ امجد در حمایت از دکتر احمدی نژاد» جلسه را ترک و اعلام کرد: «این کار خیانت است، بنده عامل توازن در جامعه هستم و از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده‌ام تا جایی که حتی نزدیکانم از نظر بنده آگاهی ندارند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
6
0
از نزديكان آيت‌الله محمود امجد در گفتگو با فارس اظهار داشت: آيت‌الله امجد ضمن تكذيب برخي اخبار مبني بر حمايت خود از كانديداتوري ميرحسين موسوي گفته‌اند اين اظهارات دروغ است و ما بايد سعي كنيم تا به شركت حداكثري مردم در روز انتخابات كمك شود.

گفتي است برخي سايت‌ها در روزهاي گذشته از حمايت آيت‌الله امجد از موسوي خبر داده بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
4
4
در ابتدای خبر اقای امجد طرفدار موسوی است در اخر خبر از کسی حمایت نکرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
3
2
از اینجا معلوم میشه ادعاهای شما دروغ محضه که اگر چنین چیزی راست باشه ایشون که با این وضوح و صراحت لهجه از سه کاندیدای دیگر حمایت کردن و احمدی نژاد رو کوبیدن چطور فرمودن نزدیکانم از نظر بنده آگاهی ندارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!
اینکه باید داد بزنه کدوم طرفیه .
دلم براتون میسوزه اینبار هم نقشتون نگرفت آخرین بارتون باشه برای دروغ بافتن به مراجع و اساتید اخلاق متوسل میشید .
راستی کی براتون نقشه میکشه و دروغ میبافه؟ چقدر ناشیه بچه توی قنداق هم اینو میفهمه . چقدر براتون متاسفم . تا سه روز خودم براتون عزای عمومی اعلام میکنم. بای بای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
3
2
خیلی خوب است ولی به گفته خود اقای امجدانتقاد کنیم از ایشان من هم این انتقاد را دارم ایا سخنان رهبری به عنوان ولی فقیه که در مورد انتخابات صحبت کردن را نباید جدی بگیریم و نظر ایشان در مورد ولی فقیه اقای خامنه ای چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
0
عاقبت امجدهم دستش رومیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
به گذشته نگاهی کنیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین