کد خبر: ۱۳۶۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴

عضو جبهه پایداری: جبهه پایداری از دولت حمایت می‌كند، مخالفین ما مثل گاو تحلیل می‌كنند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو جبهه پایداری یک تحلیل سیاسی مبنی بر این كه جریان جبهه پایداری وابسته به دولت محمود احمدی‌نژاد است را تحلیلی دانست كه بی‌خردان آن را ارائه می‌كنند.

سیدمحمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار پارلمانی ایلنا، مبنی بر این كه تحلیلی وجود دارد كه جبهه پایداری تنها به ظاهر خود را مخالف دولت نشان می‌دهد و در اصل با دولت است، گفت: ما كه مخالف دولت نیستیم؛ دولت مورد تأیید آقاست و ایشان فرمودند از مشروطه تا حالا چنین دولتی نبوده است.

وی افزود:‌ شما نگاه كنید اعضای مؤسس جبهه پایداری را؛ آقای محصولی و آقای باقری لنكرانی، این‌ها به چه عنوان از دولت كنار رفتند؟

این عضو جبهه پایداری در ادامه در پاسخ به این سؤال كه برخی می‌گویند این جریان‌ها و از جمله كنارگذاشته شدن امثال آقایان باقری‌لنكرانی و محصولی از مدت‌ها قبل در خود دولت برنامه‌ریزی شده بود تا جریانی به ظاهر مخالف دولت را در انتخابات تشكیل دهند ولی در اصل می خواهند سیاست‌های دولت را پیش ببرند، گفت: این تحلیل‌هایی است كه گاو می‌كند، بروید این را بنویسید.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این كه چرا جبهه پایداری همچنان بر خروج نمایندگان قالیباف و لاریجانی از جبهه متحد اصولگرایی اصرار می كند، گفت:‌ ما تعارف با كسی نداریم و البته اسم كسی را نمی گوییم، بلكه می‌گوییم كسانی كه مرزهای مشخصی را با جریان فتنه و انحرافی نداشتند، نمی‌توانند و نباید در محوریت قرار بگیرند؛ ما این سخنان را می‌گوییم و مرجع هم ضمیر خودش را پیدا می‌كند.

ابطحی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این كه آیا اعضای جبهه پایداری به جلسات جبهه متحد اصول‌گرایی دعوت شده‌اند اما نرفته‌اند؟ گفت: نه، تا كنون دعوتی از ما نشده است.

وی درمورد اینكه در صورت جدایی جبهه پایداری از جبهه متحد اصول‌گرایی، آیا جبهه پایداری در انتخابات لیست جداگانه می‌دهد؟ گفت: جبهه پایداری كه در انتخابات مجلس شركت می‌كند، اما بحث جبهه پایداری فقط انتخابات مجلس نهم نیست، چون بحث ما مقطعی نیست؛ جبهه پایداری می‌خواهد نشان دهد كه گفتمان انقلاب و امام هنوز در جامعه زنده است و باید كماكان نقش خود را در جامعه ایفا كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین