کد خبر: ۱۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱

مایلی‌كهن: ویلای 800 میلیونی من كنار ویلای 5 میلیارد تومانی آقای ضرغامی است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر فنی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس كه عصر روز سه‌شنبه در جلسه كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شركت كرده بود، در واكنش به حرف‌های حسن روشن گفت: حق با آقای شرطه امارات است، ویلای 800 میلیونی من كنار ویلای 5 میلیارد تومانی آقای ضرغامی است!

محمد مایلی‌كهن در پایان نشست روز سه‌شنبه كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب افزود: نشست امروز به دلیل اعتراض من به نحوه برگزاری جلسه نیمه‌تمام ماند.

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز كمیته انضباطی قرار بود در مورد سه مبحث صحبت شود كه مورد اول آن شكایت باشگاه استقلال بود. در ابتدا من می‌خواستم ببینم شكایت باشگاه استقلال چه زمانی تسلیم كمیته انضباطی شده چرا كه از ابتدا عوامل این باشگاه تهدید می‌كردند می‌خواهند از بنده شكایت كنند.

مدیر فنی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان كرد: برای من خیلی مهم بود كه زمان شكایت استقلال به كمیته انضباطی را بفهمم كه در جلسه امروز مشخص شد در تاریخ 23 مردادماه این باشگاه اقدام به شكایت كرده است چرا كه روی نامه شكایت این تاریخ درج شده بود.

محمد مایلی‌كهن در ادامه افزود: من به رئیس كمیته انضباطی گفتم دلیل شكایت باشگاه استقلال چیست كه ایشان گفت به دلیل اظهارات بنده در برنامه شوک است كه من گفتم مگر برنامه شوک پخش شده است. وقتی این برنامه پخش نشده چطور از من شكایت كرده‌اند. حتی اگر برنامه شوک پخش می‌شد و آنها شكایت می‌كردند، آیا من نامی از شخص یا تیم خاصی برده‌ام؟

وی صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: زمانی كه باشگاه استقلال به گفت‌وگویی استناد كرده‌اند كه من در آن هیچ اسمی از فرد یا تیم خاصی نبرده‌ام، یعنی انگشت اتهام را به سوی خود برده‌اند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با ابراز تاسف از اینكه مسئولان باشگاه استقلال به برنامه‌ای استناد می‌كنند كه هنوز پخش نشده است افزود: آقای فتح‌الله‌زاده گفته‌اند كه من باید در ماه مبارک رمضان نه تنها از استقلالی‌ها بلكه از شخص خاصی كه مدنظرم بوده باید عذرخواهی كنم. من اسم چه كسی را آورده‌ام كه باید عذرخواهی كنم؟

وی با اشاره به اظهار‌نظر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال كه گفته بود اولادی هم در فینال جام حذفی سال گذشته از دو قدمی دروازه پرسپولیس توپ را به بیرون زد آیا سرخپوشان هم او را خریده بودند، گفت: متاسفانه مدیر روابط عمومی استقلال نه تنها از تیم پرسپولیس نام برده بلكه به مهرداد اولادی هم اشاره كرده. آیا این كار درست است؟ من در مصاحبه‌ای كه با برنامه شوک داشتم از هیچ فردی نام نبردم اما مدیر روابط عمومی استقلال چنین كاری كرده است.

مایلی‌كهن با طرح این پرسش كه وقتی من از فرد و یا تیم خاصی نام نبردم چرا باید به كمیته انضباطی بروم، افزود: فضای امروز كمیته انضباطی را مناسب ندیدم. در ابتدای جلسه به من ابراز محبت می‌شد اما از آنجایی كه هر كجا به شما اظهار محبت كردند باید ترسید، من هم فضای جلسه را مناسب ندیدم.

وی افزود: همانطور كه گفتم محور اول جلسه شكایت استقلال بود آنهم در شرایطی كه هنوز برنامه شوک پخش نشده و كمیته انضباطی به مصاحبه‌ای استناد می‌كند كه هنوز پخش نشده است. من حرفی ندارم و در جلسه امروز هم تاكید كردم مسئولیت هر حرفی كه در برنامه شوک زده‌ام را می‌پذیرم.

وی خاطرنشان كرد: در جلسه امروز همچنین عنوان كردند سازمان لیگ تاكید كرده به علت اظهاراتی كه مایلی‌كهن در برنامه ورزش و مردم داشته باشد به كمیته انضباطی احضار شود و پاسخ‌گو باشد. آقایان در رسانه‌ها عنوان كردند مایلی كهن به كمیته انضباطی احضار شده و در صورتیكه حضور پیدا نكند غیاباً محاكمه می‌شود. من در حالی كه 13:55 دقیقه امروز با خبر شدم باید در جلسه كمیته انضباطی حضور پیدا كنم به این كمیته احترام گذاشتم و ساعت 14:45 دقیقه به محل كمیته آمدم.

این پیشكسوت فوتبال خاطرنشان كرد: من به كمیته انضباطی احترام گذاشتم اما از آنها پرسیدم چطور شما گفتید اگر مایلی‌كهن حاضر نشود رای غیابی صادر می‌شود. چرا در مورد سرپرست باشگاه استقلال كه در برنامه ورزش و مردم با من مجادله كرد به كمیته احضار نشد. متاسفانه این رفتار عادلانه نیست.

مایلی‌كهن خاطرنشان كرد: رئیس كمیته انضباطی گفت از آنجایی كه نمی‌خواستیم شما با آقای فتح‌الله‌زاده روبرو شوید از احضار هر دوی شما خودداری كردیم كه من در پاسخ گفتم من هم نمی‌خواستم روبرو شوم اما باید در رسانه‌ها اعلام می‌كردید كه سرپرست استقلال هم به كمیته انضباطی احضار می‌شود. شاید به این خاطر كه ایشان چون عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هستند احضار نشده‌اند.

وی با طرح این پرسش كه آیا این عدالت است گفت: وقتی عدالت رعایت نمی‌شود من حرفی ندارم. 

سومین بحثی كه در نشست امروز كمیته انضباطی مطرح شده است گفت‌وگوی مایلی‌كهن با یكی از رسانه‌ها بوده كه وی در خصوص آن گفت: من در این جلسه تاكید كردم هر چیزی كه آن خبرگزاری از قول من نوشته درست است اما از مسئولان كمیته انضباطی پرسیدم من در آن مصاحبه به كدام پیشكسوت بی‌احترامی كردم؟ اما برخی پیشكسوتان علیه من حرف‌هایی زدند. چرا آنها را به كمیته انضباطی احضار نكردید.

وی با انتقاد از سیاستی كه برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر در پیش گرفته‌اند گفت: متاسفانه در برخی رسانه‌ها تا دل‌تان بخواهد به من توهین كردند.

وی با استتناد به حرف‌های فرهاد مجیدی گفت: مجیدی حرف‌های مرا تایید كرده و زمانی كه خواستند از او اظهار نظر بگیرند زیر حرفش نزد. در یكی از روزنامه‌ها تا چند روز از قول قدیمی‌های استقلال به من توهین كردند.

مایلی‌كهن ادامه داد: من یک مصاحبه با یک خبرگزاری كردم و اسم هم از كسی نیاوردم اما به كمیته انضباطی دعوت شدم اما كسی این پیشكسوتان را دعوت نكرد.

مایلی كهن در ادامه مدعی شد در ابتدا به هیچ‌كس توهین نكرده است، افزود: متاسفانه در جلسه امروز رئیس این كمیته مدام بحث‌ها را عوض می‌كرد كه من دیدم ادامه این جلسه بی‌فایده است و از جلسه خارج شدم.

مایلی‌كهن خاطرنشان كرد: هیچ وقت نگفتم فوتبال كثیف است. بلكه گفته‌ام كسانی هستند كه این فوتبال را ناپاک می‌كنند و همان‌ها این روزها صدای‌شان درآمده است.

مدیر فنی پیشین پرسپولیس در خصوص اظهار نظر حسن روشن كه گفته بود این پیشكسوت فوتبال ویلای 800 میلیون تومانی دارد گفت: آقای شرطه امارات درست می‌گوید. ایرادی ندارد ویلای 800 میلیونی من كنار ویلای 5 میلیارد تومانی آقای ضرغامی است.

وی از اظهار نظر در مورد پرسپولیس خودداری كرد و در خصوص اینكه گفته می‌شود او ممنوع‌المصاحبه است گفت: فضا برای صحبت كردن بسیار زیاد است و هستند رسانه‌های خارجی كه با آنها گفت‌وگو كنم. بنده سعی می‌كنم دیگر به هیچ عنوان با صدا و سیمای ضرغامی صحبت نكنم!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
0
مواظب باش آقای مایلی کهن که مصاحبه با رسانه های خارجی بعضی مواقع جرم محسوب می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
محمدجون زدی به خال. خوب آدرس دادی. حالا دیگه کد پستی هم نمیخواد. باور کن توی مشهد هم اینجوری آدرس میدن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین