کد خبر: ۹۲۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۰

یک تخته پتو جایزه قهرمان کشتی جهان!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مربی سازنده کشتی خوزستان گفت: «مسئولان سیاسی و ورزشی شهر اندیمشک هیچ توجهی به قهرمانان جهانی کشتی این منطقه ندارند». 

مهرزاد قلاوند در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: «سعید عبدولی دو سال است که قهرمان جوانان جهان می‌شود اما تنها هدیه‌ای که تا امروز به او تعلق گرفته است یک تخته پتو است که سال گذشته به وی اهدا شد و امسال نیز مسئولان سیاسی و ورزشی اندیمشک و استان خوزستان هیچ جایزه ای را به وی ندادند».

وی گفت: «سال گذشته از عبدولی خواستم تا در مورد این نارسایی و کمبودها حرفی به میان نیاورد اما امسال وی را تشویق می‌کنم تا از نارسایی و کمبودها بگوید تا شاید مسئولان شهر از جمله نماینده مجلس شورای اسلامی‌ و مسئولان تربیت بدنی توجهی به وی و دیگر قهرمانان کشتی خود داشته باشند».

مربی سازنده کشتی خوزستان تصریح کرد: «باشگاهی که عبدولی و حبیب الله اخلاقی عضو تیم ملی در رقابتهای جهانی دانمارک و چندین قهرمان دیگر ملی در آن تمرین می‌کنند فاقد آب و برق و سرویس بهداشتی مناسب می‌باشد و کشتی گیران باید با شلنگ آب بخورند». 

اما صخراوی مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان که هیچ سابقه ورزشی ندارد بجای کمک به ما که یک باشگاه قهرمان پرور هستیم اجاره یکصدو پنجاه هزارتومانی ما را به سیصد هزار تومان افزایش داد و به این طریق مزد زحماتمان را داد.

وی تاکیدکرد: «در مراسم استقبال از عبدولی دارنده مدال طلای جوانان جهان تنها با دو بنر که توسط هیئت کشتی استان خوزستان تهیه شده بود و یک تاج گل که با هزینه شخصی تهیه کرده بودم حضور یافتم و نه تنها کسی از شهرستان اندیمشک نیامد بلکه هیچ تقدیری نیز از وی نشد».

قلاوند ادامه داد: «برخی قهرمانان کشوری کشتی شهرستان اندیمشک در این شهر صاحب زمین شده‌اند اما این قهرمان هنوز هیچ هدیه و یا جایزه‌ای دریافت نکرده است و این نشان از بی ضابطه بودن این مسائل دارد».

وی اظهار داشت: «ما داریم سعید عبدولی که در آینده یک قهرمان المپیک است را با این کارها از ورزش فراری می‌دهیم و متاسفانه این کشتی‌گیر با کوله باری از مشکلات خانوادگی باید فکر و ذکر خود را بجای مسائل قهرمانی معطوف به مشکلات شخصی کند و با ادامه روند بی‌توجهی نماینده مجلس، مسئولان سیاسی و ورزشی شهرستان اندیمشک و مسئولان ورزش استان خوزستان یک نابغه ورزشی را از مسیر واقعی خود منحرف می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین