کد خبر: ۸۷۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۹
ضمن برشمردن موارد اختلاف با نهضت آزادی و جبهه ملی مطرح شد:

موسوی: نباید بگذاریم که مسائل سوئیس دوباره تکرار شود

فیلم پخش شده از اهانت به رئیس‌جمهور موجب تحقیر ملت ما است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: «‌اگر برای نشریات استانی اهمیتی در رشد کشور قائل باشیم بدیهی است که دولت نمی‌تواند بگوید چه نوع مقاله‌ای بنویسند. به نفع دولت و نظام ماست که نشریات را در استان‌ها رشد بدهد». 

فکر من و خاتمی در زمینه‌های زیادی به هم نزدیک است
به گزارش آفتاب، مهندس میرحسین موسوی، سه‌شنبه شب در نشست خبری با رسانه‌های سراسری و محلی در گرگان یکی از خبرنگاران درباره نزدیکی فکری موسوی با سیدمحمد خاتمی و نیز نحوه استفاده از وی در دولت احتمالی خود پرسشی مطرح کرد که وی گفت: «فکر من و آقای خاتمی در زمینه‌های زیادی به هم نزدیک است و مختصر تفاوت‌هایی هم با یکدیگر داریم ولی در مورد مسائل اصلی عموما نزدیکی فکری داریم. به طوری که خود ایشان زمانی گفتند که ما 90 درصد نزدیکی و 10 درصد تفاوت در افکار داریم».

او تصریح کرد: «آقای خاتمی منادی ایجاد مدارا، تساهل و ایجاد فضای شاد و آزادی‌خواهی بودند و من هم به این سیاست ها معتقد هستم. به نظر من اگر این شعارها بخواهد نهادینه شود باید پشتوانه‌ مردم و دهک‌های پایین را پشت سر خود داشته باشد. من وزن عدالت را در شعارهای خود حتما در کنار آزادی قرار می‌دهم و معتقدم که آزادی از دل عدالت زاده می‌شود. البته واژه عدالت در این سال‌ها آنقدر بد استفاده شد که گاهی رماننده است».

موسوی افزود: «من اعتقاد به وزن توامان به جمهوریت و اسلامیت دارم، به اندیشه‌های امام (ره) تکیه می‌کنم و معتقدم دائما این اندیشه‌ها باید باز شوند. مثلاً اعتماد به جوانان جزو ویژگی‌های حضرت امام (ره) بود و من هم به این‌ها تکیه می‌کنم».

هیچ دولتی بی‌نیاز از کمک‌های خاتمی نیست 
شان آقای خاتمی اجل از این است که بخواهد به کابینه‌ من بیاید
نباید بگذاریم که مسائل سوئیس دوباره تکرار شود
او درباره استفاده از سیدمحمد خاتمی در دولت احتمالی خود نیز متذکر شد: «آقای خاتمی از همان ابتدا قولی به من دادند که چه پیش و چه پس از انتخابات کمک کنند. شأن آقای خاتمی اجل از این است که بخواهد به کابینه‌ من بیاید و البته اگر بیاید افتخار خواهم کرد. چه اشکالی دارد که از ظرفیت جهانی ایشان در زمینه‌ گشایش در مسائل خارجی استفاده و منجر شود که گفت‌وگویی را با تمام جهان باز کنیم تا مشکلاتی شبیه به آنچه در سوییس برای ما پیش آمد دیگر پیش نیاید. فکر نمی‌کنم هر دولت دیگری هم که روی کار بیاید بی‌نیاز از کمک‌های ایشان باشد».

نخست وزیر دوران دفاع مقدس درباره گروه‌های حامی سیدمحمدی خاتمی نیز تصریح کرد: «من در ابتدای ورود خود به طور مستقل بیانیه‌ای دادم و سعی کردم صریح باشد و بعد کم کم آن را بازتر کردم که در این پروسه طبیعی است که نیروهای مختلفی به این سمت حرکت می‌کنند و آغوش ما هم به روی همه باز است. در جناح دیگر و در بخشی از اصولگرایان کشور هم که با وضع فعلی مشکل پیدا کرده‌اند نیز چنین کششی وجود دارد».

می‌ترسم شکاف بین نیروها به شکاف بین ملت ما منجر شود
موسوی با بیان این که امیدوارم نتیجه انتخابات هر چه می‌شود در نهایت به تقریب نیروها منجر شود، تصریح کرد: «من از این می‌ترسم که شکاف بین نیروها به شکاف بین ملت ما منجر شود. من تلاش می‌کنم که از همه‌ نیروها استفاده کنم و این یک ادعا نیست. چرا که در دوران دفاع مقدس هم همین طور عمل می‌کردم و ابایی از این نداشتم که از افراد مخالف استفاده کنم و به رنگ حزبی آن‌ها کار نداشتم بلکه بر اساس شایستگی و توانایی با نیروها کار می‌کردم و الان هم هر کجا نیروی شایسته‌ای ببینیم استفاده خواهم کرد. یکی از انتقادهای من به دولت عدم رعایت این مساله است و من می‌گویم که حتی در همین دولت هم اگر نیروهای خوب و پرتوانی باشند چرا استفاده نکنیم؟ اگر چنین کاری نکنیم در این صورت شبیه وضعی به وجود می‌آید که ما به آن انتقاد داریم».

موسوی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره دخالت سیاست در عرصه فرهنگ و ورزش اظهار کرد: «وقتی سیاست‌ را بیش از اندازه در امور دخالت دهیم باید شاهد نتایج خلافی باشیم. ورزش، هنر و عرصه‌های فرهنگی از جمله‌ این عرصه‌ها هستند. من شعاری را در جمع اهالی فرهنگ و هنر مطرح کردم و آن شعار "دولت فرهنگی، فرهنگ غیردولتی" بود».

وی با بیان این که وقتی دولت در مسیر حرکت‌های آمرانه قرار بگیرد نتیجه‌ای جز تخریب در پی نخواهد داشت، افزود: «دولت باید در ورزش بسترسازی کند و امکانات ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را فراهم نماید ولی اگر بخواهد از این روزمره استفاده کند قطعا نمی‌توانیم ورزش سرافرازی داشته باشیم. دولت می‌تواند در زمینه ورزش و فرهنگ حمایت کند ولی نباید در این زمینه‌ها دخالت و یا برخورد عامرانه کند چرا که در این صورت نتیجه‌ای مشابه نتایجی که در دو، سه مسابقه اخیر در کشور ما به دست آمد، به دست خواهیم آورد».

حفظ حرمت جمهوری اسلامی یک اصل برای همه سیاستمداران است
فیلم پخش شده از اهانت به رئیس‌جمهور موجب تحقیر ملت ما است 
نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در پاسخ به سوالی درباره اجلاس ضد نژادپرستی در ژنو و توهین‌های صورت گرفته بر ضد رییس‌جمهوری کشورمان گفت: «هیچ کس در میان ملت ما از این که رییس‌جمهور ما مورد توهین قرار بگیرد راضی نخواهد بود. حفظ حرمت جمهوری اسلامی یک اصل است و همه سیاستمداران ما باید به این مساله اهمیت دهند. فیلم پخش شده در اینترنت در رابطه با این اجلاس فیلم خوشنود کننده‌ای نیست و موجب تحقیر ملت ماست و لطمه زننده است. سیاست خارجی و دیپلماسی در بستری آرام امکان پیشروی پیدا می‌کند و اگر در یک صحنه‌ بین‌المللی حاضر شویم و جمع کثیری از سالن خارج شوند، این به نفع ما نیست».

قویاً مدافع تک همسری هستم
موسوی در پاسخ به پرسشی درباره مسایل زنان با بیان این که نباید به سمت راه‌حل‌هایی برویم که عملا منجر به تبعیض و تضعیف بیشتر زنان باشد، تاکید کرد: «قویا مدافع تک همسری هستم».

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مربوط به زنان و بحث لایحه موسوم به خانواده گفت: «ما باید به زن‌ها احترام بگذاریم و مشکلات زنان کشور خود را درک کنیم».

او افزود: «ما باید زنی را در نظر بگیریم که رنج کشیده، کار کرده، در خانه فرسوده شده، بچه‌ها را بزرگ کرده و بعد سن و سالش بالا رفته و آن وقت شوهر او به سرش می‌زند که زن دیگری بگیرد. این مساله نادرستی است که واقعا با احترامی که نسبت به زن قائلیم و با عدلی که شناختیم سازگاری ندارد».

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: «دین ما حتی می‌گوید که زن برای کار عادی خانه می‌تواند اجرت طلب کند، اگر نمی‌توانیم آن کار را انجام دهیم لااقل باید زمینه‌ای بسازیم که در حداقل‌ها دچار دغدغه و مشکل نشویم».

موسوی درباره دیدگاه خود نسبت به لایحه حمایت از خانواده و موضوع تعدد زوج‌ها اظهار کرد: «این لایحه‌، لایحه درستی نیست و همان موقع هم من اظهارنظر مختصری در این رابطه کردم. این مساله در سطح جامعه هم آنچنان مخالفتی برانگیخت که در مجلس متوقف ماند اما گاهی می‌بینیم از طریق سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هنوز زمینه این مساله از بین نرفته است و می‌خواهند آن را به صورت یک سنت حسنه و یک کار خوب در جامعه جا بیندازند. این ظلم به زن‌های اجتماع است و نباید این کار صورت بگیرد».

وی با بیان اینکه تعدادی از مراجع ما هم نسبت به این مساله اعتراض کردند و در لایحه‌ای که قوه قضاییه داده بود چنین بندی وجود نداشت افزود: «متاسفانه این بند اضافه شد و مشکلاتی را ایجاد کرد و چه بسا آنچه الان متوقف شده است، در شرایط دیگری فعال شود».

تلاش خواهم کرد فضای بهتری برای آزادی زن‌ها فراهم شود
نخست وزیر دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: «مساله زنان سطوح مختلفی دارد. بخشی از آن به نیروهای تحصیل کرده و جویای کار مربوط می‌شود که در این راه با تبعیض‌هایی مواجه هستند. بخش قابل توجهی از خانم‌ها هم در خانه هستند که آن‌ها نیز مسایل و مشکلاتی دارند که گاهی مربوط به مشکلات حقوقی و امثالهم است و دادگاه‌های ما پر از این نوع موارد است. در زمینه‌های حقوقی، اقتصادی و منزلت بخشی به زن‌ها کارهای زیادی باید انجام دهیم و یک مقدار آن به کارگیری زن‌ها در پست‌های اجرایی و مدیریتی برمی‌گردد و باید اراده‌ای در این رابطه به وجود بیاید».

میرحسین موسوی با بیان اینکه اعتقاد دولت به این مساله هم نقش مهمی ایفا می‌کند، افزود: «من تلاش خواهم کرد برای اینکه فضای بهتری برای آزادی زن‌ها، حل مشکلات حقوقی آن‌ها و شرکت آن‌ها در جامعه فراهم شود».

میرحسین موسوی درباره تغییر برخی واژه‌ها و مفاهیم در کشور گفت: «بحث واژه‌ها و مفاهیم بسیار مهم است و یکی از مشکلات ما قلب شدن این واژه‌هاست. مثلا مستضعفان؛ در اول انقلاب رهایی بخش بودند. نه این که دولت بخواهد در میان آنان چیزی توزیع کند و منت بر سر آنان بگذارد! حضرت امام (ره) زمانی بحث حزب مستضعفین جهانی را مطرح کردند ولی امروز این مفاهیم تغییر کرده است».

در ادامه مصاحبه مطبوعاتی موسوی در گرگان، یکی از خبرنگاران این پرسش را از وی مطرح کرد که "رویکرد نهضت آزادی نسبت به ولایت فقیه چگونه است و شما چه نظری دارید و این که آیا اختلاف شما با نهضت آزادی اختلاف سلیقه است یا اختلاف عقیده؟" که موسوی پاسخ داد: «در مورد نهضت آزادی نسبت به ولایت فقیه، خود آنان باید بگویند که قبول دارند یا نه؛ ولی به هر حال اعتقادات آنان در این رابطه با ما هم‌سو نیست. من می‌گویم اختلاف سلیقه داریم، اگر این واژه نرم است شما آن را کمی غلیظ‌تر کنید. از اول انقلاب راه من با نهضت آزادی جدا بوده است ولی با توجه به شناختی که از افراد نهضت‌آزادی، یعنی آن‌هایی که می‌شناختم نظیر مرحوم مهندس بازرگان و دیگران و برخی از کادر فعلی دارم، هیچ‌گاه نمی‌توانم به خودم بباورانم که این‌ها غیر مومن و غیرمسلمان هستند، نماز نمی‌خوانند و خیرات و نیکی نمی‌کنند.

اگر بخواهم با جبهه ملی ملاقات کنم جلوی چشم مردم این کار را می‌کنم
وی افزود: «بنده با این‌ها (نهضت آزادی) از نظر سیاسی مخالف بوده‌ام. پیش از انقلاب همه نیروها با هم کار می‌کردند ولی بعد از انقلاب صف‌ها جدا شد و یکی از مسایلی که این صف‌ها را جدا کرد نوع برخورد با ولایت فقیه بود. من مدافع ولایت فقیه در روزنامه جمهوری اسلامی بودم و آن‌ها برعکس این مساله را می‌نوشتند. به دنبال انحلال مجلس خبرگان آن موقع بودند، با این حال هیچ‌گاه نتوانستم آن‌ها را در چیزی که متهم نیستند متهم کنم. اگر این بد است شما می‌توانید من را محکوم کنید ولی اگر خوب است باید بگویید این درست است. اختلافات سیاسی را تا اندازه‌ای بسط ندهیم که افراد را در جامعه از همه چیز ساقط کنیم چرا که این به نفع کشور نیست».

موسوی به برخی ادعاهای مطرح شده درباره دیدار وی با اعضای جبهه ملی اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر می‌بینم ـ انگار که مساله خاصی باشد ـ می‌گویند فلانی با این‌ها ملاقات کرده یا نکرده است. من اگر با کسی ملاقات کنم شجاعت این را دارم که مساله را علنی کنم و به هیچ‌وجه محرمانه نمی‌گذارم و این جزو خصلت‌های من است. کسانی که این جوسازی را صورت می‌دهند فردا مطالب دیگری خواهند گفت. امروز از طریق یکی از سایت‌ها برای من SMS آمد مبنی بر این که من با جبهه ملی ملاقات کرده‌ام؛ این یک پروژه است. من نمی‌دانم که خود نهضت آزادی از این مساله اطلاع دارد و من آن‌ها را متهم نمی‌کنم؛ ولی کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند به دنبال اجرای یک پروژه در کشور هستند و می‌خواهند با توجه به نظر امام (ره) درباره جبهه ملی یک شک و شبهه را در جامعه ایجاد کنند. اگر زمانی قرار باشد و بخواهم با جبهه ملی ملاقات کنم این کار را در جلوی چشم مردم خواهم کرد و برایشان توضیح خواهم داد».

از یک جامعه‌ ارزشی به یک جامعه‌ سوداگر تغییر کرده‌ایم
می‌شود پنج میلیون تومان به مجلس برد، برای این که رای مجلس خریده شود

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس، درباره نظر خود راجع به لیبرالیسم نیز اظهار کرد: «من مخالف لیبرالیسم بودم. به نظر من یکی از مشکلات اساسی و شاید اساسی‌ترین مشکلی که در جامعه می‌بینم این است که از یک جامعه‌ ارزشی به یک جامعه‌ سوداگر تغییر کرده‌ایم که همه چیز در آن پولی و کالایی شده است. در چنین جامعه‌ای ارزش‌های فرهنگی به سمت ارزش‌های اقتصادی سرازیر می‌شوند و در چنین شرایطی است که می‌شود پنج میلیون تومان به مجلس برد، برای این که رای مجلس خریده شود. رفتن به سمت جامعه ارزشی به این معنا نیست که از قواعد و اصول اقتصادی استفاده نکنیم ولی جامعه بر اساس ارزش‌ها اداره می‌شود».

او در ادامه درباره دیدگاه خود راجع به محدوده آزادی بیان، بر بازگشت به قانون تاکید کرد و افزود: «چشم‌انداز، محدوده قانون است و قانون اصل مساله‌ای است که من مطرح کردم. هر نوع اصلاحی در کشور باید از اجرای درست قانون شروع شود. قانون برای این آزادی‌ها مجال و وسعتی در نظر گرفته و اگر هم محدود بود باید از طریق قانونی آن را وسیع‌تر کنیم».

شاهد بی‌ثباتی سیاست‌های اقتصادی و مشکلات بانکی هستیم
در ادامه این نشست پرسشی درباره نحوه رفع مشکلات مناطق محروم مطرح شد و موسوی پاسخ داد: «در برنامه‌های اقتصادی خود 51 گزاره را مطرح کردم که به صورت فشرده، خطوط و مشی اصلی من را در این زمینه مشخص می‌کرد و در مقدمه آن هم گفتم "جنگ خاتمه پیدا کرده و اقتصاد جنگی هم خاتمه پیدا کرده است". یکی از راه‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی، فعال کردن بخش خصوصی است که احتیاج به مدیریت و سیاست‌های پولی درست دارد».

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در پایان، گفت: «ما در کشور بی‌ثبات سیاست‌های اقتصادی و مشکلات بانکی را شاهد هستیم که باید با توجه به همه جوامع، به صورت منظومه‌ای وارد عرصه شویم تا بهبود در نظام اقتصادی را شاهد باشیم. توجه ویژه به مناطق محروم جزو برنامه‌های حتمی این طرح خواهد بود چرا که در این صورت نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی کل جامعه را حل کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
سوییس چیزی جز توقع تبلیغات برای احمدی نژاد را دولتی ها نداشتند که متاسفانه نه تنها نبلیغ نشد بلکه آبرویمان هم رفت... خدا رو شکر آمریکا فهمید که این آقا فقط حرف می زند و تصمیم گیرنده رهبر است. وگر نه با نیرویی که نمی تواند در بدی آب و هوا مانور دهد چطور جلوی آنها می ایستادیم؟ (انشا الله که این کامنت را قرار دهید وگرنه دلم خنک نمی شه و انگار حرف دلم رو نزدم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
تا كي بايد اين ملت هزينه ماجراجويي و بي مسؤوليتي آقاي احمدي نژاد را بپردازد و تحقير گردد.
اين شخص حتي توان صحبت ديپلماتيك ندارد چه برسد به رياست جمهوري .
از آقاي موسوي خواهشمندم تاريخ ده ساله گذشته را با آقاي خاتمي مرور كنند تا تجربه هاي انجام شده در دوره خاتمي را تكرار نكنند.همچنين طوري رفتار نكنند كه انگار جبهه ملي شاخ دارد .اتفاقا اينها از لايقترين و اصيلترين نيروهاي كشورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
حرفهای احمدی نژاد در کل منطقی و خوب بود ولی کاش از ادبیاتی هوشمندانه و موثر برای بیان استفاده می شد تا هم حرفها تاثیر گذارد و هم اینطور آبرو ریزی نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
حرفهای احمدی نژاد در کل منطقی و خوب بود ولی کاش از ادبیاتی هوشمندانه و موثر برای بیان استفاده می شد تا هم حرفها تاثیر گذارد و هم اینطور آبرو ریزی نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
سلام کاری است که شده و صحبتهائی است که زده شده حالا درست یا غلط خوب یا بد ما مردم باید درس بگیریم و بارها در فیلمهای قدیم وجدید که نگاه میکردم و نمی گذاشتن از خانوادههای رعیت و فقرا به سمتی برسند ناراحت میشدم وافسوس میخوردم ولی حالا علت ان کار قدیم ها را فهمیدم و واقعا درود بر انها چون اگر قرار باشه هر کس در یک کشور سمت بگیرد به این فلاکت و خواری میرسیم پس باید شخصی را انتخاب کنیم که لا اقل تربیت خانوادگی ان در حد یک خانواده بزرگ و اصیل باشد
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
مساجد را چرا بستید؟ نبندید.
مساجد خالی از نشانه های ظهور آقا امام زمان است.
این [...]ادامه راه شاه را میرود و نه ادامه راه امام را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
همتون برید خونتون و اون فیلم رو دوباره ببینید
اگه شما به من فحش بدید منتظر فحش باید باشید
پس حالا که دکتر رفته و به اونا فحش داده باید یک بی احترامی ای بهش می شد.
تازه 30 نفر از بین 4500 نفر یک نقطه هم حساب نمی شه
یه کم انصاف داشته باشید بابا این همه براش دست زدند و از مواضعش حمایت کردن حالا شما کاسه داغتر از آش شدید ؟
مگه شما تعصب به ایران ندارید
علم کشور توی سوییس بالا رفته و شما این همه جلز و ولز می کنید
اگه بد بود پرز به اون پشت نمی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
به نظر من اقدامات اخیر احمدی نژاد فقط مصرف داخلی داشته و برای افزایش محبوبیت و مظلوم نمایی ایشان و منحرف کردن افکار عمومی از درد های واقعی جامعه است و الا غیر از جنجال آفرینی ثمره دیگری ندارد , یک بی سیاستی محض واقدامی کودکانه در عرصه بین المللی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
اينكه حرفهاي اقاي موسوي حرفهاي تبليغاتي ميزنندشكي نيست اما بادرنظرگرفتن جوانب امر حضورفعالانه وبسوي جلو درديپلماسي وبيرون رفتن ازموضع تدافعيدرصحنه بين المللي وهمچنين معرفي جايگاه ايران بعنوان يك بازيگر مهم درصحنه بين المللي اتفاقي است كه درزمان دكتر احمدي نژاد رخ دادواين دربعد بين المللي نموداشكاري داشته است
نگرشهاي بين المللي ناشي ازاين عملكرد امريكارابران داشت تانقش ايران راناديده نگيردومحترمانه دست استمداد بطلبد.سوال از اقاي موسوي:كجاي اين اينكار احمدي نژاد باعث تحقيرملت ماشده؟شماچندين سال قهركرديد بفكرملت نبوديدالان كه ازسياست فاصله گرفته ايد چگونه به اين نتيجه رسيديد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
چه نظرات سیاسی کودکانه ای !!!!! لطفا یک کم بیشتر فکر کنید بعد نظر بدید . واقعا یک کم از نوک دماغتون جلوتر رو نگاه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
مگه کلمه" د و لـــ ت " فحش است که آن را با [...] نشان می دهید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
آقایان میگویند چرابه رییس جمهور بی احترامی شد.بفرمایند آن وقتیکه دردانشگاه کشورخودمان عکس ایشان را پاره کرده وآتش زدند کجابوده اند؟اینکه رییس جمهور با اقتدار اسلامی مقابل کافرحربی می ایستد وحرفش رامیزند بایدمنتظرعکس العمل آنها هم باشیم.اهل ثسامح وتساهل این حرکت انقلابی رییس جمهور رابرنمیتابند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین