آخرين عناوين
پربيننده ترين عناوين
پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۱۶
ضمن مخالفت صریح با زندانی کردن دانشجویان ابراز شد
موسوی: افتضاح سوییس نتیجه افراطی‌گری رئیس‌جمهور است

حیف می‌دانم که وقت خود را با تعریف از دولت تلف کنم

Share/Save/Bookmark
۴۱ نظر
به نظر من آقازاده‌ها در فضای شفاف بودجه‌ای شکل نمی‌گیرند؛ بلکه در فضایی شکل می‌گیرند که رقم هنگفتی از بودجه مملکت گم شود. آقازاده‌ها وقتی بودجه‌ها شفاف است چک می‌گیرند یا وقتی شفاف نیست.
آفتاب: مهندس میرحسین موسوی گفت: «دانشجو وقتی درباره آزادی یا سیاست خارجی و یا بازنشسته کردن استادان دانشگاه و در خطر افتادن ارزشها شعار می‌دهد برای ملت شعار می‌دهد نه برای خودش».

به گزارش آفتاب، مهندس میرحسین موسوی روز پنجشنبه در جمع پرشور دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و در سخنرانی با عنوان «عقب‌ماندگی‌های کشور ایران» با بیان این مطلب گفت: «شعارها و سوال‌های دانشجویان دغدغه‌های نسلی است که نگران سعادت و آینده ملت خویش است و این شور و هیجان یقینا معطوف به منافع فردی نیست بلکه متوجه منافع ملی است. به همین دلیل است که دانشجویان به عنوان یک گروه مرجع در دل ملت خود جای دارند چرا که قبل و بعد از انقلاب از اساسی‌ترین منافع کشور و ارزش‌ها حمایت کرده‌اند. دانشجو چه می‌خواهد جز آزادی؟ و چه نعمتی بالاتر از آزادی؟ ما انقلاب کردیم که آزاد شویم. چرا باید به دلیل اظهارنظر، نگاه امنیتی پیدا کنیم که تعدادی از جوانان ما اینک در زندان باشند. دانشجو متوجه منافع ملی ما است و توجه دارد که دفاع از مقدسات همان رشته‌ای است که مردم با آن ارتباط دارند. مگر دانشجو می‌تواند با ملتش قهر باشد؟ و هیچ چاره‌ای جز اعتماد به جوانان و دانشجویان نداریم».
 
وی افزود: «دانشجو برای رشد و عظمت کشور به دنبال ارزش‌ها
آسیب‌هایی که ما در سیاست خارجی می‌بینیم نه در برگشت به سیاست‌هایی است که منافع ملی ما را تامین می‌کند، بلکه در اقدامات نپخته و ماجرا جویانه‌ای است که برای اثرگذاری در افکار عمومی اتخاذ می‌شود.
است تا بتواند با مسایل مدرن جهان رو به رو شود و آینده را بسازد و هر حرکتی در برابر این خواست‌ها خواستی است برای بازگشت به عقب».
 
موسوی که در دانشگاه فردوسی مشهد سخن می‌گفت ادامه داد: «از دانشجویان درخواست می‌کنم جملات وی‍‍‍ژه امام را درباره آزادی مروری کنند و عملکرد بزرگانی همچون شهید بهشتی را در ابتدای انقلاب مرور کنند تا نظر اصیل انقلاب در مورد آزادی را دریابند».
 
وی افزود: «شهید بهشتی در حالی که رییس دیوان عالی کشور بود در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی آمادگی خود برای مناظره با گروه‌ها و احزاب رقیب را اعلام کرد و با یک اداره کننده بی‌طرف بر سر میزی نشست که طرف دیگر آن کیانوری و دکتر پیمان و نماینده چریک‌های فدایی خلق بودند. چرا که او اعتقاد داشت، ما آن قدر قدرت داریم که این آ‍زادی‌ها را تامین کنیم. آینده کشور در گرو تامین این اندیشه است و معلوم نیست که چرا به دانشگاه و دانشجو نگاه امنیتی می‌کنیم تا تعدادی از دانشجوان ما در زندان باشند. وقتی با داشجو به گونه‌ای برخورد می‌کنیم که گویی هیچ ارتباطی با جهان ندارد کالاهای فاخر فرهنگی لاغر و نحیف می‌شوند و کالا و فرهنگ زیرزمینی مشتری می‌یابد، این نتیجه عدم آزادی‌ها است».
 
موسوی با تأکید بر این که باید میان سیاست‌های مبتنی بر منافع ملی و ارزش‌های اسلامی و سیاست‌هایی که بیشتر به دلیل مصرف داخلی در عرصه بین‌المللی اتخاذ می‌شود، تفکیک قایل شد، گفت: «آسیب‌هایی که ما در سیاست خارجی می‌بینیم نه در برگشت به سیاست‌هایی است که منافع ملی ما را تامین می‌کند، بلکه در اقدامات نپخته و ماجرا جویانه‌ای است که برای اثرگذاری در افکار عمومی اتخاذ می‌شود».
 
وی افزود: «نظارت استصوابی در ابتدای انقلاب مطرح نبود و ما انتخابات‌های موفقی را نیز برگزار کردیم. این مساله در شرایطی مطرح شد و با وجود آن که عده زیادی مخالف آن بودند از لحاظ قانونی تصویب شد و همان زمان من در مجمع تشخیص مصلحت نظام صریحاً اعلام کردم که به این مساله اعتقادی ندارم. اما باید دانست که یکی از اولین قدم‌هایی که باید برای تحقق آزادی برداریم اجرای قانون حتی در صوری‌ترین شکل آن است و در گام بعدی باید
نظارت استصواب با روح قانون اساسی سازگار نیست، بهتر است مردم را آزاد بگذاریم و در این راه کوشش کنیم. دولت باید از تمام ساز و کارها استفاده کند تا این موضوع به وجدان عمومی مردم تبدیل شود و صرف مخالفت کردن، کافی نیست.
به سمت اصلاح قانون برویم».
 
وی افزود: «می‌توانیم بگوییم از آن‌جایی که نظارت استصواب با روح قانون اساسی سازگار نیست، بهتر است مردم را آزاد بگذاریم و در این راه کوشش کنیم. دولت باید از تمام ساز و کارها استفاده کند تا این موضوع به وجدان عمومی مردم تبدیل شود و صرف مخالفت کردن، کافی نیست. ما باید با حرکت در چارچوب قانون اساسی این موضوع را در جامعه جا بیندازیم که نظارت استصوابی هزینه دارد، به نفع کشور نیست و مخالف یک انتخابات رقابتی است».
 
وی گفت: «نظارت استصوابی مخالف عدالت و انتخاب عادلانه ومنصفانه و رقابتی است و من خیلی از مبارزان و انقلابیون با تجربه را می‌شناسم که نتوانستند از دایره تنگ نظارت استصوابی بگذرند و من همیشه در مقابل آنها شرمنده‌ام».
 
در ادامه نماینده‌ بسیج دانشجویی پشت تریبون قرار گرفت و دانشجویان یکصدا شعار دادند: ««زنده باد مخالف». 

موسوی در پاسخ به اولین پرسش عضو بسیج دانشجویی درباره ولایت فقیه اظهار کرد: «طرح مسأله ولایت فقیه توسط امام خمینی در نجف از بزرگترین عوامل پیروزی انقلاب بود چرا که امام این تئوری را به عنوان بدیل حکومت شاهنشاهی به مردم معرفی کرد. ولایت فقیه در متن قانون اساسی ما آمده است و در 30 سال گذشته بدون این اصل هر لحظه امکان فروغلطیدنمان به وضعیت قبل از انقلاب وجود داشته است. ولایت فقیه ما را در مقابل کودتاها و حاکمیت و خودمختاری نیروهای مسلح حفظ کرده است».

در ادامه نماینده‌ بسیج دانشجویی این سوال را مطرح کرد که «شما ده‌ها نقد به دولت نهم وارد کرده‌اید، آیا این دولت نقطه قوت ندارد؟» 

موسوی در پاسخ گفت: «رسانه ملی هر لحظه رسانه‌ ملی در حال تبلیغات برای دولت نهم است. عده‌ای همواره می‌گویند که موسوی 20 سال سکوت کرده است ولی نمی‌گویند که در شورای انقلاب، شورای عالی دفاع و مجمع تشخیص مصلحنت نظام حضور داشته است چه طور است که رسانه‌های ملی و دولتی در خدمت یک تکان دادن جزیی دست یک مدیر هستند اما به سراغ آدمی با این مسوولیت‌ها نمی‌روند چرا در این مدت یک رسانه در دست دولت و حکومت هیچ مصاحبه‌ای با من نکرد؟ پس به من حق بدهید که در این 50 روز بیشتر به فکر بیان دیدگاه‌های خود باشم تا تعریف از دیگران. بنده با توجه به این همه تبلغات رادیو و تلویزیونی
هیچ‌کس دوست ندارد رییس‌جمهورش در مجامع بین‌المللی مورد هتک حرمت قرار گیرد اما نباید خودمان باعث این کار شویم
که از خدمات بی‌شائبه دولت می‌شود حیف می‌دانم که وقت خود را در این باره تلف کنم».
 
موسوی در ادامه درباره حد و مرزهایش با دیگر گفتمان‌ها گفت: «گفتمان من حد و مرز دارد. من به دنبال اسلام نابی هستم که کشور را نجات داد. اسلام نابی که مدافع آزادی و مستضعفان و ضد تحجر است. حدو مرز من همین‌ها و پایبندی به پیام خون شهدا است شهدایی چون باکریها و همتها که آدمهای متحجری نبودند و به افقهای بلند نگاه داشتند و چشم خود را به واقعیتها نمی‌بستند و در عین حال با ارزشها پیوند خورده بودند. حد و مرز گفتمان من تعهد به پیام این خونها است».
 
موسوی در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسید نظر شما درباره دستگیری دانشجویان چیست؟ گفت: «من با بازداشت افراد به جرم عقیده و اعتقاد و بیان مخالفم با بازداشتهای سیاسی نیز مخالفم و این کار را مخالف منافع کشور می‌دانم و این یک اصل است چه در فضای دانشگاه که فضای گفت و گو و چند صدایی است و افکار باید بدون ترس جاری و ساری شود و چه در فضای جامعه. این، یک اصل نه تنها برای دانشگاه بلکه برای تمام نظام است. اندیشه فاقد آزادی سودی ندارد. بدانید که سرنوشت کشور گره خورده با آشنایی دانشجویان با مسایل روز سیاسی است و به همین دلیل با بازداشت‌های سیاسی مخالفم و معتقدم نگاه امنیتی به ضرر منافع ملی است». 

وی تأکید کرد: «تشکل‌های سیاسی باید جان بگیرند و جریان‌هایی نیرومند بسازند و من موافق قدرت یافتن تشکل‌های سیاسی که قطعاً بخشی از آنها بر نیروی دانشجویی تکیه دارند هستم».
 
نماینده‌ جامعه اسلامی دانشجویان پرسش‌گر دیگری بود که سخنانش علیه دولت اصلاحات با اعتراض شدید همه دانشجویان و شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «درود بر خاتمی» مواجه شد. 

میرحسین موسوی در این لحظه گفت: «فضای دانشگاهی همین است، بگذارید
شخصا موافق وزارت زنان هستم و در این راستا هم تلاش می‌کنم اما بدانید که مجلس هم در این مورد نقش دارد. اما اگر دولت در اختیار ما باشد ما در این زمینه تلاش خواهیم کرد.
سوال‌هایش را بپرسد، همه را جواب می‌دهم».
 
وی در پاسخ اظهارات این عضو جامعه اسلامی دانشجویان که اصلاح طلبان را متهم به تدارک تظاهرات در مخالفت با خدا کرد گفت: «این سوال در جهت متهم کردن افکار عمومی و دانشجویان است آیا کسی جرات دارد در خیابانهای تهران و مشهد علیه خدا تظاهرات کند؟ آیا واقعا مردم اجازه چنین کاری را می‌دهند؟ آیا اصلا موافق چنین تظاهراتی هستند؟ آیا این دانشجویان جدا از مردمند که آنها را به این موضوع متهم می‌کنید؟ هشت سال در دفاع مقدس سختی کشیدیم و برای خدا قیام کردیم. مملکت قانون دارد و من از این سوال شما تعجب می‌کنم. نباید به حدی پیش برویم که سوالاتمان به اعتقادات و اعتماد مردم لطمه وارد کند. از من سوال می‌کنند که دلسوز انقلاب هستید!؟ آری به راستی دلسوز انقلاب هستم که وارد صحنه شده‌ام. من خود را دلسوز انقلاب می‌دانم و ابن که می‌گویم یک ریالی که دولت خرج می‌کند باید جلوی چشم مردم باشد و چرا هم اکنون تکلیف میلیارد‌ها دلار مشخص نیست این از سر دلسوزی برای انقلاب است».
 
نماینده جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه درباره «محو اسراییل» سوال کرد که موسوی گفت: «وقتی درباره یک موضوعی اجماعی در کشور پیش می‌آید، هر فراتر رفتنی از آن اجماع، افراطی‌گری است. این‌که در سطح جهان مطابق هنجارهای بین‌المللی تاکید کنیم که سرنوشت فلسطین باید به دست خود فلسطینیان تامین شود، یک تصمیم بیست و چند ساله انقلاب است و پای آن ایستاده‌ایم اما متاسفانه بعضی‌ها پا را فراتر می‌گذارند و افتضاح سوییس به بار می‌آید».
 
موسوی گفت: «هیچ‌کس دوست ندارد رییس‌جمهورش در مجامع بین‌المللی مورد هتک حرمت قرار گیرد اما نباید خودمان باعث این کار شویم».
 
وی در پاسخ به سوال دیگر نماینده جامعه اسلامی در مورد آقازاده‌ها گفت: «به نظر من آقازاده‌ها در فضای شفاف بودجه‌ای شکل نمی‌گیرند؛ بلکه در فضایی شکل می‌گیرند که رقم هنگفتی از بودجه مملکت گم شود. آقازاده‌ها وقتی بودجه‌ها شفاف است چک می‌گیرند
مطمئنم اگر در زمان جنگ 10 هزار دلار گم می‌شد، خود مردم، دولت را ساقط می‌کردند و منتظر مجلس نمی‌ماندند
یا وقتی شفاف نیست»؟
 
وی افزود: «مطمئنم اگر در زمان جنگ 10 هزار دلار گم می‌شد، خود مردم، دولت را ساقط می‌کردند و منتظر مجلس نمی‌ماندند».
 
مهندس موسوی در مقابل اعتراض دانشجویان به سوالات نماینده جامعه اسلامی گفت: «این سوالات بیانگر دلهره‌ها و دغدغه‌هاست. بگذارید مطرح شود و نباید بی‌احترامی شود».
 
وی تصریح کرد: «به همه جوانان ایران عزیز با هر طرز فکری ارادت دارم».
 
وی در ادامه گفت: «هنر در خدمت توسعه سیاسی و اقتصادی است و بدون سینما و تئاتر و نقاشی و رمان جامعه به گورستان تبدیل خواهد شد. و هیچ کشوری نمی‌تواند در هنر سرمایه‌گذاری نکند».
 
یک دانشجوی خانم، آخرین دانشجوی سوال کننده بود که ضمن اهدای نامه خانواده‌های دانشجویان زندانی مشهدی به میرحسین موسوی، از بعضی تبعیض‌ها و مواردی همچون لایحه حمایت از خانواده انتقاد کرد. 

میرحسین موسوی در پاسخ گفت: «آزادی متعلق به تمام آحاد جامعه اعم از زن و مرد و رفع تبعیض جنسیتی از بزرگ‌ترین اهداف انقلاب است».
 
وی گفت: «متاسفانه زنان ما وضعیت خوبی ندارند این مساله فقط در مورد اشتغال زنها نیست ولی نمی شود به این تعداد عظیم از زنان و دختران فرهیخته ایرانی با بی اعتنایی برخورد کرد. در راستای بهبود این وضعیت، نقش مردان بیشتر از زنان است و با همکاری همه باید این مشکل حل شود. سال گذشته دیدیم که بحث قانونی شدن تعدد زوجات در مجلس مطرح بود که این امر نشان می‌دهد که همان قدر که میل به پیشرفت و حل مشکلات وجود دارد میلی هم برای برگشت به گذشته وجود دارد».
 
موسوی در پاسخ به شعار «وزیر زن، وزیر زن» دانشجویان حاضر در سالن تصریح کرد: «شخصا موافق وزارت زنان هستم و در این راستا هم تلاش می‌کنم اما بدانید که مجلس هم در این مورد نقش دارد. اما اگر دولت در اختیار ما باشد ما در این زمینه تلاش خواهیم کرد».
کد مطلب : 87404
نمايش آدرس ايميل
  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۲۱:۱۶:۴۹
اقای محترم اگر اندیشه میکردی میفهمیدی که من فدایی رهبرم هستم واقا سالها قبل فرمود زبا ن برگیرید واکنون درایت خرج نمایید وبه سوراخ قبلی بخزید که اگر بر حق بودید این سالها کجابودید وچه میکردید واگر بر حق نبودید اکنون نیز نیستید اگر ترسیده بودید ما به ترسوها نیاز نداریم میدانیم ومیشناسیم الاخص شخصیت شما رر که همیشه در قفا یا زیر عبا قایم میشوید ما به همین اقا که در سوراخ مارها با شهامت انگشت میکند وبه لانه موشها اب میریزد رای می دهیم والباقی عندالله

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۲:۴۷:۲۴
آقاي موسوي شما هم از پول نفت براي دوران جنگ استفاده مي‌كرديد. بنظر من بهتر است كه خودتان باشيد و عملكرد مردم و حماسه آنان در طول 8 سال جنگ تحميلي را نتيجه مديريت مثبت خود ندانيد. همانطور كه مي‌دانيم بزرگترين رشد جمعيت كشور كه تبعات كنوني را دربر داشته بخاطر سياستهاي شما بوده است.

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۳:۰۲:۰۱
سلام جناب موسوی. خوشحال از اینکه امادگی خود برای کاندیداتوری اعلام کردید. ولی باید دید برنا مه های جنابعالی در مقوله اقتصادی-سیاسی-نظامی -امنیتی-اموزشی -و......چیست.با چه کسانی برنامه ها را اجرا خواهی کرد؟ برنامه ها بر اساس عوامفریبی است یادغدغه دین وملت و.دارید؟بااصرار دیگران به صحنه امدید یا برای جهاد وشهادت امدید.و............در پایان برای فحاشان و...نصیحت میکنم قبل ازهر بیانی به اخرت و روز حساب وفکر کنید ویادمان باشدمامسوولیت در برابر خدا ومردم داریم.دین مادین اخلاق وپاکی است.
omid@yahoo.com

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۳:۱۰:۳۴
آقای موسوی به شما رائ میدهیم که ملت از احمدی‌نژاد رهایی یابد. امیدواریم شما هم عشق خود به میهن و ملت ایران را به اثبات برسانید.

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۶:۲۱:۴۰
باز هم باحرفهای پرفریب می خواهیددانشجورابرای رسیدن به قدرت پایمال کنید.مگراین دفعه خوابش ببینید

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۵:۵۱:۴۳
جمهوری اسلامی قبل از [...]باید به گذشته [...]خود بر می گشت و یک بازبینی برای همه جوانانی که آن روز ها را ندیدند می شد. این نخست وزیر دولت [...] که این صحبت ها را ما قدیمی ها شنیدیم. انقلاب فرهنگی ها و [...]دانشجو راهمین اینها سازمان دادند. در یک هفته [...] در دوره نخست وزیری همین آقای موسوی رخ می دهد. حال بعد از این همه سال آمده نظام اش را نجات دهد. باید ایشان باشد و [...]نشود و حتی در مقام ریاست جمهوری جواب این [...]را بدهد! ما منتظر این روز ها هستیم! [...]مردم شاکیان خصوصی این [...]منتظر این روز ها هستند. [...]که سی ساله بر این مردم آنی کردند که روی [...]سفید نمودند!

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۶:۲۱:۳۵
ادب و بزرگواري و معرفت از خصايص ايرانيان ميباشد كه متاسفانه در ادبيات مجموعه دولت آقاي احمدي نژاد و حاميانشان جايي ندارد.
چنانچه در همين صفحه اعلام نظرات دقت فرمائيد به اين مسئله پي خواهيد برد.
جناب آقاي احمدي نژاد و حاميان قسم خورده شان اگر راست ميگويند مقدمات يك رفراندوم آزاد را فراهم نمايند تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد .
به نظر بنده ورود آقاي موسوي به انتخابات كار درستي نبود و ايشان نيز مانند جناب آقاي خاتمي كاري از پيش نخواهند برد. شك ندارم كه منافع ميلياردي حاكمان فعلي و حاميان آنان اجازه هيچگونه تحركي را به هيچ شخصيت ملي و مسلمان آگاه نخواهد داد مگر مردم بفهمند و آنگاه است كه ديگر جايي براي عوام فريبان نخواهد بود .

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۵:۰۵:۳۱
این حرف ها عین واقعیت است
اما آقایون چرا الان عکس العمل نشان می دهند ؟
چرا آقایان موسوی و کروبی به فراخوان مناظره اعلمی پاسخ نمی دهند ؟
چرا آقای اعلمی در خبرگزاری ها بایکوت است ؟
چرا های بسیاری وجود دارد ....

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۰۱:۳۰:۲۴
فکر می کنم که موسوی در 8 سال جنگ ثابت کرد که صادق است . او ممکن است راست نگوید ولی دروغ نمی گوید. معنی عوامفریبی همانی است که دیدار نکرده دیدار با نخست وزیر یک کشور مهم غربی را مطرح می کند.
موسوی شجاع تر از آن است که به خاطر دنیای من و تو آخرت خودشو به آتش بکشد. موسوی کسی است که در برابر بی قانونی از پست نخست وزیری کناره گیری کرد. آیا او نمی توانست در آن مقطع برای ماندن بیشتر در قدرت دست بوسی را به جای اعتراض انتخاب می کرد. اما اعتراض کرد ولی باز در پست خود ابقا شد و با استعفای او مخالفت شد.
عمر موسوی لب بومه او نیاز به عوامفریبی ندارد. او برای عظمت ملت و بازگرداندن اعتبار و آبرو به ملت وارد میدان شده است. متاسفم آدمی مثل موسوی به خاطر من و تو وارد میدان شده آن وقت من و تو انگ عوامفریبی به او می زنیم. برادر و خواهر عزیز باور کنید در این چهار سال جهانیان ما را به چشم ابله می بینند. آیا واقعا ما ابله هستیم؟ اینطوریکه موسوی متهم به عوامفریبی می شود شاید جهانیان راست گویند. ولی باور کنید ایرانی در اروپا و آمریکا نسبت به ملل دیگر از پست های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بالاتری برخورداند و همه به دیده انسان های شریف می بینند و نه ابله.
ترو خدا چیزی بگوییم که پیش وجدان خود راحت باشیم و نه مثل آن استاد(رهبر حزب ا... در خراسان) دو سال پس از آن اتهامات موهن به خاتمی خواستار بخشش از این سید بزرگوار شد.
سعی کنیم به گونه ای سخن برانیم که فردا مجبور به تقاضای عفو از موسوی نشویم.

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۰۱:۴۸:۲۳
میر حسین عزیز من ، آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودشو به خواب زده نمیتونی بیدار کنی ، به قول شاعر خلایق هر چه لایق (ما جوونا که دوست داریم و بهت رای میدیم 22 خرداد را به 2 خردادی دیگر تبدیل میکنیم و خوارج را زیر پایمان له میکنیم)

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۰۱:۲۳:۳۵
سلام
مي بينم كه تمام تلاشتون رو ميكنيد
من جزء دانشجويان معترضي بودم كه در اين جلسه اقاي موسوي هيچ اهميتي به ما و فرياد هامون نداد
به نماينده ما كه از شب قبل وقت گرفته بود اجازه حرف زدن ندادند
چرا دروغ مي نويسيد تريبون نماينده جامعه اسلامي رو قطع كردند و بعد هم همون بالا از خجالتش در اومدن
وقتي هم نماينده بسيج رفت همه هو كردنش بعد كه ما به اعتراض فرياد زديم زنده باد مخالف من دوستان شعارشون يادشون اومد
اميدوارم به خاطر شعار آزادي انديشه اي كه بهش اعتقاد نداريد نظرم رو حذف نكنيد

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۰۰:۱۵:۵۵
///////////////و در 30 سال گذشته بدون این اصل هر لحظه امکان فروغلطیدنمان به وضعیت قبل از انقلاب وجود داشته است. [...] ما را /////////////////////

غلطیدن یا غلتیدن مساله این است....
راستی زور بیخود نزنید سه چهار روزه زوط میزنید اثر ژنو رو کم کنید احمدی نژاد کار خودشو کرد اثر خودشو گذاشت شما اونوقت خواب بودید .. باور کون جون اکبر...
Akbarshah@gmail.com

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۰۰:۰۹:۳۸
امیدوارم این یک تبلیغ انتخاباتی نبوده باشد، چراکه هنوز حرفهای پیش از انتخابات 84 از خاطرم نرفته است!

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۳ ۲۲:۵۱:۰۶
motesafena b_ande be marasim dir residam
ama be gholi adam roye adam estade bood va jameyate hazer dar sdalon hokme shofaj dasht_and dakhele salon anghadar garm bood ke ghotbe jonob taghat chnin garmayi ra nadasht

az ham aknon bar reyasate jomh_ore ay_ande salam migooyam
mohim nist che kasi va shakhseyati chenin sokani ra be dast begirad mohim in ast ke ma pishraft va taraghi konim be omid anrooz

www.law.bdl.ir
masoud_22_one@yahoo.com

  ۱۳۸۸-۰۲-۰۳ ۲۳:۲۹:۲۷
آقای موسوی به نظر من 90 درصد سخنان و جوابهای شما عوامفریبی است و صحت ندارد. زیرا رئیس جمهور ابزار برقراری آزادیها را آنطور که شما می گوئید در چارچوب قانون اساسی ندارد. ابزار برقراری آزادی عقیده دانشجویان را ندارد. ابزار شفاف کردن اقتصاد را ندارد. چرا وعده بیهوده به مردم می دهید؟ درقرآن می فرماید: فازاوعد وفا. به وعده ای که میدهید عمل کنید. مثل آقای خاتمی میشود. تا کی میخواهید این رویه را ادامه دهید؟

۱۲۳
عکس: Mehrnews
عکس: Mehrnews