کد خبر: ۱۰۹۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۶

اژه‌ای: 2 نفر از حمله‌کنندگان به خانه کروبی بازداشت شده‌اند

در رسيدگی به پرونده كوی سبحان و كوی دانشگاه پليس اقدامات خوبی انجام داده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی اژه‌ای در حاشيه رزمايش اقتدار ماموران يگان ويژه كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی صددرصدی ماموران يگان ويژه، گفت: هنگامی كه رزمايش اقتدار ماموران يگان ويژه را ديدم به‌وجد آمدم و از توانمندی جوانان ايرانی احساس غرور كردم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد سران معترضان، گفت: رسيدگی به پرونده سران فتنه ادامه دارد و بسياری از افرادی كه در جريان فتنه سال گذشته اقدام به برهم زدن نظم و امنيت اجتماعی كرده و به اموال عمومی خسارت وارد كردند، بازداشت شده‌اند و حكم تعدادی از آنان صادر شده و تعدادی نيز برای گذراندن حكم روانه زندان شدند.

اژه‌ای گفت:‌ فتنه‌گران اگر توبه كنند با آنان يک نوع برخورد می‌شود و اگر توبه نكنند به نحو ديگری با آنان برخورد خواهد شد.

اژه‌ای درباره پرونده كوی سبحان و كوی دانشگاه گفت: در رسيدگی به پرونده كوی سبحان و كوی دانشگاه پليس اقدامات خوبی انجام داده و افرادی را نيز تحت شناسايی و تعقيب كرده است تعدادی از اين افراد نيز بازداشت و براي رسيدگي به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

به گفته دادستان كل كشور 2 نفر از حمله كنندگان به منزل كروبی توسط ماموران نيروی انتظامی بازداشت شده و برای رسيدگی بيشتر به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی‌بر تشكيل پليس قضايی، گفت: در نشست بعدی حتما به اين سوال پاسخ داده می‌شود.

به گزارش آفتاب، شهریورماه گذشته نیز سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران، اعلام کرده بود که نزدیک به ۱۰۰ نفر از تجمع‌کنندگان مقابل خانه مهدی کروبی، شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

پیش از این سپاه محمد رسول‌الله تهران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای حمله به خانه مهدی کروبی در روز قدس را محکوم کرده بود.

در شهریورماه گذشته، در 5 شب پی‌درپی منزل مهدی کروبی مورد حمله نیروهای خودسر قرار گرفت.

سپاه تهران در اطلاعیه خود اعلام کرد که «مسببان تجمع و تیرانداری مقابل منزل کروبی افرادی خودسر و کاملاً بی‌ارتباط با بسیج و سپاه هستند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین