کد خبر: ۵۰۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۹
هتاکی‌های همسر الهام صدای همه را درآورد

هشدار پدر فاطمه رجبی به دختر!

آفتاب‌‌نیوز : علی دوانی در اين مقاله مي نويسد: در غياب اينجانب كه در سفر مشهد مقدس بودم، مقاله‌اي به قلم دخترم خانم فاطمه رجبي پيرامون سفر جناب آقاي خاتمي رئيس جمهوري سابق به آمريكا انتشار يافته است. از آنجا كه اين جانب مبتلا به كسالت‌هاي حاد هستم، فرزندانم اين گونه اخبار را به ملاحظه حالم به من نمي‌دهند؛ لذا مقاله مزبور و بازتاب آن را از من كتمان كرده بودند. اخيرا به طور اتفاقي از آن باخبر شدم و به جهت كسالت نتوانستم آن را بخوانم فقط مضمون كلي آن را به من گفتند كه برای چندمين بار ناراحت شدم. 

افاضات جدید همسر دکتر الهام [کلیک کنید]
سریال دنباله دار: خانواده دکتر الهام [کلیک کنید]
عذرخواهی برادر زن الهام از هاشمی، خاتمی و روحانی [کلیک کنید]


علی دوانی در ادامه اين نامه با اشاره به این که «هم‌اكنون چند نكته را لازم به توضيح مي‌دانم» آورده است: دخترم در زمان رياست جمهوري جناب آقاي خاتمي چند بار مقالاتي در انتقاد از عملكرد ايشان نوشته بود كه فقط يك بار آن را مطلع شدم و همان موقع به نشريه «يالثارات» به سبب چاپ آنها گلايه كردم و آن نشريه نيز گلايه مرا چاپ كرد. چندي پيش هم اين دخترم طي مقاله‌اي بر ضد جناب آقاي هاشمي رفسنجاني، جناب آقاي خاتمي، و جناب آقاي كروبي و ديگران موضع گرفته بود كه آن را هم فرزندانم از من پنهان داشتند و پيامدي داشت كه قضيه مسكوت ماند. همان موقع نامه‌اي خطاب به آقاي كروبي نوشتم ولي روزنامه ايشان (اعتماد ملي) آن را به ايشان نداد. در آن نامه نوشته بودم و در اينجا نيز مي‌گويم قضاوت پيرامون عملكرد دولت‌هاي گذشته و كنوني و آينده را مردم فهيم و بيدار ايران اسلامي مورد نقض و ابرام قرار مي‌دهند، و نيازي به امثال ما كه دور از وقايع هستيم، ندارد. و براي يك زن باحجاب اسلامي (چادر) و از يك خانواده روحاني و مذهبي، ورود به اين عرصه چندان تناسب ندارد و يا لااقل در ديدگاه من اگر غير از دخترم هم بود اين نظر را داشتم و دارم.

پدر فاطمه رجبی افزوده است: بارها به فرزندانم گفته‌ام و سفارش اكيد كرده‌ام كه راضي نيستم به هيچ وجه در امور سياسي وارد جناح‌بندي‌ها شده و با طيفي يا كسي طرف شوند و از وي نام ببرند، و در گفتار و رفتار و نوشتار بر ضد آنها موضع‌گيري كنند، چون با مشي من منافات دارد و از آن رنج مي‌برم. از اين‌معني بسياري اطلاع دارند.

وي اضافه كرده است: اما اين دخترم به واسطه احساسات فوق‌العاده و تعصب بسيار شديد كه به امام فقيد و خط آن بزرگوار و رهنمودهاي ايشان دارد، طوري است كه از حالت عادي هم فراتر رفته است، به گونه اي كه وقتي خبر ارتحال حضرت امام را شنيد با شيون و فرياد غش كرد و نقش بر زمين شد و روانه بيمارستان گرديد. وي از سال اول وفات آن بزرگوار تاكنون هرساله مراسم ارتحال امام را در خانه خود با دعوت از بسياري از مومنين و شخصيت‌ها برگزار مي‌كند و مراسم عزاداري و اطعام دارد. بارها به او گفته‌ام اين عرض ارادت براي همان دو سه سال اول كافي است، ولي او همچنان اين رويه را ادامه مي‌دهد.

علي دواني افزوده است: او در سخنراني‌ها و نوشته‌هايش روي همان احساسات شديد، به نظر خود احساس وظيفه مي‌كند كه در برابر آنچه به اعتقاد وي خطر انحراف از راه امام و انقلاب است موضع‌ بگيرد و به دفاع از مظلومان برخيزد، آن هم با آن حال و هوايي كه دارد. به همين جهت با همه سفارشي كه به وي كرده و مي‌كنم به راه خود ادامه مي‌دهد و تحمل ترك آن را ندارد. تصور مي‌كنم با شناختي كه از منش، خصوصيات و خلق و خوي پسنديده آقاي دكتر الهام دارم، ايشان هم از اين روش همسر خود راضي نباشد.

به اعتقاد پدر فاطمه رجبی، نقد عملكرد دولتمردان گذشته و اقدامات فعلي آنها و موضع‌گيري تند بر ضد آنان نه تنها خدمت به دولت مردمي و كاري جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد نيست، بلكه ممكن است به زيان ايشان تمام شود؛ به ويژه پس از آنكه مقام معظم رهبري دامت بركاته به سبب شرايط فعلي و انتخابات مجلس خبرگان كه در پيش است، همگان را از اين امر برحذر داشته‌اند.

وي تاكيد كرده است: چنان كه شنيده‌ام متاسفانه مقاله اخير دخترم دستاويزي مناسب براي بدخواهان داخلي و خارجي دولت خدمتگذار جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد و تخريب آن در شرايطي شده است كه اين دولت به ويژه در عرصه سياست خارجي مي‌درخشد و اميدها در دل مسلمانان و مستضعفان جهان ايجاد كرده است.

پدر فاطمه رجبی در پايان مقاله خود به دخترش هشدار داده است: درخاتمه ضمن عذرخواهي از آقايان محترمي كه در مقالات دخترم مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، به عنوان پدري كه بيش از بسياري از كسان با بيان و قلم به انقلاب و خط امام خدمت كرده است، به دخترم تذكر مي‌دهم از اين گونه موضع‌گيري‌ها در گفتار و نوشتار خودداري نموده و طوري نشود كه خداي ناكرده رابطه پدري و فرزندي ما قطع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۳
0
4
سلام . فاطمه رجبي [...] بيش نيست هر اراجيفي به ذهنش ميرسد عين اسلام ميداند و بازگو ميكند ايشان نه از اسلام كه بلكه از دين چيزي ندارند كه بگويد مسلماني او تهمت و افترا و دروغ و دروغ است مسلماني او تهمت و تحديد به كشتن و گرفتن و ........... است عجب روزگار غريبي است با اين آدمهاي مالي خويايي . شرم كن كه فكر نكنم داشته باشي اگر اين اراجيف توسط كسي ديگر به يكي از عزيزان فاطمه خانم گفته بود چپقش را چاق ميكردند در اسلام فاطمه خانم يك ايثار گر دفاع مقدس ( 27 ماه بهترين دوران عمر در جبهه حق )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۳
4
0
سلام خانم رجبی.الحق والانصاف که چیزی جز حقیقت نگفتید.وبه شما دوستان عزیز:
اگر امثال خاتمی که خیلی راحت اعمال خلاف شرع انجام میدهد(دست دادن با زنان ایتالیا و ترویج بهاییت به وسیله شیرین عبادی)وخیلی راحت حرف از نمازهای قضایشان میزنند، در سفر اخیرش به شیراز هم که با حرفهایش چهره [...] خود را نشان داد وگفت قصد دارد کیش را از ایران جدا کند واز نظر حجاب منطقه ای کاملا آزاد شود(نه اینکه الان اینطور نیست)و یا رفسنجانی که پول بیت المال را به جیب زده و با40-50 نفر به سفر میرود(عراق) از اسلام چیزی سرشان میشود و خود را ولی امر مسلمین میدانند ،مهم نیست همه ما افتخار میکنیم که تابع اسلام من درآوردی این گرگ صفتان در لباس میش نیستیم.کسی که خیلی راحت به امام اول شیعیان توهین کرده و میگوید مهم نیست چه کسی خلیفه اول باشد...ویا به ایشان تهمت میزند و میگوید ایشان آنقدر ملک وثروت داشتند که همه را به صورت ارث به حسنین(علیه السلام) بخشیدند...
توهین به شخصیتی که همه دانشمندان و نویسندگان ایرانی و خارجی اعم از دیندار ولائیک بعد از تحقیق در موردشان اعتراف کردند که ایشان در ساده زیستی و ریاضت حرف اول را میزدند...
واقعا برای خودمان متاسفم که مهر سکوت بر لب زدیم وگذاشته ایم این اراذل واوباش هر غلطی دلشان میخواهد بکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
1
2
شما مسـوليد در قبال اين اسلام,كه هرطور دلتون ميخواد تفسيرش ميكنيد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
2
به نظر مي رسد ايشان مشكل اساسي دارند، حتي اگر حرفهاي ايشان حقيقت هم داشته باشد، شيوه ي عمل و انتقاد ايشان گوياي ويژگيهاي شخصيتي خاص ايشان است كه بيان آن مناسب نيست. شايد آقاي الهام بداند ايشان چه مشكلي دارند. اخيرآ مشخص شده است يكي از مشكلات جامعه ي ما مشكلات [...] و عقده هاي ناشي از آن است كه آدمها را به درد فاطمه رجبي گرفتار مي كند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
2
خدايا اين آدمهاي خشن را از اسلام پر مهر و عطوفتت دور كن. افرادي كه جز فحش، ناسزا،دروغ وتهمت چيزي بلد نيستند. كسي شك ندارد كه افراد مد نطر ايشان اشكالات زيادي داشته باشند ولي روش اين خانم اصلا هيچ شباهتي به انتقاد ندارد يا بهتر بگيم اين خانم حتي كمترين اطلاعي از الفباي انتقاد و مباحثه ندارند. من براي ايشان از ته دل دعا مي كنم خدايا به اين آدم كمي كمك كن تا بتواند حروف نقد و تذكر منطقي را ياد بگيرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۲
0
0
راستی چرا زنه فامیلیش رجویه!!!!!!ولی باباش دوانی
........!
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۱
0
0
متاسفانه این جور آدم‌ها که یکشبه به مقام میرسند باید دودستی به مقامشان بچسبند و از انواع دستمال کشیها بهره ببرند وگرنه در اولین پاکسازیها از دور خارج میشوند. چیزی هم که این خانم مینویسد برای ما ایرانیها داستان تازه ایی نیست، ما ایرانیها جنس [...] خودمون رو خوب میشناسیم و میدونیم که کجاها چه دروغی باید گفت تا شیرین تر شد [...]
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
3
0
سلام دستشون درد نکنه حقو گفتن گرچه واسه به قول معروف حقیقت تلخه و مسلما اعتراضی هم میشه
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
0
3
او از نظر فکری پایداری ندارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین