کد خبر: ۹۰۳۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۴

ویدئوی اظهارات احمدی‌نژاد درباره دیدن هاله نور در محضر آیت‌الله جوادی آملی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در حالی شنبه شب یک بار دیگر موضوع دیدن هاله نور را ساختگی نامید که وجود فیلم مستند روایت این ماجرا از زبان وی سؤالات فراوانی را در افکار عمومی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، موضوع هاله نور، در مناظره شب گذشته کروبی و احمدی‌نژاد مورد سؤال جدی کروبی قرار گرفت. وی در بخش نخستین اظهاراتش گفت: «من انتقادات جدی به آقای احمدی نژاد، تیم او و روش اداره کشور از سوی او دارم. آقای احمدی نژاد یکسری اطلاعاتی ارائه می‌کنند که یا اطلاعاتی که به ایشان داده می شود غلط است یا اینکه بنای خود ایشان این است که اطلاعات غلط بدهند. اگر از ابتدای مسئولیت آقای احمدی نژاد با ایشان برخورد معقولی می شد، کار به اینجا نمی‌کشید. آقای احمدی نژاد در نزد فیلسوف و عالم بزرگ آقای جوادی آملی از هاله نور سخن گفته است. که من تا ندیدم باور نکردم. اما ایشان با صراحت از هاله نور گرد خود سخن گفت و مژه نزدن مقامات سایر کشورها. آقای احمدی نژاد توجه زیادی به این مطلب نکرد، اما آیت الله جوادی آملی صحبت های خوبی کرد و عالمانه ایشان را نصیحت کرد براساس روایات که ائمه معصومین ما دستور دادند که حتی بچه و یا حیوان را هم فریب ندهید».

اما محمود احمدی‌نژاد در پاسخ این پرسش تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که «آقای کروبی مسائلی مطرح کرد که اصلاً قابل طرح در اینجا نبود. اولی که اصلاً ساختگی بود و صحت نداشت».

این در حالی است که در فیلمی که از دیدار محمود احمدی احمدی‌نژاد با آیت‌الله جوادی آملی منتشر شده است، احمدی‌نژاد به صورت آشکار به موضع هاله نور اشاره می‌کند و حتی اندازه تقریبی هاله موصوف را نیز با دست ترسیم می‌کند!

                                                          +

اظهارات زیر متن پیاده شده اظهارات احمدی‌نژاد درباره هاله نور در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی است: «خودشون آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها به سمت ما بود، که این احمدی‌نژاد کی هست ... و عجیب بود که تو خیابون راه می‌رفتیم ...توی هر ساختمون که می‌رفتیم همه توجه‌ها به سمت هیأت ایرانی بود ... اصلا دیگران کانه وجود نداشتند ... من روز آخری که صحبت می‌کردم یک نفر از این همین هیأت به من گفت...گفت وقتی که شروع کردی بسم الله و اللهم گفتی ...من دیدم یه نوری اومد این‌جوری تو رو احاطه کرد[احمدی‌نژاد با دست اندازه هاله نور را نشان می‌دهد] و تو رفتی توی حصنی و حصاری ... تا آخر ...خودم هم اینو حس کردم ... و جالب بود که در اون 7-8 دقیقه اون‌هایی که پایین نشسته بودن تا آخر مژه نمی‌زدند. این که می‌گم مژه نمی‌زدند غلو نمی‌کنم‌ها، نه همین‌طور نشسته بودند و چشم‌ها و گوش‌هاشون باز شده بود و نگاه می‌کرذدند»!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
19
12
ای بابا اینا که دلیل نشد. خوب شاید دیده بنده خدا. چرا مسخره می کنید. خدا رو خوش نمی یاد.
در عوض 4 سال ما با عزت تمام زندگی کردیم. هر جا می رفتیم تا می فهمیدن ایرانی هستیم می زاشتن رو سرشون حلوا حلوا (البته اروپا و آمریکا حلوا ندارند بجاش ............)مون می کردند. باور کنید.
من خودم با این چشمام دیدم @ @
باور نداری از احمدی نژاد بپرس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
4
چی بگم والا خیلی دوست داشم موسوی رای بیاره اما فکر نمی کنم موفق بشه شایدم احمدی نژاد راست می گه بعد از صحبت های اون شب بین همه یه دوراهی ایجاد شد که کی بهتره؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۹
2
4
بنده خدا تقصیر احمدی نژادنبود که بچه های نور و طراحی دکور سازمان ملل از او نجا که باهاش روابط دوستانه تنگاتنگی داشتند سر کارش گزاشته بودند نور ، نور افکن رو انداخته بودند رو سرش و چون اقا محمود خیلی ساده و مردمی است و از این بازی های سیاسی بی خبر بوده است ؛ واقعا فکر کرده بالا سرش هاله نور پدیدار شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
1
1
اينو اگه مي تونين واسه دانلود بذاريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
5
1
يكي‌از حاضران در جلسه:فيلم هاله نور مونتاژ است

يكي از حاضران در ديدار آيت الله جوادي آملي با رييس جمهور كه در آن موضوع هاله نور مطرح شده است، در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاري رسا توضيحاتي در اين مورد بيان كرد.

به گزارش رسانيوز، يکي از حاضران در جلسه دکتر محمود احمدي نژاد با آيت الله جوادي آملي ضمن اظهار تاسف از مطالبي که در روزهاي گذشته در مورد اين ديدار در رسانه ها و توسط برخي کانديداهاي رياست جمهوري بيان شده است گفت: فيلمي که از اين ماجرا در سايت‌ها و ميان مردم منتشر شده، گزيده ناقصي از اين جلسه بوده و در آن با مونتاژ سعي شده است که مطالبي غير واقعي به آيت الله جوادي آملي و نيز دکتر احمدي نژاد نسبت داده شود.

وي ضمن اشاره به آنچه که حتي در همان فيلم گزينشي نيز مشخص است تاکيد کرد: آيت الله جوادي آملي وقتي رييس جمهور مطلبي را در مورد فضاي معنوي ايجاد شده در جلسه سازمان ملل، با گفتن مرتب جمله الحمدلله سخنان دکتر احمدي نژاد را تاييد مي کردند و در پايان سخنان دکتر احمدي نژاد نيز با گفتن اين جمله که «صاحب کار کس ديگري است» نظر خود را نسبت به اين سخنان بيان کردند.

اين مقام آگاه پيرامون سخنان آيت جوادي آملي که در اين فيلم آمده است گفت: متاسفانه برخي سعي دارند با مونتاژ غير واقعي سخنان آيت الله جوادي در پايان جلسه را به توضيحات دکتر احمدي نژاد ربط دهند در حالي که توصيه‌هاي آيت الله جوادي مبني بر دوري از دروغ و فريب مربوط به بخش پاياني سخنان ايشان و بعد از بيان مطالبي در مورد حقوق بشر غربي و نقد آن است نه سخنان دکتر احمدي نژاد.

وي همچنين از کساني که دم از اخلاق مي زنند اما در عمل آن را رعايت نمي کنند انتقاد کرده و افزود: از اين افراد تعجب مي کنم که با شيوه هايي غير اخلاقي به دنبال احياي اخلاق در جامعه هستند!

اين فعال ديني و سياسي در پايان به تحريف کنندگان و سازندگان قطعه فيلم مورد نظر توصيه کرد که در صورت صداقت، تصوير کامل اين ديدار را منتشر کنند تا مردم خود در اين مورد قضاوت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
1
3
با سلام ، الله اعلم ، خدا از همه عالم داناتر و آگاه تر است به قول حضرت علی ( علیه السلام ) که می فرمایند ؛ هرگاه خبری شنیدید بدان توجه کنید به منظور درک ، نه به منظور نقل آن ، زیرا خبرگزاران فراوان و درک کنندگان اندکند.
جناب آقای کروبی هم می توانستند جنبه مثبت خبر را در نظر گرفته و بر اساس واقعیت ها ی علمی روز اظهار نظر کنند .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
1
ادم می مونه چی بگه
سفینه نجات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
هاله ای بر چهره از نور خدا دارد حسین جلوة هر پنج تن از آل عبا دارد حسین آشنای عشق را بی آشنا گفتن خطاست در غریبی هم هزاران ...
دیدن هاله ای از نور حقیقت کامل دارد اما مربوط به یک رویای کودک 7 ساله حدود26سال پیش برمیگردد
ایرانی
|
Germany
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
1
احمدی نژاد مرد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
1
بعضی هاحاضرندزیرخروارها اتش انشاا... بسوزندامااحمدی نژاد هم خراب کنند اما غافل ازاینکه عزت وذلت دست خداست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین