کد خبر: ۹۳۶۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۷

تبعه فرانسه شنبه آینده محاکمه می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: وكيل مدافع كلوتيد‌ريس از برگزاري آخرين جلسه رسيدگی به اتهامات موكل خود در شنبه هفته آينده و در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی خبرداد. 

محمد علي مهدو‌ی ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص آخرين وضعيت اين تبعه فرانسوي گفت: طبق اطلاع دادگاه آخرين جلسه رسيدگي به اتهامات موكلم قرار است روز شنبه هفته آينده در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي برگزار شود. 

گفتني است اين تبعه فرانسوي بازداشت شده در حوادث بعد از انتخابات براي اولين بار در دومين جلسه رسيدگي به اتهامات متهمان بازداشت شده حضور يافته و پس از تفهيم اتهاماتی چون اقدام عليه امنيت داخلی كشور از طريق تبانی و اجتماع با هدف اقدام عليه امنيت از طريق شركت در تجمعات پس از انتخابات و اقدام به جمع‌آوري اخبار و اطلاعات و عكسبرداری از اغتشاشات و ارسال آن به خارج از كشور از سوی قاضي رسيدگی كننده به دفاع از خود پرداخت. 

كلوتيد‌ريس كه در اواخر مردادماه و با توديع وثيقه 300 ميليوني از زندان آزاد و در سفارت فرانسه اقامت دارد روز شنبه هفته آينده براي چهارمين بار جلسه رسيدگي به اتهاماتش برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین