کد خبر: ۱۲۸۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۲

بی‌نظمی در جلسات ستاد هدفمندی یارانه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رجانیوز از "بی‌نظمی در جلسات ستاد هدفمندی یارانه‌ها" خبر داد و آن را از نتایج سحر فشل كردن وزارت‌خانه‎های اقتصادی دانست و نوشت: جلسات ستاد هدفمندی یارانه‌ها هر شب با حضور شخص رئیس‌جمهور یا معاون اول او و وزیران و مدیران مرتبط در نهاد ریاست‌جمهوری تشكیل می‌شد تا برای مشكلاتی كه به‌طور روزانه مورد رصد قرار می‌گرفت، به‌طور فوری چاره‌اندیشی شود تا این مشكلات به مانع اجرای هدفمندی یا نارضایتی‌هایی كه ممكن بود اخلال ایجاد كند، تبدیل نشود.

نام‌گذاری سال 90 به "جهاد اقتصادی" از سوی رهبر انقلاب نیز نشان داد كه جهت‌گیری دولت در اجرای این قانون مهم درست بوده و در سال جدید باید با شتاب و تدبیر بیشتری این طرح را دنبال كند. اما دو هفته پس از پایان تعطیلات اول سال، اعلام خبر بركناری وزیر اطلاعات و حاشیه‌های پس از آن به‌ویژه خانه‌نشینی 10 روزه رئیس‌جمهور و متعاقب آن، ادغام ناگهانی چهار وزارت‌خانه اقتصادی كه بار اصلی هدفمندی یارانه‌ها را به دوش می‌كشند، شرایط جدیدی ایجاد كرد.

...گفته می‌شود جلسات ستاد هدفمندی یارانه‌ها مانند ماه‌های پایانی سال گذشته با جدیت برگزار نمی‌شود و از طرف وزارت‌خانه‌های صنایع، نفت و رفاه نیز نمایندگان آن‎ها در جلسات حاضر می‌شوند كه انگیزه لازم را در سطح وزیران بركنار شده برای رصد مشكلات و اعلام آن‌ها برای چاره‌جویی و پیگیری ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین