کد خبر: ۱۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۴

احمدی‌نژاد: در آخرین پیچ تاریخ قرار داریم/ اگر قرار است تغییری ایجاد شود پرچمداریش با ماست

اعتقاد شخصی من است که همه انبیای الهی آرزو داشته‌اند زمان ما را درک کنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در آخرین برنامه خود در سفر استانی به کردستان در دیدار با مدیران و منتخبان استان گفت:‌ ‌این اعتقاد شخصی من است که همه انبیای الهی آرزو داشته‌اند زمان ما را درک کنند؛ چرا که پیچ تند و آخرین پیچ تاریخ است و عبور از گردنه‌ای است که نتیجه زحمات تمام انبیا است. قرار است در این دوره از پیچ ظلم و تحقیر، به دوره درخشانی تاریخی برسیم.

احمدی‌نژاد افزود:‌ امروز همه مدعیان شکست خورده‌اند، مارکسیست‌ها کارشان تمام شده است، و سرمایه‌داران هم به آخر خط رسیده‌اند و تنها راه بازگشت به راه انبیا الهی باقی مانده است؛ همه پیامبران آمده بودند که این نکته را به بشریت بفهمانند که راهی جز راه انبیا برای سعادت وجود ندارد.

احمدی‌نژاد در ادامه گفت: ما در ایران خدمت می‌کنیم و برای ملتی کار می‌کنیم که پر افتخارترین ملت تاریخ است. همه مورخان اذعان دارند که سهم ملت ایران در فرهنگ و تمدن جهانی بی‌نظیر است. ملت ایران رتبه اول را دارد و رقیبی هم ندارد.

احمدی‌نژاد با بیان این مطلب که موجودیت فعلی هر ملتی برآمده از تاریخ آن ملت است، اظهار داشت: امروز می‌بینیم که آمریکا و برخی کشورهای استکباری با تکیه بر سلاح سخن می‌گویند و خود چیزی برای گفتن ندارند. ممکن است برخی گول ظاهر آن‌ها را بخورند، اما ظاهر نمی‌تواند حرفی به جهان ارائه دهد. ظاهر آن‌ها هم نشان از غارت آن‌ها در طول تاریخ دارد. 

وی با اشاره به کسری بودجه آمریکا گفت: آمریکا می‌گوید هزار و 600 میلیارد دلار کسری بودجه دارد و آن را از طریق چاپ پول جبران می‌کند. وقتی اقتصاد و پولی در جهان مسلط باشد و بخواهد کسری بودجه خود را با چنین کاری تامین کند یعنی می‌خواهد معادل آن را از جیب ملت‌ها بردارد. در 30 سال اخیر دولت آمریکا 30 الی 31 هزار میلیارد دلار پول قلابی تولید کرده است. آن‌ها در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست به بن‌بست رسیده‌اند و وقتی کم می‌آورند سلاح می‌کشند. تنها ملتی که در تاریخ تجلی فرهنگ و انسانیت، توحید و عدالت بوده است ایران است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد:‌ این ناسیونالسیم نیست، ما پیرو دین حنیف هستیم، اما ایران و موجودیت آن یک نعمت خدادادی است وقتی عظمت ایران را می‌گویم به دنبال غرور نیستیم، بلکه می‌خواهیم مسئولیت‌های خودرا یادآوری کنیم.

احمدی‌نژاد افزود: جز ملت ایران هیچ‌کس حرفی برای گفتن ندارد و اگر قرار است تغییری ایجاد شود پرچمداریش با کشور ماست.

محمود احمدی‌نژاد گفت: در غرب هرکسی بیشتر تشریفات داشته باشد بیشتر رییس است. به عنوان مثال رییس‌جمهوری را می‌شناسم که وقتی به کشوری سفر می‌کند با 21 هواپیما وسایل و اطرافیان خود را جابه‌جا می‌کند، در حالی که در فرهنگ ما برعکس است؛ هر کس هر چقدر بیشتر رییس باشد باید تشریفات کمتری داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر رسیدگی به مشکلات جزیی مردم گفت:‌ ما باید در کنار مردم باشیم. کارهای کلان استان مهم است، اما تک‌تک مردم و زندگی‌شان هم باید برای ما مهم باشد. اگر بیش از 500 مدیری که در این استان هستند هر کدام روزی یک مشکل مثل دادن وام به یک دانشجو یا برطرف کردن مشکلات یک کشاورز را انجام دهند بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد. راه آسان بودن خدمت به مردم این است که عاشق مردم باشیم.

احمدی‌نژاد گفت: ‌حتی من معتقدم کسی که عاشق مردم نباشد اگر بگوید خدا را دوست دارد حتما دروغ می‌گوید، چرا که معیار سنجش دوست داشتن خدا دوست داشتن مردم است. ما باید مشکلات مردم را مشکلات خودمان بدانیم در این صورت است که به دنبال حل آن خواهیم بود.

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود از ماموستا شیخ‌الاسلام یاد کرد و گفت: او مثل یک چشمه پاک و زلال بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین