کد خبر: ۱۳۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۵

انتقاد شدید رئیس دفتر آیت‌الله مصباح از ضرغامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌دفتر علامه مصباح‌یزدی گفت: آقای ضرغامی به‌خاطر اختلاف فکری که با آیت‌الله مصباح دارد، ایشان و شاگردانشان را در رسانه ملی بایکوت کرده است.

حجت‌الاسلام حسین جلالی رئیس دفتر علامه مصباح‌یزدی در پاسخ به این سؤال که چرا مباحث علمی و اخلاقی مطرح شده از سوی علامه مصباح‌یزدی بازتاب درخوری در رسانه‌ها ندارد، گفت: شاید روزی نباشد که آیت‌الله مصباح‌یزدی سخنرانی نداشته باشد و در سخنرانی‌های خود اشاره‌ای به مباحث روز نکرده باشد.

وی افزود: در ۶ سال گذشته سازمان تحت اختیار آقای ضرغامی، علامه مصباح‌یزدی و شاگردان برجسته ایشان را بایکوت خبری کرده است و روشن است که آقای ضرغامی تفکر و اندیشه علامه مصباح را قبول ندارد.

جلالی گفت: آقای ضرغامی در چندین جا گفته است که با آیت‌الله مصباح‌یزدی اختلاف فکری دارم. وقتی آقای ضرغامی به رسانه ملی آمد بنده خدمت آقای ضرغامی رسیدم و از ایشان خواستم همکاری‌های گذشته رسانه ملی را با مؤسسه امام خمینی(ره) ادامه بدهد و از پتانسل‌های مؤسسه استفاده نماید اما متاسفانه در این ۶ سال ایشان واکنشی نشان نداده است.

وی افزود: ظاهراً آقای ضرغامی روی مواضع انقلابی آیت‌الله مصباح درباره برخی شخصیت‌های قبل از انقلاب، برخی‌جریان‌ها در قبل از انقلاب و در دوران اصلاحات اختلاف‌نظر دارد.

بنا براین گزارش اشاره حجت‌الاسلام جلالی درباره شخصیت‌های قبل از انقلاب به مرحوم دکتر شریعتی است.

جلالی ادامه داد: سخنرانی‌های آیت‌الله مصباح در رسانه‌های ملی تنها در شبکه قرآن و آن هم بعد از ساعت ۲۴ پخش می‌شود و اگر کسی بخواهد از سخنرانی‌های ایشان استفاده کند باید شب زنده‌داری کند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی گفت: طبق اخباری که ما داریم مقام عالی‌رتبه کشور نسبت به کم‌توجهی رسانه ملی به علامه مصباح‌یزدی به آقای ضرغامی تذکر داده است.

وی در پایان گفت: آیت‌الله مصباح حضوری فعال‌تر از دوم خرداد دارد و این بی‌مهری از سوی رسانه ملی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین