کد خبر: ۸۵۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۳:۱۹

جمع‌آوری تصاویر احمدی‌نژاد از سطح شهر تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برخى از تصاوير رئيس جمهور در دو روز گذشته از سطح شهر تهران جمع شد. به گفته يک مقام مسئول در شهردارى، اين يک دستور از شهردارى بوده است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه ايران در شماره روز سه شنبه خود با اعلام این خبر افزوده است: «وزارت نفت از ۲۰ روز گذشته به مناسبت يکصد سالگى فعاليت صنعت نفت ايران اقدام به نمايش تصاويرى از تأسيسات نفتى با نمادهاى صد سال اخير در سطح شهر تهران کرد که در تعداد اندکى از آنها تصاوير رئيس جمهور در هنگام بازديد يا افتتاح يک طرح بزرگ ملى نفتى به چشم مى خورد اما بنا به دلايل خاصى، اين تصاوير و بيلبوردها به دستور برخى مقامات شهردارى تهران جمع آورى شد، هرچند اين مقامات چنين موضوعى را تکذيب مى‌کنند». 

در این رابطه سيد ضياءالدين نورالدينى مدير کل روابط عمومى وزارت نفت گفته است: «تعداد ۷۰ بيلبورد با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى و نيز تأييديه و مجوز سازمان زيباسازى شهردارى تهران در سطح شهر تهران نصب و اکران شده بود که در سه يا چهار بيلبورد، تصوير دکتر احمدى نژاد به چشم مى‌خورد و سؤال ما از شهردارى تهران اين است که چرا در بين اين ۷۰ بيلبورد فقط بيلبوردهايى که تصوير رئيس جمهور در آن بوده جمع آورى شده است مگر نه اين است که رئيس جمهور دومين مقام بلندپايه کشور به حساب مى‌آيد».
 
در عین حال بر اساس گزارش ایران، حجت الله ملاصالحى رئيس سازمان زيباسازى شهردارى تهران نيز گفته است: «اخبار منتشر شده مبنى بر دستور شهردارى تهران براى جمع آورى بيلبوردهاى تبليغاتى وزارت نفت با تصوير رئيس جمهور را تکذيب مى‌کنيم». 

ایران در پایان گزارش خود آورده است، يک مقام مسئول در يکى از بخش‌هاى شهردارى تهران که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: «دستور از بالا بود. يکى از مقامات ارشد چند شب قبل از يکى از خيابان‌ها عبور مى‌کرده است که با مشاهده تصاوير رئيس جمهور به شدت عصبانى شده و با يکى از مديران خود تماس گرفت و با الفاظ و عبارات تندى به او گفت: شما چه کار مى‌کنيد که اين تصاوير در تهران نصب است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین