کد خبر: ۹۰۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰

حمله شبانه حامیان احمدی‌نژاد به ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ساختمان مرکز تحقیقات استراتراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته توسط گروهی از هواداران محمود احمدی‌نژاد مورر حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، پس از خاتمه مناظره تلوزیونی میرحسین موسوی و محمود احمدی‌نژاد که از شبکه سوم سیما پخش شد، حدود 50 تا 60 نفر از اغتشاش‌گران در حالی‌که شعارهایی در حمایت از محمود احمدی‌نژاد سر می‌دادند به ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک حمله کردند.

آشوب‌طلبان با سردادن شعارهایی علیه شخصیت‌های نظام از جمله آیت‌الله هاشمی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری از حدود ساعت 00.30 بامداد پنج‌شنبه حملات خود را  به ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک در نیاوران آغاز کردند که با مقاومت گروه حفاظت این مرکز و حضور نیروی انتظامی دور اول، حملات آنان دفع شده و تا حدودی متفرق شدند.

اما اعتشاش‌گران پس از دور شدن نیروهای انتظامی از محل، مجدداً حملات خود را آغاز کردند و در حالی‌که با روشن کردن آتش قصد ایجاد رعب و وحشت در منطقه را داشتند به قصد ورود به ساختمان مرکز و صدمه‌زدن به تابلوی آن وارد عمل شدند و حتی به زنجیر حفاظتی ورودی مرکز نیز آسیب وارد کردند. در این هنگام مردمی که به صورت خودجوش در محل حاضر شده‌بودند به کمک تیم حفاظتی مرکز آمدند و نهایتاً آشوب‌طلبان حدود ساعت 05.30 از محل متفرق شدند.

بنابر این گزارش هویت برخی از مهاجمان که پلاک خودروهایشان و نیز نوع موتور سیکلت‌های آنان، احتمال وابستگی به برخی مراکز دولتی را در ذهن تداعی می‌کرد، توسط پلیس قابل پی‌گیری است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین