کد خبر: ۸۷۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۴۸
یک روز پس از جوابیه تند کروبی به مدیرمسئول کیهان؛

پاسخ شریعتمداری به کروبی: ای‌ کاش بازجو بودم

شریعتمداری مجددا ادعای بی‌سوادی کروبی را تکرار کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرمسئول کیهان یک روز پس از جوابیه مکتوب مهدی کروبی، ضمن عدم درج‌ آن در روزنامه کیهان، ‌این جوابیه را «فحش‌نامه» خواند. 

آقای شریعتمداری من مهدی کروبی‌ام [+]

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حسین شریعتمداری طی یادداشتی که در شماره روز یکشنبه کیهان با عنوان "آقای کروبی شما را چه می‌شود؟" منتشر ساخته است، مجددا مساله "ننوشتن بیانیه توسط خود کروبی" را مطرح ساخته و در پاسخ به‌ این پرسش که "آیا امام را از نزدیک دیده‌اید؟" مدعی شده است که پس از "بازگرداندن احسان طبری به دین اسلام"‌ از سوی حضرت امام خمینی(ره) مورد تشویق قرار گرفته است، شریعتمداری البته قبل از طرح‌این ادعا توضیح داده است " بنده هیچ‌گاه بازجو نبوده‌ام". 

متن کامل این یادداشت به‌این شرح است:‌  

«دیروز آقای کروبی در اقدامی که از یک روحانی بعید به نظر می‌رسید فحش‌نامه مفصلی علیه‌ اینجانب و کیهان صادر کرد متن‌ این فحش‌نامه به طور همزمان در روزنامه‌های زنجیره‌ای و سایت‌های ضدانقلاب به اصلی‌ترین خبر تبدیل شد و دو روزنامه اعتماد و اعتمادملی آن را به عنوان تیتر اول خود برگزیدند که انشاءالله ‌این هماهنگی برخی از اصلاحاتچی‌های داخلی و سایت‌های ضدانقلاب خارجی مثل دهها و صدها مورد دیگر تصادفی! بوده باشد. 

و اما درباره فحش نامه آقای کروبی اگرچه گفتنی‌های بسیاری هست ولی در‌این نوشته تنها به بیان چند نکته بسنده می‌کنیم: 

1- ابتدا باید از آقای کروبی پرسید کدامیک از فحش‌ها و تهمت‌هایی که علیه کیهان آورده‌اید، قبل از شما از سوی رادیوهای بیگانه نظیر اسرائیل و رادیو آمریکا و سایت‌های سلطنت طلب و ضدانقلاب نثار کیهان و مدیرمسئول آن نشده است؟! خودتان قضاوت کنید. بنابراین از ژرفای دل خدا را شکر می‌کنیم که به خاطر دفاع از اسلام و نظام اسلامی و خط مبارک امام(ره) مورد عتاب و فحاشی دشمنان تابلودار خارجی قرار گرفته‌ایم و از همزبانی احتمالاً ناخودآگاه برخی دوستان داخلی با آنها عمیقاً متأسفیم. 

2- ماجرا‌ این بود که جنابعالی در صفحه اول روزنامه خود با تیتر درشت خطاب به جمهوری اسلامی ‌ایران نوشته بودید «اعدام کودکان را متوقف کنید»! چنانچه گویی همه روزه در‌ایران اسلامی دهها کودک را به جوخه اعدام می‌سپارند و جنابعالی خواستار توقف آن شده‌اید!! 

راستی! آقای کروبی مگر دقیقاً در همین روزها رژیم اشغالگر قدس به جرم کودک کشی مورد اعتراض و خشم مردم جهان قرار ندارد؟ و مگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا نمی‌کند که اتهام کودک کشی را جمهوری اسلامی‌ایران به اسرائیل وارد کرده است؟ بنابراین اگر ادعای شما خطاب به نظام اسلامی که «کودک کشی را متوقف کنید»! همصدایی-البته ناآگاهانه- با اسرائیل و آمریکا نیست، پس چیست؟!
 
چرا به جای آن که از ادعای اسرائیل پسند خود نگران باشید، به کیهان که‌این همصدایی را ملامت کرده است فحش می‌دهید؟! یعنی شما نمی دانید که ادعای شما را دقیقاً و بی کم وکاست اسرائیلی‌ها علیه‌ایران اسلامی مطرح کرده‌اند؟ اگر می‌دانید که چه عرض کنم؟ و اگر نمی‌دانید که دانستن‌این مسائل یکی از مصادیق «سواد» است! 

3- جناب کروبی مگر فردای آن روز که تیتر یاد شده را در روزنامه اعتماد ملی چاپ کردید، به خاطر ناروا بودن آن از خوانندگان عذرخواهی نکردید؟ روزنامه تان که موجود است و نمی توانید انکار کنید. بنابراین باید پرسید اگر خودتان اعتراف دارید که ادعای بی جا و سخیفی کرده‌اید چرا به کیهان که قبل از اعتراف شما به آن اعتراض کرده بود ناسزا می‌گوئید؟! و چنانچه ادعای خود را قبول دارید چرا عذرخواهی کردید؟! 

4- در فحش‌نامه خود به گونه‌ای ناشیانه کوشیده‌اید صورت مسئله را عوض کنید و موضوع اعدام افراد زیر 18 سال را مطرح کرده و از نگارنده، پرسیده‌اید «شما بر مبنای کدام دانش فقهی و حوزوی متعرض محتوای اعلامیه من درباره ضرورت قانون مجازات افراد زیر 18 سال می‌شوید»؟ 

آقای کروبی! چرا طفره می‌روید؟ موضوع را عوض نکنید! بنده به بحث فقهی شما اعتراض نکرده‌ام بلکه به ادعای اسرائیل پسند جنابعالی که هم دروغ محض و هم تهمت ناروا به اسلام و انقلاب است اعتراض داشته‌ام. 

ضمناً؛ مگر جای بحث فقهی درباره مجازات اعدام برای افراد کمتر از 18 سال در روزنامه‌هاست؟ تاکنون کدامیک از فقهای بزرگوار‌ اینگونه بحث‌ها - دقت کنید بحث درباره موضوع و نه نتیجه آن- را در روزنامه‌ها مطرح کرده اند؟! آیا بهتر نبود به جای ‌اینهمه آسمان و ریسمان کردن، یک باردیگر بیانیه خود را مرور می‌کردید و از مردم پوزش می‌خواستید. 

5- حق با شماست! بنده دانش فقهی ندارم ولی اولاً؛ مگر بحث فقه است که به دانش فقهی نیاز باشد؟ و ثانیاً؛ مگر دانش فقهی جنابعالی در حد و اندازه‌ای است که ادعا کرده‌اید؟! طوری نوشته‌اید که انگار همه فقهای بزرگ قلم‌ها را زمین نهاده و دفتر و کتاب‌ها را کنار گذاشته‌اند تا نظر فقهی حضرتعالی را بشنوند؟! 

6- در فحش نامه کذایی به سوابق خود اشاره کرده و به آن بالیده‌اید که ضمن تقدیر و تحسین به خاطر ‌این همه شکسته نفسی و تواضع!! نظر جنابعالی را به فرمایش تعیین کننده حضرت امام(ره) جلب می‌کنم که می‌فرمودند «میزان حال فعلی افراد است». بنابراین بهتر است برای ارزیابی «حال فعلی» افراد، معیارهای بنیادین امام راحل(ره) را ملاک قضاوت قرار دهیم به یقین می‌پذیرید که «دو صد گفته چون نیم کردار نیست»! هست؟! 

7-‌ اینجانب را به زعم خود ملامت کرده‌اید که بازجو بوده‌ام. بنده هیچگاه بازجو نبوده‌ام ولی بارها ابراز تاسف کرده و می‌کنم که چرا ثواب بازجو بودن در نظام جمهوری اسلامی‌ ایران که متعلق به حضرت صاحب الزمان(عج) است در نامه اعمال من ثبت نشده است و خدا را شکر می‌کنم که به لطف او مانند کسانی نیستم که برای کسب قدرت همراه بادهای سیاسی به‌این سو و آن سو کشیده می‌شوند و مثلاً در زمان حضرت امام(ره)، گروهک نهضت آزادی را غیرقانونی می‌دانند و بعدها با همین افراد که به قول امام راحل(ره) آمریکایی هستند، پالوده می‌خورند و یا یک روز از خط امام دم می‌زنند و روز دیگر با کسانی که به آن بزرگوار اهانت کرده‌اند، ائتلاف می‌کنند! و یا یک روز با حضرت امام(ره) علیه دزدان بیت‌المال همصدا می‌شوند و روز دیگر از یک مفسد اقتصادی پولهای کلان می‌گیرند و... بگذریم که گفتنی در‌این باره بسیار است و قلم در نیام به صلاح نزدیکتر. 

8- مرا متهم کرده‌اید که علیه -به اصطلاح- روشنفکران قلم زده‌ام ولی مصلحت ندانسته‌اید که بفرمائید آنها چه کسانی بوده اند؟ برای کیهان افتخار بزرگی است که علیه دشمنان اسلام و امام و انقلاب قلم زده و هویت واقعی آنها را افشا کرده است. کسانی که؛ «فرهنگ شهادت را خشونت آفرین» می‌دانستند! اسلام را متعلق به 1400 سال قبل دانسته و قوانین آن را غیرقابل اجرا معرفی می‌کردند!
 
شهادت امام حسین علیه السلام را نتیجه خشونت طلبی- نستجیربالله- جدش رسول خدا (ص) در جنگ‌های صدر اسلام می‌دانستند! کسانی که «انقلاب اسلامی را عامل عقب افتادگی» می‌نامیدند! آنها که می‌نوشتند «ائمه اطهار(ع) هم قابل انتقاد هستند»! و یا «اصلی‌ترین مشکل ما برای برقراری دموکراسی در کشورمان ‌این است که در‌ایران هنوز خدا نمرده است»! و می‌نوشتند «منشأ خشونت همین احکام فقهی است»! و «افکار امام خمینی(ره) باید به موزه تاریخ سپرده شود»! و می‌نوشتند «حجاب و حیای زنان مظهر و نماد عقب افتادگی است»! و... 

جناب کروبی! کیهان خدای سبحان را شاکر است که به لطف و عنایت او علیه‌این جرثومه‌های فساد و تباهی قلم زده است و از جنابعالی که لباس مقدس روحانیت را بر تن دارید تعجب می‌کند چرا مقابله کیهان با‌این جریانات منحرف و ضد خدا و اسلام را جرم می‌دانید؟! و‌این سوال جدی مطرح است که چرا حضرتعالی با‌این جرثومه‌های فساد و تباهی ائتلاف سیاسی داشته و در مقابل اهانت‌های صریح - و نه پنهان و مخفی- آنان مهر سکوت بر لب زده و می‌زنید؟! 

بدیهی است که نمی‌توانید لاطائلات مکتوب‌ این عده در جبهه سیاسی وابسته به خود را انکار کنید، چرا که تماماً آشکار و علنی بوده است. و صد البته نمی‌توانید سکوت خود در برابر‌این اهانت‌ها را توجیه بفرمائید! حالا قضاوت بفرمائید شما قابل ملامت هستید که با‌این جماعت همراه بوده‌اید یا کیهان که علیه آنها قلم زده است؟! 

آیا شما حامی روحانیت و فقاهت و مراجع بوده‌اید؟ یا کسی که با‌این جرثومه‌های فاسد در افتاده است؟! جنابعالی به کلام حضرت امیر(ع) در ماجرای کشیدن خلخال از پای دختر یهودی استناد کرده و نتیجه گرفته‌اید اگر کسی در مقابل اهانت به فلان و فلان بمیرد بر او ملامتی نیست که باید عرض کنم نظرتان درباره کسی که از قصه پرغصه سکوت یک روحانی در مقابل اهانت به رسول خدا(ص) بمیرد چیست؟! 

9- راستی! آقای کروبی! آیا جنابعالی شخصیت خود را -نستجیربالله- از رسول خدا(ص)، ائمه اطهار و حضرت امام(ره) برتر می‌دانید؟ به یقین پاسخ منفی است و ساحت جنابعالی از‌این اتهام دور است. بنابراین چرا در مقابل اهانت هم حزبی‌های خویش نسبت به آن بزرگواران سکوت کردید و هنگامی که خودتان به خاطر همزبانی با دشمنان اسلام مورد انتقاد قرار گرفتید، فحش نامه صادر فرمودید؟! 

10- نوشته‌اید «شگفتا که در دوران شاه اعضای حزب توده، رستاخیزی و ساواکی می‌شدند و به شکنجه و آزار مبارزان انقلابی و زندانیان سیاسی می‌پرداختند و پس از انقلاب برخی افراد که سابقه وابستگی به گروههای ضد انقلاب داشتند لباس مطبوعاتی می‌پوشند». 


دراین باره لازم است عرض کنم، برخی از افراد یاد شده در حزب و گروه شما بوده‌اند و اما ‌اینجانب به گواهی پرونده‌ام هرگز عضو گروهی نبوده و از نوجوانی مقلد حضرت امام(ره) بوده‌ام. شما می‌توانید از برخی دوستان خود نظیر آقای سرحدی زاده، کاظم بجنوردی، و سایر زندانیان سیاسی (10 سال تا ابد) بپرسید که چه کسانی جمع زندانیان مسلمان را از جمع منافقین جدا کردند و چه کسانی از طریق ملاقاتی‌ها و پیام به بیرون زندان با حضرت امام(ره) و یا نمایندگان ‌ایشان تماس گرفته و از‌ ایشان راهنمایی می‌خواستند و چه کسانی... بگذریم. 

11- پرسیده‌اید که آیا بنده تاکنون ملاقاتی با حضرت امام(ره) داشته‌ام؟ برای مزید اطلاع جنابعالی باید بگویم؛ آری، بارها توفیق زیارت آن بزرگوار را داشته ام و از جمله، بعد از دستگیری اعضای حزب توده با واسطه شهید محلاتی که در آن زمان نماینده حضرت امام(ره) در سپاه بودند برای مباحثه با احسان طبری درباره مارکسیسم و نقد آن مأموریت یافتم و بعد از بازگشت مرحوم احسان طبری به اسلام- که نتیجه مستقیم مراجعه وی به شخصیت عظیم حضرت امام(ره) و آثار استاد شهید مطهری بود- مورد لطف حضرت امام(ره) نیز قرار گرفتم. شهید محلاتی به ظاهر در میان ما نیست ولی اسناد آن که موجود است. بپرسید و یا به سخنرانی شهید محلاتی در اجتماع پرسنل سپاه پاسداران انقلاب شیراز مراجعه بفرمائید و موارد دیگری که اطلاع از آن برای جنابعالی به آسانی امکانپذیر است. 

12- در جای جای فحش نامه خود به انتخابات اشاره فرموده و‌این پرسش منطقی را بی پاسخ گذاشته‌اید که مگر به خاطر انتخابات باید دفاع از اسلام و انقلاب را تعطیل کرد؟ 

13- اگرچه هنوز گفتنی‌های مستند دیگری باقی است اما فقط به یکی دیگر از اصلی‌ترین گفتنی‌ها که جان کلام نیز هست اشاره می‌شود. 

به «فحش‌نامه‌ای» که دیگران برایتان نوشته و جنابعالی امضاء فرموده‌اید یک نگاه دیگر بیندازید. ملاحظه فرمودید؟! حالا خودتان قضاوت کنید که مخاطب‌این فحش نامه کیهان است یا در آن، برخی از ضدانقلابیون به بهانه کیهان، بغض‌ها و کینه‌های فروخورده خود از امام(ره) و انقلاب را خالی کرده‌اند؟! 

اگر کسانی که فحش نامه را برایتان نوشته‌اند فقط به کیهان فحش داده بودند، هرگز پاسخی نمی‌دادیم، ولی.... 

راستی آقای کروبی! نگاهی هم به سایت‌های ضدانقلاب بیندازید و پیچ رادیوهای بیگانه را بپیچانید، برای شما چه هورایی می‌کشند و به خاطر فحش‌نامه کذایی چه تشویق و تقدیری است که پشت سرهم نثارتان می‌کنند!...یادتان هست که امام(ره) می‌فرمودند هر وقت دیدید دشمنان اسلام از مواضع و عملکرد شما حمایت می‌کنند در کار خود شک کنید؟ 

جناب آقای کروبی!
باور بفرمائید- و چنانچه باور ندارید در آینده‌ای نزدیک به چشم خود می‌بینید- که برخی از اطرافیان شما نه فقط کمترین ارادتی به شما ندارند بلکه حضرتعالی را تنها در حد یک بلندگو برای اظهارات ساختارشکنانه می‌خواهند. چرا؟! 

آنها در پی آنند که شما را بیرون از نظام قلمداد کنند تا انتخابات آینده را آنگونه که آمریکایی‌ها با صراحت اعلام داشته‌اند به انتخاباتی دو قطبی که یک قطب آن پای در بیرون نظام دارد تبدیل کنند. بدیهی است که حضرتعالی علی رغم انتقادات جدی که به برخی از مواضع و عملکردتان وجود دارد، شخصیتی در حوزه نظام اسلامی هستید همانگونه که آقای مهندس موسوی نیز چنین است. کیهان در پی اثبات‌این واقعیت است بنابراین اگر هم انتقادی می‌کند خیرخواهانه و دلسوزانه است حتی اگر لحنی تلخ داشته و گاه با تمثیل‌ها و لطیفه‌هایی همراه باشد که فقط تمثیل است و طنز و همانطور که می‌دانید «مثل عین ممثل» نیست، اما برخی از اطرافیان شما حضرتعالی را بیرون از نظام می‌پسندند همانها که در گذشته‌ای نه چندان دور در مقابل شما ‌ایستاده بودند. حالا قضاوت بفرمائید کدام دوست و کدام دشمن است»؟ 

حسین شریعتمداری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
9
3
جناب کروبی پاسخ ابلهان خاموشی است اینها از پول بیت المال خرج میکنند تاوقت وپول کشوررا درسال صرفه جویی اقتصاد(اصلاح الگوی مصرف)صرف عدم مشارکت مردم در انتخابات کنند تابه خواسته شان برسند من توصیه میکنم با شناختی که مردم از این عوجوبه دارند نیاز ی به پاسخگویی شما وصرف وقت برای این اراجیف نیست ؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
5
4
حرف حق از هر كس كه باشه حقه. حتي اگه اسرائيل بگه كه نبايد كودكان رو اعدام كرد، حتي اگر خودش اين كار رو بكنه ولي حرفش حقه كه مي گه نبايد كرد. بهتره گاهي به حرف نگاه كرد نه به كسي كه مي زنه. حقيقت از زبون هر كسي حقيقته. درباره ي جناب شريعتمداريم كه مثل روز روشنه بدبيني و توهمات ايشون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
3
2
حق را به شکست است درخشش، به درستی
پیروزی منصور همان بر سر دار است!

کاش حسین شریعتمداری ننویسد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
3
3
بابا این شریعتمداری .... درست حسابی نداره
هرچند بعضی اشکالاش وارده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
3
2
باز این شریعتمداری خودش را به اصولگرایان چسباند.
به خدا این مرد از ما نیست.
این آقای شریعتمداری و آقای کروبی بگذارید دعوایشان را بکنند .
نه اصول گرای واقعی مثل شریعتمداری است و نه اصلاح طلب واقعی مثل کروبی.
کی و کجا دیدید که 2 مسلمان اینگونه با هم باشند.
البته آقای شریعتمداری دست خودش نیست.
من توصیه می کنم اصلا نزدیکش نشوید.
انشا الله که هر دو به اسلام نابی که قرار است موسوی برایمان بیاورد روی آورند و وقت خود را صرف اصلاح اصولی ایران کنند. عامین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
6
5
بنظر من اظهارات شريعتمداري كاملا منطقي و صحيح است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
1
2
سلام
جناب آقای شریعتمداری ثواب باز جو بودن در نظام جمهوری اسلامی در نامه اعمال شما ثبت نشده مطمئنید ثواب بازجو بودن قبل از پیروزی انقلاب در نامه اعمالتان ثبت نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
5
5
باز آقای شریعتمداری حرف حساب زد , کروبی طاقت نیاورد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
1
5
توجه داشته باشید اقای شریعتمداری هیچگاه بازجو نبوده ولی به گفته خودش پس از دستگیری اعضا حزب توده فقط برای مباحثه ونقد مارکسیسم نزد احسان طبری رفته نه بازجویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
3
3
به نظر بنده وقت بازنشستگي اقاي كروبي سالهاست كه گذسته است لذا نمي فهمم كه چي مي خواد بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
2
3
آقای کروبی گر شما می خواستید در باره این مسئله فقهی بحث کنید تشریف میبردید حوزه بعدش اگر نیت ....ای نبود چرا صفحه اول ... با تیتر بزرگ زدی ؟ مثلا می خواستی بگی مام هستیم باشه باش....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
1
2
اقاي كروبي شما كه از اصالت برخوردارين كه نبايد به قول بعضي ها فحاشي كنين. اخه حقيقتم دست كمي از فحاشي نداره.وجه شبه هردو تلخ بودنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
5
5
دم شریعت مداری گرم که این تابو را بعد 30 سال شکست !
عقلان دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
4
5
اقای شریعت مداری یک دروغ گو بیش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
4
4
به نظر من شريعتمداري یک ... به تمام معناست.
بياييد با راي دادن به موسوي شر اين گونه افراد را از نظام كم كنيم.
به اميد پيروزي اصلاحات و موسوي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
3
5
اقاي شريعتمداري عزيز ! لطف نموده ديگر قلم نزنند و همچون فوتبالستها كفش خود را اويزان كنند تا بيش از اين ابروي كيهان دولتي و بيت المالي! را نبرند كروبي بنده خدا هم حق دارد هر چه بگويد وقتي با يك چرت خوابيدن ادم چند پله پايين بيايد و بعد هم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
2
6
اگر شريعتمداري بگويد ماست سفيد است من مطمئن ميشوم ماست سياه است ما فقط به موسوي راي خواهيم داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
ژورنالیسم یعنی طرح مسایل تخصصی سیاسی اقتصادی و حقوقی در جراید با مخاطب عام و این اقدام کروبی با هر هدفی بوده در این حیطه قابل دفاع است نباید انگیزه فردی را در کار قانونی او دخالت دهیم. اما حرفهای شریعتمداری تماما ادعاهایی است که با مخالفت زیادی روبرو است بازجو بودن او چیز بدی نیست اما چرا ایشان انکار میکند؟ ضمنا طرح مباحث اعتقادی در روزنامه ها به خاطر افزایش فضای بحث و گفتمان مفید است ولی برخورد کیهان همواره حذفی بوده . آیا کسی که پاسخ و حرف دارد مخالف را حذف میکند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
2
آقای کروبی فکر کنم شما هنوز باورت نشده یه .......... شب بازی بیشتر نیستی!!

از اینجا طناب هایی که به شما وصل کردن معلومه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
2
0
واقعا این شیخ مهدی کروبی با بی اطلاعی و بی سوادیش حسابی آبروی خودشو برده.آخه واسه رای جمع کردن که دست به هر کاری نمی زنن و زبان به هر سخنی نمی گشایند که !
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
2
3
اگر شریعتمداری غیر از سفسطه کردن یک کلام درست در نامه اش داشته باشد این جمله از حضرت امام است که :"میزان حال فعلی افراد است" ایشان باید تاملی در حال خود و روزنامه تحت تصدی خود داشته باشند .آقای شریعتمداری از اینکه رادیوها و تلویز یون های به زعم حضرتعالیضد انقلابی به شما ناسزا می گویند و آن را به عنوان مدالی بر سینه می دانید پاسخ گستاخی و بی احترامی شما و جریده تحت امرتان هست که متاسفانه چهره ایران مردم ایران و انقلاب مردم ایران را مخدوش نموده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
1
1
امثال آقاي كروبي به خاطر ساده‌لوحي‌شان مورد سوء استفاده افراداز قدرت خلع شده متأسفانه كم نداريم. خداوند اينگونه افراد را از شر گرگهاي درنده‌اي كه آنها را احاطه كرده و از زبان آنها همه ارزشها را كه اين همه هزينه‌هاي جاني و مالي ملت مسلمان ايران براي آنها پرداخته است لگد مال مي‌كنند. اميد است ملت مسلمان و متعهد ايران در انتخابات آتي جواب اين فعاليت‌هاي ضد دين واسلام و انقلاب را بدهند. از خداوند متعال تقاضاي پيروزي پيروانواقعي امام ر-(ره) ومقام معظم رهبري ر دارم. عزيزالله ميري
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
2
1
ماهيت ..... و نفرت انگيز شريعتمداري سالهاست به بركت خاتمي مشخص شده اين آدم مورد نفرت همه است جر كساني كه مثل خودش هستند.
.
زياد محلش نذاريد ارزشش را ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
2
2
واقعا تکان دهنده بود . افرین بر اقای شریعتمداری
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
2
2
آقای شریعتمداری اگه به نظر شما خواستن برداشتن حکم اعدام برای کودکان ( مثل اعدام دلآرا دارابی بدون حضور وکیل مدافع و خانواده ش) یک شعار اسرائیلی پسند و صهیونیستیه,جناب عالی که حق هفتاد میلیون ایرانی رو خرج فحاشی و مخالفت می کنید چه مرام و مسلکی دارید؟؟؟؟ خدا پدر اسرائیل رو بیامرزه!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
1
1
آقای شریعتمداری=چماق بدست مطبوعات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
1
1
بدنيست مدرك تحصيلي آقاي شريعتمداري را هم بدانيم كه فردا مثل كردان دچار بدنامي نظام نشود. بالاخره مديرمسئول يك مطبوعه بايد حداقل يك ليسانس داشته باشد يا نه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
0
2
شنیدن حرف حق همیشه سخته!!
دوستانی که آقای شریعتمداری رو نقد کردند,بد نیست که منصفانه به موضوع نگاه کنند!
نه از سر بغض!
کیهان هیچ وقت از شخص یا حزب حمایت نکرده. زبان کیهان همان گفتمان امام وانقلاب و رهبریست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
5
4
خداوند امثال آقاي شريعتمداري‌هاي ولايت‌مدار را در جامعه زياد كند و به ايشان هم عمر با عزت و طولاني مرحمت فرمايد.
اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
0
طی این چندسال کمترمطلبی ازسوی آقای شریعت مداری مطرح شده که بشه کمترین ایرادی براش پیداکردو
بنظرم میادبزرگترین مشکل آقایون باشریعت مداری ایته که ازجیک وپوکشون اطلاع دقیق داره وآقایون وطرفداراشون (یعنی طرفدارای منفعت طلبشون نه طرفدارای واقعی واونایی که باایمان به آرمانشون ازآقایون پیروی میکنن)میخوان سربه تن شریعتمداری نباشه.
فقط کافیه آقایان شریعت مداری ومصباح کلمه ای به زبون بیارن اونوقت بایدآشفتگی وفحاش مدعیان دروغین اصلاح طلبی روتماشاکردکه تماشائیم هست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین