کد خبر: ۱۳۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶

دادستان کل کشور، احمدی‌نژاد را به مناظره دعوت کرد/ می‌‌خواهند دستگاه قضایی را در فشار بگذارند

اظهارات منتسب به احمدی‌نژاد درباره خودم در وزارت اطلاعات دروغ بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسنی اژه‌ای امروز در نشست خبری خود، محمود احمدی‌نژاد را به حضور در جلسه مشترک و روشن کردن وضعیت دعوت کرد. 

وی در این نشست درباره اظهارات منتسب به احمدی‌نژاد گفت: "اگر این مطالب درست باشد، خیلی مایل هستم آقایان جلسه را تشکیل بدهند و خبرنگاران هم تشریف بیاورند و جواب بدهیم. جواب‌ها نباید هیچ یک از مردم پوشیده بماند." 

دادستان کل کشور در ادامه افزود: "آنچه به رئیس‌جمهور منتسب است را خوانده‌ام. جلسه محرمانه بوده و آیا افراد دعوت شده گفته‌اند، ضبط شده یا دیگران گفته‌اند، باید منتظر ماند و دید به صورت رسمی تایید می‌شود یا خیر. وقتی برخی از این موارد را دیدم، چه درباره خودم در وزارت اطلاعات، کذب محض است و دروغ بود. لذا به نظرم می‌رسد این مسایل را نمی‌شود یکی یکی پرداخت. باید منتظر ماند دید این مطالب منتسب‌شده، درست است یا غلط. بعد دید چه پاسخی باید داد. اما آنچه منتسب‌شده، با وجودی که بعید می‌دانم ایشان این حرف‌ها را گفته‌اند، تکذیب می‌کنم. اگر این مسایل تایید شد که در آن جلسه گفته شده، پاسخ خواهیم داد. محسنی اژه‌ای در سخنان امروز خود، به فشارها و فضاسازی‌هایی اشاره کرد که از سوی "آنها" اعمال می‌شود تا دستگاه قضایی را در پیگیری پرونده فساد مالی تحت فشار قرار دهند." 

اژه‌ای همچنین گفت: "با کمال تاسف مسایل خارج از موضوع و خلاف واقع به وجود می‌آورند که به نظر می‌رسد دستگاه قضایی را در فشار بگذارند تا نگذارند دستگاه قضایی با حامیان اصلی برخورد کند. فضاسازی می‌کنند. ولی دستگاه قضایی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. ما نمی‌‌خواهیم این مسایل را فی‌المجلس جواب بدهیم. چون "آنها" همین را می‌خواهند. ما در چارچوب قانون، بدون برخورد سیاسی همه حرف‌ها، تهمت‌ها و این خلاف‌ها، دروغ‌گویی‌ها را به خود می‌خریم تا مسیرمان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم این مسئله نیز مانند برخی مسایل دیگر لوث بشود. بدشان نمی‌آید این پرونده را لوث کنند تا از اصل غافل شویم."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
0
سلام بر مسئولان دلیر و قاطع قوه قضائیه که با الهام از

رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری رانتخواران و عاملان فساد را به سزای اعمالشان خواهند رساند به امید انروز
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین