کد خبر: ۱۲۹۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
ضمن تبیین سیاست نظام برای برخورد گام‌به‌گام با احمدی‌نژاد مطرح شد

یکی دانستن حمایت رهبری از احمدی‌نژاد و رفتار معصومین با طلحه و زبیر

ذوالنور: غفاری قدرتش را از دست داده و پیشگویی‌هایش کم شده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجتبی ذوالنور گفت: جریان انحرافی برای نیمی از کرسی‌های مجلس خیز برداشته و عمق انحراف این جریان در انتخابات مجلس ظاهر خواهد شد.

حجت­الاسلام والمسلمین ذوالنور، شب گذشته در سلسله نشست­های بصیرت در مسجد اهل­بیت(ع) قم، با اشاره به این­که امام کاظم(ع) مصداق یک انسان کامل، اسوه و الگو برای همه بشریت است، اظهار داشت: در انسان کامل بودن امامان معصوم تفاوتی بین انوار مقدسه ائمه هدی(ع) نیست و هر جایگاهی را که امام علی(ع) یا امام زمان(ع) دارند، سایر ائمه(ع) نیز دارا هستند و اگر تفاوتی میان اعمال آنها وجود داشت، متناسب با شرائط روزگار بوده است.

*کسی که به علامه مجلسی(ره) توهین کند، کافر است
وی به نظریه خاص شریعتی در رابطه با علامه مجلسی(ره) و جواب امام خمینی (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: شریعتی در یک نظریه­ای گفته بود که گاندی برای من محترم­تر از علامه مجلسی(ره) است؛ چون علامه در بعضی از کتب خود از شاهان تمجید کرده؛ ولی گاندی اهل مبارزه با شاهان بود و امام خمینی(ره) در جواب شریعتی فرموده بودند که کسی که به مجلسی(ره) توهین کند، کافر است و این نشان­دهنده این است که هر شخصی متناسب با شرائط زمان خود افعال و افکاری خود را پیاده می­کند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه، خاطرنشان کرد: در زمان آیت­الله العظمی بروجردی برخی به ایشان اعتراض می­کردند، اگر به جای تأسیس حوزه علمیه انقلاب را راه می­انداختیم، ده سال جلوتر بودیم و امام خمینی(ره) در جواب این اعتراض فرموده بودند؛ اگر حاج شیخ عبدالکریم حائری در شرائط و زمان من بود، انقلاب اسلامی را راه­اندازی می­کردند و اگر بنده به جای ایشان در آن زمان بودم، حوزه علمیه را راه­اندازی می­کردم.

*امروز فتنه و فتنه­گران در حال تطهیر خود هستند
این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان این­که امروز فتنه و فتنه­گران در حال تطهیر خود هستند، تصریح کرد: بعد از این اتفاقات اخیر در دولت، برخی این سخنان را به زبان آوردند که ما گفته بودیم که رئیس جمهور چه تفکراتی دارد و چه جور آدمی است، اما کسی باور نمی­کرد و ما در جواب می­گوییم که شما که چنین سخنانی را به زبان می­آورید، روزی خود شما ستون خیمه فتنه­گران بودید و تاریخ کارها و فعالیت‌های شما را از یاد نخواهد برد.

حجت­الاسلام والمسلمین ذوالنور، با اشاره به این­که هشتاد درصد فعالیت دولت، از مطالبات رهبری و انقلاب بود، گفت: اگر کسی تصور کند که رهبری در حمایت از رئیس جمهور دچار اشتباه شدند، باید پیامبر(ص) و امام علی(ع) را نیز متهم به اشتباه کنند؛ چون رسول خدا(ص) از آینده طلحه و زبیر اطلاع داشتند و روزی به زبیر فرموده بودند روزی را می­بینم که در مقابل علی (ع) به مبارزه می­ایستی و یا آیا امام علی(ع) نمی­دانست که شمر قاتل امام حسین(ع) می­شود؛ در حالی که در یکی از جنگ­ها معاون امام در آن جنگ بود.

وی، سیاست رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از رئیس جمهور را درست ارزیابی کرد و اظهار داشت: آیا این درست است که بگوییم چون ممکن است رئیس جمهور در آینده دچار مشکل شوند، نباید از او حمایت می­شد و از کسانی حمایت می­کردیم که با آمدنشان بیل لودرشان را زیر پایه انقلاب می‌گذاشتند؟

*جریان انحرافی، ماشین انقلاب را در جاده خاکی انداخت
جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه، با بیان این­که جریان انحرافی ماشین انقلاب را به جاده خاکی انداخت، اذعان داشت: دولت مسیر خود را به درستی رفته و کارهای مثبتی را برای کشور انجام داده است و این جریان انحرافی بود که ماشین انقلاب را به بیراهه برد؛ اما اگر این ماشین انقلاب به دست برخی از افراد می­افتاد، اصلا جاده را از همان ابتدا اشتباه می­رفتند و اگر رهبری هم برای مقابله با آنان به میدان می­آمد، او را نیز به زیر می­گرفتند و به راه خود ادامه می­دادند.

سخنران این مجلس با اشاره به این­که رهبر معظم انقلاب این حوادث را در زمان فتنه 88 پیش­بینی کرده بودند، خاطرنشان ساخت: تشخیص بنده این است که رهبری این حوادث را پیش­بینی کرده بودند و در اوج فتنه 88 گوشزد کرده بودند که فتنه­های بزرگتری در راه است و به طور کلی ما اگر دوباره به همان زمان برگردیم، همین کار را می­کردیم.

*ایستادگی نیروهای انقلابی در مقابله مقابله­گران با رهبری، بدون توجه به نام و پست افراد
حجت­الاسلام والمسلمین ذوالنور، به تفاوت نیروهای انقلابی با جبهه اصلاح­طلبان پرداخت و یادآور شد: امروز اگر اکبرگنجی که از اعضای اتاق فکر فتنه در لندن است، وجود امام زمان(ع) را انکار می­کند و سایر اعتقادات شیعه نظیر مهدویت را خرافه می­داند، جریان اصلاحات او را طرد و جریان فتنه 88 او را ترک نکرده است؛ اما امروز نیروهای انقلابی با کسی که در مقابل انقلاب و رهبری بایستند، مقابله می­کنند و نام و اسم افراد برای آنها فرقی نمی‌کند و اسیر افراد و اشخاص و مسیرهای انحرافی نیستند. این تفاوتی است که بین این دو جناح است.

*نظام مدبرانه جریان انحرافی را مدیریت می­کند
وی با بیان این­که نظام مدبرانه جریان انحرافی را مدیریت می­کند، تصریح کرد: جریان انحرافی، جریان ساده­ای نیست و نظام هم مدبرانه این جریان را مدیریت می­کند. خطر این جریان به مراتب از خطر جریان­هایی نظیر حجتیه وخیم­تر است؛ چون مبنای تفکرات حجتیه این است هر حکومتی که در زمان غیبت برپا شود، باید ساقط شود؛ ولی آنها برای حفظ ظاهرشان هم که شده، خود را دور از حکومت نشان می­دهند؛ اما جریان انحرافی همه انحرافات جریان حجتیه را دارد؛ با این تفاوت که به منابع قدرت و ثروت هم چنگ انداخته و سعی می­کند اختاپوس­وار حیطه سلطه خود را گسترش دهد و همچنین از جریان موسوم به اصلاحات که مبانی سکولاریستی دارند و این مبانی همانند دم خروس از زیر کت آنها به بیرون آمده نیز مخرب­تر است؛ چون جریان انحرافی چهره خود را با دین گریم کرده و معتقدند که وصل به امام زمان(عج) هستند.

*نظام در حال قیچی­کردن پر و بال جریان انحرافی است
جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه، در پاسخ به این سوال که نظام در مقابل این جریان چه کاری را باید انجام دهد و یا چرا جلوی این جریان گرفته نمی­شود، گفت: لایه­های مردم و پیکر عامه آنها از باطن این جریان مطلع نیستند و همچنین این جریان خود را به بعضی ازشخصیت­های کشوری چسبانده است و نمی­توان به راحتی با آنها مقابله کرد و موجب خسران و ضرر می­شود؛ اما در حال حاضر نظام در حال قیچی­کردن پر و بال این جریان است و مسائل پشت پرده آن را به بیرون می­کشد و این کار دو ویژگی و خاصیت دارد. خاصیت اول آن این است که مسئولین حامی این جریان، به باطن این جریان انحرافی آگاه می­شوند و بسیاری از مشکلات حل می­شود و خاصیت دوم آن این است که لایه‌های گوناگون جامعه به تدریج از این جریان آگاهی پیدا می­کنند و در آن زمان اگر با آنها برخورد صورت بپذیرد، عارضه­ای را به دنبال نخواهد داشت.

حجت­الاسلام والمسلمین ذوالنور تأکید کرد: ما تا هنگامی که با ولایت هستیم و پشت سر ولی فقیه حرکت می­کنیم، هیچ نگرانی نداریم.

* رأس جریان انحرافی مشایی است
وی با بیان این­که علی­الظاهر رأس جریان انحرافی خود مشایی است، اظهار داشت: ولی این­که دست‌های بیگانه را جدا از این جریان بدانیم، فکر غلطی است و چنین چیزی منتفی نیست که دشمنان در این جریان نفوذ کرده­اند.

این استاد حوزه و دانشگاه، به توضیحاتی در رابطه با غفاری و یعقوبی متهم به رابطه با اجنه پرداخت و گفت: در فاسد بودن غفاری هیچ شکی نیست و این محرز است که او به مقدساتی نظیر قرآن اهانت می­کرده و از این راه توانسته به کارهای خارق­العاده دست پیدا کند و هنگامی که قرآن و مفاتیح را از او دور کردند، قدرت خود را از دست داده و پیش­گویی­ها هم کم شده است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: یعقوبی فرزند شهید است و توانمندی­هایی نیز دارد و همچنین مبانی فکری او ضد ولایت، مرجعیت و روحانیت است. در اظهارات او آمده که زمانی فقط رهبر معظم انقلاب را دارای رابطه با امام زمان(عج) می­دانست و چندی بعد مرحوم آیت­الله­العظمی بهجت را نیز اضافه کرد و در سری سوم خودش را هم به این جمع اضافه کرد و ادعای ارتباط با امام زمان(ع) را می­کرد. زمانی گذشت و در مرحله جدید ارتباط آیت­الله­العظمی بهجت و بعد رهبر معظم انقلاب را نفی کرد وفقط خود را مرتبط با امام عصر(عج) می­دانست و در پایان هم ادعای بابیت کرد.

*جریان انحرافی برای نیمی از کرسی­های مجلس خیز برداشته است
وی با اشاره به این­که عمق جریان انحرافی در انتخابات مجلس ظاهر خواهد شد، تصریح کرد: دو جریان انحرافی و اصلاح­طلبان در انتخابات مجلس باهم گره خواهند خورد و با شگردهای گوناگونی در صدد به دست آوردن کرسی­های مجلس هستند و جریان انحرافی برای نیمی از کرسی­های مجلس خیز برداشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مشایی برای ریاست جمهوری تأیید صلاحیت می­شود، گفت: اگر عالم و آدم جمع شوند تا روزنه مثبتی برای او پیدا کنند که بتواند تأیید صلاحیت بگیرد، نمی­توانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
اقای ذوالنور:آیا این درست است که بگوییم چون ممکن است رئیس جمهور در آینده دچار مشکل شوند، نباید از او حمایت می­شد و از کسانی حمایت می­کردیم که با آمدنشان بیل لودرشان را زیر پایه انقلاب می‌گذاشتند؟

....برادر گرامی شما که این چنین از خطر سوء ظن به احمدی نژاد در اینده نگران بودید.....چرا درباره اقای موسوی حرفی را میگویی که هنوز انجام نشده...کدام لودر خیالی را می گویی......همینجا مصرع اول را حذف کردی و نادیده گرفتید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
ذوالنور شما ادم یک بعدی هستی ما درقرن 21هستیم چشمانت را بازکن مردم درفقر کامل فرو رفتن اقنصادی وجود نداره چی می گی شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
حالا که میخای نماینده مجلس بشی یادت اومده از آقای احمدی نژاد انتقاد کنی اخوی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
0
0
واقعا متاسفم كه اين همه دروغ مي گوييد. واي بر شما
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین