کد خبر: ۱۳۸۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲

رییس کمیته انضباطی: خوشحالی بازیکنان پرسپولیس شرم‌آور بود/ انگار آخرالزمان شده

با خاطیان برخورد می‌شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد با خاطیان دیدار پرسپولیس و داماش خبر داد. 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در این باره گفت: متاسفانه در صحنه‌های شادی گل بازیکنان پرسپولیس در هر سه گل‌، شاهد کارهای زشتی از سوی بازیکنان بودیم که دیدن تصاویر تلویزیونی این صحنه‌ها شرم‌آور بود. کمیته انضباطی به شدت به این اتفاقات رسیدگی می‌کند و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود. 
رسانه ملی هم در یک کار درست این صحنه‌ها را در اخبار ورزشی و بازپخش بازی پخش نکرد و فقط یک بار در پخش مستقیم نشان داده شده که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه از این صحنه‌ها عکس‌برداری شده ولی قابلیت چاپ را در مطبوعات و رسانه‌های اینترنتی رسمی کشور را به دلیل زشتی ندارد، اما در فضای سایبری غیر‌رسمی عکس‌ها و فیلم‌ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشته است. علاوه بر این صحنه‌های زشت هم درگیری در پایان بازی اتفاق افتاد که به آن هم رسیدگی می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: منتظر فیلم‌ها و عکس‌های صحنه‌های مورد نظر هستیم تا حکم لازم را در این باره صادر کنیم و در این باره کوتاه نمی‌آییم.


رئیس کمیته انضباطی همچنین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی پانا درخصوص حرکت زشت 2 بازیکن پرسپولیس بعد از به ثمر رسیدن گل اول و دوم این تیم مقابل داماش اظهار داشت: خودم فیلم را ندیدم ولی در برنامه "خارج از گود" دیدم که بازیکنان چه اتفاق تلخی را رقم زدند.

وی افزود: البته در نگاه اول متوجه نشدم و بعضی از دوستانم این صحنه را توضیح دادند. اگر هرکس با غرض قبلی این صحنه را ببیند متوجه می‌شود ولی در نگاه اول مشهود نبود. 

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: به خاطر مشکل قلبی که دارم برای چکاب مرکز قلب تهران آمدم تا ببینم مشکل چیست.

حسن‌زاده گفت: ما دنبال این بودیم که نقض مقررات نشود ولی می‌بینیم که برخی حرکات واقعاً زشت و ناپسند است. واقعاً انگار آخرالزمان شده.

وی درخصوص فحاشی تماشاگران داماش به پرسپولیسی‌ها و درگیری چاووشی و زارع تاکید کرد: گزارشات بازی را باید ببینم و بعد تصمیم‌گیری کنم با این حال خوشبختانه آن چه شنیدم در گزارشات آمده. درگیری زارع و چاووشی هم بعد از بازی بوده و باید بررسی کنیم ولی اهانت تماشاگران داماش به زارع مشهود است و با آنها برخورد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین