کد خبر: ۹۵۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۲

فائزه هاشمی: اجازه دهید آقای رفسنجانی مطابق روش خود عمل کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعد از اعلام مواضع هاشمی رفسنجانی در اجلاس مجلس خبرگان رهبری، بحث‌هایی پیرامون سازش پشت پرده وی که همزمان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز بر عهده دارد، بر سر زبانها افتاد. در پی آن فائزه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی، نماینده پیشین مجلس و مدیر مسئول روزنامه توقیف شده زن به شدت این اتهام را رد و گفت «در شرایط فعلی هرگونه سازش، بـدون تـوجـه بـه حقوق مردم و آسیب هایی که دیده اند، زیر سؤال است.»

فائزه هاشمی از همگان خواست «صبور باشند و اجازه دهند آقای هاشمی مطابق روش خود عمل کند». و افزود که «به دلیل اشتراکات خواسته های آقای هاشمی با جنبش سبز، می توان ایشان را نیز عضوی از جنبش سبز مردم ایران دانست».
 
فائزه رفسنجانی همچنین در مورد فیلمی که از ایجاد مزاحمت افراد لباس شخصی برای او در سایت ها دیده شد گفت : «آن فیلم مربوط به 16 آذر در دانشگاه آزاد، واحد علوم تحقیقات است. این گروه، از تظاهرات دانشجویان خشمگین و عصبانی بودند و یک جوری باید عکس العمل نشان میدادند و فکر می‏کردنـد با ایجاد رعب و وحشت و خلق چنین فضاهایی به اهدافشان می رسند، اما تیرشان به سنگ خورد». 

او در بخشی دیگر می گوید: راه حل هایی که آقای هاشمی در نماز جمعه مطرح کردند، راه خروج از بحران است، البته ابتدا بایستی بحران را به رسمیت بشناسند. در حرف، منکر بحران می شوند ولی عملشان حکایت از وجود بحران عمیق در جامعه دارد، در اینجا نیز متناقض عمل می کنند. به جای پاسخ منطقی به مردم، جنبش را متهم به ارتباط با بیگانگان می کنند. در حالیکه یکی از اصول مهم در اسلام آزادیخواهی است و معترضین و جنبش سبز هم به آموزه های اسلام عمل می کنند. 

هر چه قدر هم که بگویند معترضین ضد اسلام هستند، و از اسرائیل و امریکا خط می گیرند، دنبال نابودی نظام هستند و.... اما همه میدانند که این جنبش نه خارجی هست و نه معاند بلکه یک جنبش مردمی و خودجوش است که انحراف از قانون و تضییع حق خود را دید، آن هم به این شدت و با این عمق و گستردگی، و تاب نیاورد. از نظر من این جنبش کاملاً ایرانی است و با اصل نظام مشکلی ندارد. اعتراض به انتخابات بود که متأسفانه بر اثر سیاست غلط و رفتار غلط به اینجا کشیده شد و هنوز هم خواسته اصلی رسیدگی به امر انتخابات است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۴
0
0
اولا کسی در پی حقوق مردم هست که خودش تو کاخ زندگی نکنه و از خود مردم باشه و از همه مهمتر در زمان ریاست جمهوری خودش هم کاری برای مردم انجام داده باشد پس منافع مردم مطرح نیست منافع اقلیتیست که 30 سال سرور مردم بوده نه خدمتگزار.
دوما برای شناخت جنبش سبز و فهمیدن ارتباطش با بیگانگان کافیه به گفتگوی سرانش با BBC و VOA توجه کنید و با توجه به اصل دوست دشمن دشمن هست معلوم میشه آزادی خواهی مطرح نیست چون آزادی رو همین افراد از جامعه گرفتند و 30 ساله خون مردم رو تو شیشه کردن وبا عوام فریبی در پی روز و شب جلوه دادن هستند و با بیان مشکلاتی که خود برای مردم به وجود
آوردند در پی خام کردن افراد ساده لوح هستند تا از منجلابی که در آن گیر کردن بیرون بیایند و مثل همیشه بر گرده مردم سوار شوند و بر سر اون عده عوام بزنند تا آزادی واقعی رو دوباره بچشند.

سخن آخر اکثریت مردم احمق نیستند و حقایق رو میبینند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۵
0
0
در جواب دوست عزیزمون
به قول شما از ما بهترون اخوی:حالا اربابای شما چه گلی به سر مردم زدن خدا وکیلی تو این چهار سال گذشته وضع کی واقعا عوض شده تو چهار سال آینده هم می بینیم بنده خدا نه اون وری ها نه این وری ها هیچکس به فکر من وتو نیست پس بیخودی سنگ کسی رو به سینه نزن از کسی هم الکی گله نکن تو اگر بهتر بلدی یا علی بیا وسط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۷
0
0
خداوند نظام و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را از شر دشمنان اسلام حفظ کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
0
0
مرسي به فائزه خانم كه هميشه بهترين راه و عمل را انتخاب كرده... ازتون ممنويم. شما ما زنان را سربلند ميكنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
0
0
ابن خانم يك شير زن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
0
0
بنظر من مهمترین عیب جملات بالا اینه که منصفانه نیست. در بین سیاسیون رده های بالاتر هم آدم منصف خیلی کمه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین