کد خبر: ۱۰۱۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱

تجمع علیه علی مطهری بعد از نماز جمعه تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از نمازگزاران نماز جمعه تهران پس از پايان اين مراسم حد فاصل دانشگاه تهران تا ميدان فلسطين را در اعتراض به صدور قطعنامه عليه ايران از سوی شوراي امنيت و نيز مواضع علی مطهری درباره مسائل سياسی هفته اخير، به راهپيمايی پرداختند.

در اين راهپيمايی‌، شرکت‌کنندگان، شعارهايی از جمله "مرگ بر صهيونيزم"،"مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر‌ آشوب‌گر"، "مرگ بر انگليس" و "مرگ بر شورای امنيت" را سر میدادند.

الله‌كرم كه در این جمع حاضر شده بود، گفت: آن كسانی كه می‌خواهند رای 40 ميليونی ملت ايران را با آمدن به خيابان‌ها مورد سوال قرار دهند بايد بدانند كه اين ملت آماده است تا 9 دی‌ماه ديگری را بسازند.

حاضران در اين راهپيمايي شعار می‌دادند "مرگ بر فتنه‌گر"،"مرگ بر منافق"، "مرگ بر خوارج" و نيز "اين است شعار رايج - مرگ بر خوارج". 

پس از آن‌كه فردی در اين مراسم شعار می‌داد "اسلام ناب عليه اسلام كفر، اسلام ملاک خط امام، صيانت از جمهوری اسلامی، جاذبه و دافعه ولايت، پنهان نكردن احكام اسلام، مبارزه با صهيونيست وحشی، ياری انتفاضه فلسطين"، شعاردهندگان شعار می‌دادند "ملاک خط امام".

در اين راهپيمايی مطالبی با عنوان بيانيه راهپيمايی كنندگان حاضر در اين مراسم از سوي حسين الله‌كرم قرائت شد كه قسمت‌هايی از آن بدين شرح است: اينک جهان شاهد تهاجم فاشيستی اسرائيل به كشتی‌های آزادی به امر ايهود باراک و حمايت ديگر سران صهيونيزم است. اين حمله باعث كشته شدن و مجروحيت ده‌ها و صدها تن شده است و هرگونه حمله به اين كاروان تصميمی جنايت‌كارانه بوده است كه نشانگر درماندگی صهيونيزم است.

الله‌كرم در ادامه قرائت اين بيانيه اظهار كرد: ما راهپيمايان از مسوولان جمهوری اسلامي ايران می‌خواهيم تا كاروان‌هايی را از راه هوا و دريا جهت كمک‌رسانی به آوارگان در محاصره فلسطينی ارسال كنند.

وی گفت: با توجه به اين‌كه راه‌اندازی كاروان آزادی اولين اقدام منسجم حاميان فلسطين در حمايت از اين كشور و در راستای فرامين امام (ره) و مقام معظم رهبری است، ما نمازگزاران از همين جا اعلام می‌نماييم كه آمادگی حضور در اين كاروان‌ها را داريم.
در ادامه اين راهپيمايی معترضين همچنين در واكنش به سخنان علی مطهری درباره وقايع رخ داده در مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام(ره)، شعار دادند "ای علی مطهری برگرد به خط رهبری"، "توهين به مردم عاقبت ندارد، نخبه حزبی بصيرت ندارد"، "ای يادگار شهيد بصيرت بصيرت، ای نخبه سياسی بصيرت بصيرت، ای مدعی انديشه بصيرت بصيرت، ای يادگار امام بصيرت بصيرت"، "ادعای انديشه با اهانت نمی‌شه"، "مرگ بر فتنه‌گر". 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
0
0
سلام - از دست اندر کاران تک تک سایت خبری تشکر و ارزوی موفقیت بیشتر داشته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
0
0
شعار ما طرفداران آقای دکتر علی مطهری به این عده معدود اینست: بصیرت،بصیرت!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
0
0
تجمعش خیلی خیلی خود جوش بوده !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
0
0
ایا این راهپیمایی مجوز داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
0
0
چه طور اینها میتوانند راهپیمایی کنند ونیروی انتظامی هم کاری نداره!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین