کد خبر: ۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۹

بسیج خواهران:‌ آرایش زن غربی نشانه عدم حضور زنان در جامعه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان بسیج خواهران نیروی مقاومت بسیج به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی آفتاب، در بخشی از این بیانیه آمده است: «این همه تنوع و تفنن در لباس و آرایش زن غربی نشانه آن است که در جامعه آن‌ها زن به صورت جدی وارد جامعه نشده، بلکه به عنوان یک شیء لوکس، که همواره جای آن در حاشیه کارهای جدی است به جامعه عرضه شده است».

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «از آن جا که زن در تفکر اسلامی به عنوان یک انسان به صورت جدی باید وارد اجتماع شود لازم است دست از تجمل و خودآرایی بردارد؛ زیرا هر چه حضور زن در یک جامعه تفننی‌تر باشد باید برهنه‌تر شود».

بسیج خواهران افزوده است: «در اسلام پوشش زن نه برای تخفیف، بلکه برای اعتلای شخصیت اوست و برای آن که زنان در برابر مردان نامحرم، خود را حقیر و ذلیل نبینند، تکبر را برای آنان جایز دانسته و اجازه داده که زن با درک کرامت نفس خود، نه تنها تمامی تحقیرهای تاریخی خود را نفی نموده، بلکه عزت نفسی پایدار در برابر مردان بیگانه بیابند تا بتوانند امور اجتماعی و مراودات خود را در سطحی مطلوب به انجام رسانند». 

بسیج خواهران که خود را با عبارت "ما زنان ایران اسلامی" خطاب کرده است ضمن تبریک به "رییس‌جمهور منتخب ملت" از وی خواسته است: «نسبت به ترویج و فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف اقدام كنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۰
0
0
با درج اين خبر مي خواهيد بگوييد كه شما با نوع پوشش زنان غربي موافقيد؟ بنشينيد و فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني چند سال اخير غربي ها را ببينيد، ديگر وجود زنان در فيلم ها بدون لباس هاي نيمه باز معني ندارد، چون اگر اين چنين در فيلم ها ظاهر نشوند از يك رقابت كاذب كه بدن نمايي است عقب مي مانند، پس چشم بسته اين طور اظهار نظرها را دستاويز براي روشنفكر و متجدد بودن خود قرار ندهيد، حال اظهار نظر از جانب هركس كه مي خواهد باشد.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۰
0
1
باید به نویسنده یا نویسنده های این بیانیه گفت: اینقدر [...] نگید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
0
0
والا اينا هم الكي دنبال اينن كه فقط بيانه بدن انگار اگه حرف نزن ميگن لال هستند....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین