کد خبر: ۱۰۸۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۳
ترابی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

سازمان ملی جوانان به وظایف خود در مقابله با طلاق عمل نمی‌کتد

سازمان هیچ برنامه‌ای برای مقابله با کاهش نرخ طلاق ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نصرالله ترابی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی که مسئولان و متولیان امور جوانان به وظیفه خود در خصوص مهار طلاق عمل نمی‌کنند باید شاهد سیر صعودی این پدیده زشت در کشور باشیم. 

نصرالله ترابی در گفت‌و گو با خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: سیر صعودی نرخ طلاق از ابتدای امسال روند خطرناکی به خود گرفته است و ضرورت دارد نسبت به مقابله با آن اقدام مقتضی از طرف دولت و مجلس اتخاذ شود. 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تعجب دارد چرا دولت، به‌خصوص سازمان ملی جوانان کشور، در خصوص مهار طلاق برنامه و استراتژی مدونی ارائه نمی‌دهد. 

وی یادآورشد: آنچه ما شاهدیم این است که سازمان ملی جوانان کشور هیچ برنامه‌ای برای مقابله با کاهش روند نرخ طلاق در دستور کار ندارد. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته برخی مراجع دانشگاهی مهمترین عامل طلاق در کشور را مشکلات اقتصادی، عدم شناخت عمیق زوجین نسبت به یکدیگر، تصمیمات آنی و شناخت‌های غیرمتعارف ذکر کرده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: سازمان ملی جوانان کشور با ارائه برنامه‌های مدون و منسجم در راستای مقابله با طلاق عمل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین