کد خبر: ۱۳۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۹

کلاهبرداری یک "خبرنگارنما" از یک تیم فوتبال

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال از کلاه‌برداری یک "خبرنگارنما" از یک تیم خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور اظهار داشت: به تازگی مشغول کار روی پرونده‌ای هستیم که در آن "خبرنگارنما" خود را نماینده اداره کل تربیت بدنی و هیئت فوتبال زنجان معرفی کرده است. آقای "م‌. الف‌" به بهانه کمک به تیم شهرداری زنجان از فردی به نام حبیب خباز که قصد تیمداری در شهرداری زنجان را داشته 100 میلیون چک گرفته است.

وی ادامه داد: خباز چک 100 میلیون تومانی را از برادرش که دانشجو بوده می‌‌گیرد و در اختیار "م. الف" قرار می‌دهد اما این "خبرنگارنما" این چک را برگشت می‌زند و با مراجعه به نهادهای قضایی به عنوان اینکه پول دستی داده، این دانشجو را در اول سال تحصیلی به زندان می‌اندازد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال تصریح کرد: خباز به ما مراجعه کرده و ماجرا را شرح داده است. تخلف "م. الف" این است که خود را نماینده اداره کل تربیت بدنی و هیئت فوتبال زنجان معرفی کرده در حالی که وقتی از این نهادها استعلام کردیم به ما اعلام شد چنین نماینده ای ندارند. "م‌. الف" در واقع ادامه حلقه "الف. ع" و "م. خ" است و جزء نوچه‌های این دو نفر محسوب می‌شود. در حال حاضر روی این پرونده که جدیدترین پرونده کلاه‌برداری است مشغول فعالیت هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین