کد خبر: ۱۳۶۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱

طائب: اگر نياز باشد، خود ملک عبدالله را ترور می‌کنيم!

مورچه چیه کله‌پاچه‌اش چی باشه!
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس قرارگاه راهبردی عمار، ادعای بی‌اساس امریکا مبنی بر ترور سفیر عربستان را دستپاچگی مقامات آن کشور در واکنش به جنبش وال استریت عنوان و تصریح کرد: ما نیاز به ترور سفیر عربستانی نداریم. اما اگر نیاز به ترور کسی را داشته باشیم آنقدر توان داریم که خود ملک عبدالله را ترور کنیم اصلا مورچه چیه که کله‌پاچش چی باشه! 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در آخرین شب از پنج‌شنبه سالگرد شهدای مسجد طوس تهران به اهمیت هشت سال دفاع مقدس از منظر ایدئولوژیکی آن اشاره داشت و گفت: بهترین درسی که از دفاع مقدس می‌توان گرفت این است که یقین داشته باشیم که خداوند "راست می‌گوید" و "به وعده هایش عمل می‌کند" یعنی تصدیق به وعده‌های الهی و ایمان به وعده‌های او که همان "صادق" بودن و "قادر" بودن خداوند تعالی است. فایده دانستن و ایمان این موضوع اینست که می‌شویم "متقی".

حجت الاسلام طائب افزود: ما زمانی که به قرآن عمل می‌کنیم که متقی شویم و در سوره بقره آمده که این کتاب بی‌تردید هرکس که متقی شده را هدایت می‌کند. متقی کیست "الذین یومنون بالغیب" یعنی کسی که نه خداوند تبارک و تعالی را می‌بیند و نه وعده‌های او را،به دستورات او عمل می‌کند که این همان عالم غیب است. مشکل برخی مردم با خدا هم در اینست که رابطه ندارند یعنی فقط آنچه که با چشم می‌بینند باور می‌کنند.

عضو هیئت موسس جمعیت رهپویان، دفاع مقدس را مرتبط با این حقیقت عنوان کرد و گفت: این همان ان تنصراله ینصرکم است که تجلی توان و عمل خداوند تبارک و تعالی به یک وعده را نشان می‌دهد اگر خداوند نبودند ما همان روز اول باید شکست می‌خوردیم چرا که اصلاً در جنگ برابری نبود.

وی که از رزمندگان جنگ تحمیلی بوده، به نقل خاطراتی از عدم برابری کمی و کیفی چه از لحاظ سلاح و مهمات و چه از لحاظ نیروی انسانی نظامی پرداخت و گفت: پشتیبانی استکبار جهانی از نیروهای بعثی و قدرت دشمن از یک طرف، نبود سلاح و مهمات و ادوات نظامی برای ایران، همچنین کارشکنی‌های داخلی که حزب توده و منافقین در راس آنها قرار داشت،از طرف دیگر این نابرابری را به وضوح محسوس کرده بود، اما تنها چیزی که عامل پیروزی ما در این جنگ شده بود همان "وعده الهی" است و ما باید قدر این مملکت را بدانیم.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار، ادعای بی اساس آمریکایی‌ها مبنی بر ترور سفیر عربستان را دستپاچگی مقامات آن کشور در واکنش به جنبش وال استریت عنوان و تصریح کرد: کجاست آن افراد که برای آمریکا به به و چه‌چه می‌کردند. جنبش وال استریت چگونگی عملکرد ضعیف سیاست‌مداران و اوضاع امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و ... مردم آمریکا را به جهانیان نشان داد و این کشور مثل شوروی سابق رو به اضمحلال است.

طائب خاطرنشان کرد: امریکا با ادعای ترور سفیر عربستان، می‌خواهد مسیر نگاه‌ها را به ایران برگرداند. والا ما نیاز به ترور سفیران عربستانی نداریم. ما اگر نیاز به ترور کسی را داشته باشیم، آنقدر توان داریم که خود ملک عبدالله را ترور کنیم، اصلاً مورچه چیه که کله‌پاچش چی باشه!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین