کد خبر: ۸۲۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۷
دکتر علی لاریجانی:

فلسطین تنها نیست

رژیم صهیونیستی هیمنه دروغین خود را به صحنه آورد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست ایران برای تشکیل جلسه کمیته اجرایی بین‌المجالس کشورهای اسلامی گفت: «جریان نفرین شده صهیونیسم، هر زمان به نوعی حباب توخالی هیمنه دروغین جباریت را به صحنه تبلیغات می‌آورد».
 
به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، «علی لاریجانی» که امروز در جمع نمایندگان مجلس تجمع کننده در میدان فلسطین سخن می‌گفت، بیان داشت: «این روزها فلسطین شجاع و مظلوم، حماسه حسینی را راه عملی خود قرار داده است».

نماینده مردم قم ادامه داد: «ملت عزیز فلسطین که این روزها با قتل عام وحشیانه رژیم صهیونیستی مواجه شده، تنها نیست و مبارزه آنان در قلب همه مومنان قرار دارد».

وی خاطرنشان کرد: «هر چند دولت‌های سیاست باز برخی کشورهای اسلامی و مرعوب استبکار راه دیگر می‌پیمایند و عملا راه را برای عملیات وحشیانه اسرائیل بازنموده‌اند، اما مگر در جنگ 33 روزه این دولت‌های ترسو جز این عمل کردند».

وی یادآور شد: «پیروزی حزب‌الله وشکست مفتضحانه اسرائیل و آمریکا در جنگ 33 روزه نشان داد، استقامت و پایداری و حمایت ملت‌های مومن رمز پیروزی است».

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «ملت ایران، دولت و مجلس شورای اسلامی پشتیبان ملت فلسطین هستند و خواهند بود».
 
با این سخنان لاریجانی، 245 نماینده حاضر در جلسه علنی یکصدا با مشت‌های گره کرده شعار «الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا» سر دادند».

دکتر لاریجانی اضافه کرد: «در هفته‌های گذشته که گذرگاه ارتباطی غزه مسدود شده و ملت فلسطین در محاصره قرار گرفته بودند، تلاش‌های بسیاری شد تا از طریق تروئیکای بین‌المجالس آسیایی با سفر به کشور مصر برای بازگشایی این گذرگاه اقدام شود که در این راه موانع ایجاد کردند. وی از دبیر کل مجمع بین‌المجالس آسیایی خواست تا به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه دهد».

رئیس مجلس همچنین از بین‌المجالس اسلامی خواست تا کمیته اجرایی آن سریعا تشکیل و برای کمک به ملت مظلوم فلسطین اقدام کند.

دکتر لاریجانی خطاب به صهیونیست‌های زبون گفت که آنها متوجه باشند که با این اقدام جنایتکارانه به تعبیر آقای خالد مشعل، برادر مجاهد با موج سوم فلسطین مواجه خواهند شد و ملت‌های مسلمان پشتیبان این حرکت خواهند بود.

وی تاکید کرد: «صهیونیست‌ها تصور نکنند که با این کار، مجالی برای فریبکاری انتخاباتی پیدا خواهند کرد، بلکه زمانه بخت برگشتگی آنان را نشان خواهد داد».

لاریجانی افزود: «این حرکت ضمنا تابلوی نیمه تمام حقوق بشر کاخک‌های سفید را با خود به تصور کشیده است و مطمئنا مکر و حیله شیطان بزرگ نیز رسوا و رقص مرگ تئوری یکجانبه گرایی آمریکا را نشان خواهد داد».

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اعلام ارادت به حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش گفت: «سلام و درود بر آن پاک نهادان و آنان که ستارگان هدایت بر شب دیجور بودند و با شعار عزت آفرین هیهات من‌الذله، جوهره تفکر اسلامی را بر ستیغ عزت و سعادت رساندند و شب‌های تیره جاهلیت را کنار زدند».

دکتر لاریجانی افزود: «امام حسین (ع) با بیان روشن، عاشورا را تبدیل به صف آرایی جنود عقل و جهل و به تعبیر دیگر جنود فضیلت و رذیلت نمودند و برای همه اعضای بشریت با مبارزه غریبانه خود راه حق مداری و تشکیل دولت حق را در جهاد حسینی و صبر جمیل نمایاندند».

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با تجمع در میدان فلسطین تهران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهونیستی در غزه خواستار اقدام فوری مجامع بین المللی برای رساندن کمک های دارویی و غذایی و نیز رفع محاصره مردم غزه شدند.

در این تجمع بعد از سخنان علی لاریجانی رئیس مجلس کشورمان، نماینده حماس در تهران نیز سخنرانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین