کد خبر: ۱۰۹۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۹
ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ:

پلیس می‌تواند ظرف یک هفته زنان خیابانی را جمع‌آوری کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس می‌تواند ظرف مدت یک هفته تمام زنان خیابانی را که به صورت علنی مرتکب جرم می‌شوند جمع آوری کند به شرط آنکه دستگاهی مسئولیت این زنان را برعهده بگیرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به بمبگذاری بیمارستان الغدیر گفت: عامل این بمب‌گذاری صوتی از سوی پلیس دستگیر شده است.

وی افزود: این فرد به علت اختلاف شخصی با صاحب داروخانه بیمارستان اقدام به بمب‌گذاری کرده است. فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات پلیس در پیگیری قتل دو پزشک در تهران گفت: به دنبال کشف سرنخ برای قتل دکتر سودبخش هستیم.

وی با اشاره به وضعیت زنان خیابانی اظهار داشت: پلیس می‌تواند ظرف مدت یک هفته تمام زنان خیابانی را که به صورت علنی مرتکب جرم می‌شوند جمع آوری کند به شرط آنکه دستگاهی مسئولیت این زنان را برعهده بگیرد.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در این زمینه وارد عرصه شوند.
 
وی گفت: این زنان اگر مرتکب خلافی شوند مجرم هستند اما در حال حاضر موضوع زنان خیابانی یک مشکل اجتماعی است و باید به این ناهنجاری اجتماعی به شکل خود نگاه کرد.

سردار ساجدی‌نیا در مورد جمع‌آوری معتادان پرخطر گفت: از آنجا که معتادان بیمار به شمار می‌رود دستگاه قضایی آنها را تحویل نمی‌گیرد و خواستار ارجاع آنان به مراکز درمانی است و محدود بودن تعداد مراکز درمانی ترک اعتیاد نیز موجب شده تا پاسخگوی تمام نیازها نباشیم.

وی ادامه داد: پلیس آماده جمع‌آوری معتادان پرخطر است اما باید با افزایش تعداد مراکز درمانی برای نگه‌داری و انتقال این معتادان تصمیمی اتخاذ شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین