کد خبر: ۱۳۶۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
حاشیه‌های اولین روز از سفر استانی دولت به همدان؛

پلاکاردهای "احمدی رجایی، دست‌بردار از مشایی"و "تخم‌مرغ غوغا می‌کند" در دستان استقبال‌کنندگان از احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فارس نوشت: برخی از مردم استقبال‌کننده از رئیس‌جمهور در سفر استانی همدان پلاکاردی با مضمون «احمدی رجایی، دست‌ بردار از مشایی» در دست داشتند.

محمود‌ احمدی‌نژاد صبح امروز چهارشنبه در نود و دومین سفر استانی وارد استان همدان شد و مورد استقبال مسئولان و مردم این شهرستان قرار گرفت.

این حضور حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت که به شرح زیر است: 

* در مسیر استقبال از رئیس‌جمهور بنرهایی از عکس احمدی‌نژاد و تمثال‌ مقام معظم رهبری نصب کرده بودند. که بر روی آنها نوشته شده بود «احمدی‌نژاد دلاور است، مطیع امر رهبر است»، «صل علی محمد، سرباز رهبر آمد».

* در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه شهدای قدس محل سخنرانی رئیس‌جمهور در شهرستان همدان، جوانی مشکل خود را به احمدی‌نژاد از دور گفته بود که رئیس‌جمهور بلافاصله دستور داد که او را برای انتقال حرف‌هایش به نزد رئیس‌جمهور بیاورند. اطرافیان رئیس‌جمهور نیز این جوان را به نزد رئیس‌جمهور بردند و این جوان مشکلات خود را با رئیس‌جمهور در میان گذاشت.

* این جوان پس از درد و دل با رئیس‌جمهور به نزد خبرنگاران آمد و درخصوص مشکل خود گفت که ما کارگران شرکت صنایع تبدیلی الوند(بزرگ‌ترین تولید‌کننده نشاسته در خاورمیانه) هستیم. اما این شرکت که از سال 82 خصوصی‌سازی شده است تا الان تعداد 180 کارگر خود را به 32 نفر تقلیل داده و ما 32 نفر نیز نزدیک 15 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ایم و بنده این موضوع را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتم قول مساعد تا هر‌چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

* در مسیر استقبال از رئیس‌جمهور مردم با دیدن ماشین خبرنگاران گلایه‌های خود را با خبرنگاران در میان گذاشتند که در این میان یک نفر از اهالی استان همدان که همشهری حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش بود از عدم رسیدگی وزارت آموزش و پرورش به این شهرستان گله می‌کرد. یکی از مشکلاتی که مردم استان همدان با خبرنگاران در میان گذاشتند بحث مسکن مهر و مشکل عدم تحویل به موقع مسکن مهر بود.

* رئیس‌جمهور پس از دو ساعت و ده دقیقه از فرودگاه به محل سخنرانی رسید که این مسیر در شرایط معمول 20 دقیقه به طول می‌انجامد. با توجه به استقبال مردم از رئیس‌جمهور امروز صبح این مسیر 20 دقیقه‌ای دو ساعت و ده دقیقه به طول انجامید و هنگامی که رئیس‌جمهور وارد ورزشگاه شهدای قدس برای سخنرانی شد 5 هزار دانش‌آموز همدانی به مناسبت حضور رئیس‌جمهور سرود ولایت را با هم خواندند.

احمدی‌نژاد پس از سخنرانی در جمع مردم شهرستان همدان با حضور در شهرستان رزن سفر کرد. یکی از حاشیه‌های جالب در حضور رئیس‌جمهور در میان مردم شهرستان رزن سردادن شعار (این احمدی حیدریه فدای سید‌ علیه) بود.

پس از آغاز سخنان رئیس‌جمهور در بین مردم همدان، گروه‌های کثیر مردمی و دانش‌آموزی از درب‌های خروجی استادیوم قدس خارج شدند که این روند تا پایان سخنان وی نیز ادامه داشت.

همزمان با ایراد سخنان دکتر احمدی‌نژاد در استادیوم قدس، پلاکارد‌هایی با مضامین" شایسته‌سالاری آری، فامیل‌سالاری نه"، "احمدی رجایی، دست‌بردار از مشایی"، "دولت بدون مشایی، ولایی و مردمی"، "تخم‌مرغ غوغا می‌کند" در دست مردم به چشم می‌خورد.

جمعی از کارکنان مخابرات روستایی همدان نیز پلاکارد‌هایی با شعار "هل من ناصر ینصرنی" و "داد از ظلم مخابرات" در دست داشتند.

جمعی از اعضای بسیج دانشجویی نیز با پلاکاردی مبنی بر "انحراف از ولایت فقیه، انحراف از ولایت رسول‌الله است" در دست داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین