کد خبر: ۱۲۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴
از سوی دبیرکل حزب موتلفه مطرح شد؛

هشدار در خصوص تلاش جریانی اصول‌گرا برای حذف روحانیت

تلاش برای وحدت اصول‌گرایان در این انتخابات را تکلیف شرعی می‌دانیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وحدت اصول‌گرایان تنها زیر چتر روحانیت و با محوریت جامعتین عملی خواهی بود. 

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در اولین جلسه هیأت اجرایی این حزب در سال 90 سخن می‌گفت، با اشاره به برگزاری انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در سال جاری تصریح کرد: اهمیت وحدت اصول‌گرایان در انتخابات مجلس نهم بسیار بیشتر از انتخابات مجلس هشتم است. 

وی افزود: تلاش برای وحدت اصول‌گرایان در این انتخابات را تکلیف شرعی می‌دانیم و این وحدت تنها زیر چتر روحانیت و با محوریت جامعتین عملی خواهد بود. اصول‌گرایان باید مراقب افراد و جریان‌های منحرفی که به نام اصول‌گرایی فعالیت دارند و به دنبال حذف روحانیت هستند، باشند. 

وی با اشاره به کسانی که پایبند به وحدت اصول‌گرایان در انتخابات مجلس نهم نیستند، گفت: این افراد و گروه‌ها یا سوء‌نیت دارند و یا با فضای سیاسی کشور آشنایی لازم را ندارند. 

حبیبی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند که دوم خردادی‌ها که رقیب اصولگرایان هستند از صحنه سیاسی کشور حذف شده‌اند و بر این اساس اصول‌گرایان به جای یکی شدن با هم بهتر است با یکدیگر رقابت داشته باشند. این همان اشتباهی است که دوم خردادی‌ها در انتخابات دوم شورای شهر و روستا مرتکب شدند و با فهرست‌های متعدد به صحنه انتخابات آمدند. 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی در مسیر حفظ و تقویت وحدت اصول‌گرایان حرکت می‌کند. 

حبیبی مردم ایران را شریک سیاسی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: همانطور که مردم شریک سیاسی نظام هستند باید شریک اقتصادی نظام نیز باشند و این کاملا در مسیر اجرای اصل 44 قانون اساسی است. بدون داشتن روحیه جهادی نمی‌توان شعار سال را محقق کرد و همه اعضای دولت دهم باید این روحیه را داشته باشند. 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند چشم انداز 15 ساله حزب موتلفه اسلامی که در سال 89 تدوین و به تصویب شورای مرکزی این حزب رسید، بیان کرد: سند چشم‌انداز حزب باید تابلوی دائمی همه فعالیت‌های حزب باشد و این سند باعث می‌شود تغییر مدیران حزب در روش اداره حزب تغییر ایجاد نکند و کسی نتواند با اعمال سلیقه‌های شخصی در حزب فعالیت کند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین