کد خبر: ۱۲۹۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱
واکنش‌ها به نامه جدید احمدی‌نژاد؛

فلاحت‌پیشه: نامه رئیس‌جمهور، جام زهری برای مجلس است،عودتش دهید

لاریجانی: نیازی به عودت نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتقادات و تذکرات نمایندگان به متن نامه امروز رئیس جمهور به مجلس، تا آنجا پیش رفت که حشمت​الله فلاحت پیشه آن را جام زهری برای مجلس خواند.


نماینده اسلام آباد طی اخطار قانون اساسی به استناد اصل 55 و 71 قانون، گفت: عده​ای به کل نظام و قانون اساسی می​خواهند ضربه بزنند. اعمال قوه مقننه بر عهده دولت است و زمانی که چیزی قانون شد، مجری باید آن را اجرا کند.

وی خواستار عودت این نامه به دولت شد و از لاریجانی خواست تا برای حفظ شان مجلس و اقتدار در راس امور بودن آن، جلوی رفتارهای انتحاری را بگیرد و اجازه ندهد که در مقابل اجرای قانون شبهه ایجاد کنند.

به گفته وی، این نامه برخلاف قانون اساسی بوده است و باید آن را به دولت بازگرداند.

فلاحت پیشه به استناد نتایج تفحص از سازمان تربیت بدنی ادامه داد: برخلاف ادعای رئیس جمهور، این سازمان تیم داری می کرده و نه مدیریت ورزش و همه از عملکرد آن می​نالیدند. وی نامه رئیس جمهور را به جام زهری تشبیه کرد که باید برگردانده شود.

لاریجانی با بیان اینکه این نامه و استدلالات آن را نمی​پسندد، از نمایندگان خواست تا آن را جام زهر ندادند و اجازه بدهند که از این مساله عبور شود و وقت مجلس صرف نشود.

رئیس مجلس بار دیگر اعلام کرد که این نامه را غیر قابل توجیه و نادرست می​داند اما نیازی هم به عودت آن نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
سلام فلاحت پيشه نماينده اسلام اباد غربه لطفا اسم شهر را كامل بنويسيد در كشور ده تا اسلام اباد داريم ... لطفا دقت كنيد بنويسيد اسلام اباد غرب ( كرمانشاه )
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین