کد خبر: ۱۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷

سخنان احمدی‌نژاد در زمان خانه‌نشینی؛ كوتاه نخواهم آمد

هدف آنها این است که بعد از ریختن خاكریز، به سراغ حضرت آقا
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یكی از وبلاگنویسان نزدیک به احمدی‌نژاد نوشته است:

شنبه هفته گذشته وقتی شنیدیم دكتر احمدی‌نژاد در محل كار خود حاضر نشده است، به اتفاق چند نفر دیگر از دوستان به دیدار دكتر رفتیم. با توجه به شرایط جامعه و برای آنكه موجب التهاب نشویم، از آن روز تاكنون درباره آن جلسه نه چیزی نوشتم و نه در جمعی درباره محتویات این جلسه سخن گفتم؛ دستور آقا این بود كه جامعه در آرامش باشد و در راستای منویات مولایم، حتی هركس پرسید "آیا راست است كه دكتر سركار نرفته است؟"، به مزاح جواب دادم "تاكنون مگر دكتر "سركاررفته است" كه این، بار دومش باشد"؛ وقتی دوستان با كنجكاویی بیشتر، سوال می كردند "منظورمان پاستور و نهاد ریاست جمهوری است؛ رفته یا نه؟" جواب می دادم "همین چند روز پیش، به اتفاق برخی از دوستان در پاستور خدمت دكتر رسیدیم"؛ دروغ نمی گفتم چون منزل آقای رییس‌جمهور در مجموعه نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور است؛ درست همان خانه‌ای كه در زمان ریاست‌جمهوری حضرت آقا، منزل معظم له بود و ظاهرا بعد از ریاست‌جمهوری ایشان، به مجموعه آشپزخانه نهاد ریاست‌جمهوری اضافه شده بود ولی وقتی دكتر احمدی نژاد رییس‌جمهور شد و دستور آمد كه باید در مجموعه ای باشند كه از لحاظ امنیتی تامین باشد، دكتر تصمیم گرفت خانواده اش در این خانه مستقر شوند؛ خانه‌ای كه هنوز هم بوی حضرت آقا را می دهد.

خلاصه با توجه به منویات حضرت آقا، نمی‌خواستم درباره خانه نشینی "مالک" سخنی بنویسم اما جریان اقتدارگرا برای آنكه در ظاهر از دستور رهبر معظم انقلاب تبعیت كرده باشد ولی در باطن اهداف خود را پیگیری نماید، روزهای 5شنبه و جمعه با ارسال شعرهای خاص توهین آمیز(!) در قالب پیامك، سعی كرد به حزب‌اللهی‌ها نشان دهد، احمدی‌نژاد مقابل حضرت آقا ایستاده است؛ برای همین تصمیم گرفتم بخشی از صحبت‌های روز شنبه دكتر احمدی‌نژاد را منتشر كنم. با دوستان در این زمینه مشورت كردم و نتیجه نهایی این شد كه بر اساس استخاره عمل كنیم. جواب استخاره، آیه 1 سوره فتح بود "انّا فتحنا لک فتحا مبینا"؛ پس در نوشتن این مطلب مُصرتر شدم.

اما در دیدار روز شنبه هفته گذشته ما با دكتر احمدی‌نژاد چه گذشت؟

وقتی به خانه دكتر می‌رسیم، به سمت طبقه بالا راهنمایی می‌شویم. در یكی از اتاق‌ها، چند صندلی ساده چیده‌اند؛ قسمت بالای اتاق هم عكسی از حضرت آقا قرارگرفته كه روی آن آیه مباركه "یا ایها الذین آمنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولیالامر منكم" نقش بسته است.

پس از چند دقیقه، دكتر می‌آید؛ چهره‌اش هیچ شباهتی به چهره یک فرد خانه‌نشین ندارد؛ چند دقیقه‌ای از شرایط كنونی می‌گوید؛ بارها تاكید می‌كند كه "آمده‌ایم، خاكریز حضرت آقا باشیم"؛ اما جمله‌ای كه هنوز هم بعد از گذشت یک هفته، با صدای دكتر در ذهنم تكرار می‌شود، این بود كه احمدی‌نژاد گفت "هدف آنها این است كه خاكریز را بزنند و بعد از ریختن خاكریز، به سراغ حضرت آقا بروند ولی بنده كوتاه نخواهم آمد، چون اینجا بحث "احمدی‌نژاد" نیست بلكه هدف نهایی آنها، خود آقا است".

آری! دكتر در جلسه شنبه، از لایه‌های دست چندم "آقای پشت صحنه و بازیگردان اصلی" سخن می‌گفت كه كم كم، چهره واقعی این افراد برای مردم روشن‌تر خواهد شد؛ همان‌هایی كه اكنون به نام "دفاع از علی" می‌خواهند "خاكریز و مالک علی" را بزنند ولی این بار ظاهرا "روز گفتن ناگفته‌های احمدی‌نژاد" فرارسیده است و دكتر تصمیم دارد در یک "برنامه زنده تلویزیونی" اسنادی درباره توطئه‌ها و مفاسد گذشته و همچنین برنامه‌های آینده این گروه كه مدت‌ها است برای تامین منافع خود، آرامش را از مردم گرفته‌اند، ارائه دهد كه انشاالله "رسانه ملی" هم همكاری خواهد كرد.

مطمئن باشید بحث بر سر "وزیر اطلاعات" نیست بلكه بر سر جریان "مخالف دیروز و حامی امروز(البته ظاهرا) مصلحی" است كه موضوع اخیر را وسیله‌ای برای زدن "مالک اشتر علی" قرار داد و آینده ثابت خواهد كرد كه همین افراد قدرت‌طلب، به مصلحی كه رییس‌جمهور ولایی برای آینده وی نیز برنامه داشت، هیچ اعتقادی ندارند؛ ولی احمدی‌نژاد كه با "رای اكثریت قاطع مردم" و "تنفیذ و حمایت‌های خاص و ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی" در جایگاه "رییس جمهوری اسلامی ایران" فعالیت می‌كند، این جایگاه را فقط برای "خدمت شبانه‌روزی به تمام اقشار مردم از تمام سلایق" و "خاكریز و بازوی رهبر بودن" می‌داند و هرگاه احساس كند كه فضا به سمتی می‌رود كه شرایط برای انجام این دو وظیفه بزرگ سلب شود، با مردم و رهبر معزز انقلاب در این زمینه با سند و مدرک سخن خواهد گفت؛ اگر غیر از این بود و به قول اقتدارگرایان، دكتر احمدی‌نژاد بخاطر موضوع مصلحی، خانه‌نشین شده است، پس چرا وقتی نامه رهبر معزز انقلاب اسلامی به حجت الاسلام مصلحی در روز 4شنبه منتشر شد، نه تنها سفر استانی را نیمه‌تمام رها نكرد، بلكه فردای آن نیز برای افتتاح پروژه مسكن مهر، از سنندج به ایلام رفت؟!! پس موضوع "قهر مالک از علی" نیست كه اگر چنین بود، دكتر دوشنبه به دیدار حضرت آقا نمی‌رفت و یا حداقل به قول حاضران، شاداب از جلسه با حضرت آقا بیرون نمی‌آمد و امام خامنه‌ای نیز در درس روز سه‌شنبه خارج فقه خود، بشاش‌تر از همیشه نبودند.

باز هم تكرار می‌كنم كه قصد انتشار این مطلب را نداشتم، ولی شرایط به سمتی پیش رفت كه هم مردم مطمئن شدند كه دكتر در خانه مستقر شده است و هم اقتدارگرایان با استفاده از پیامک، القای دوگانگی در حاكمیت كردند؛ پس این را نوشتم تا همگان بدانند "احمدی‌نژاد همچنان خود را خاكریز حضرت آقا می‌داند" و هركاری انجام می دهد در این راستا است؛ به بیان بهتر، "برای مالک اشتر، "خاكریز و بازوی علی" بودن مهم است نه پست و مسئولیت حكومتی".
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
1
چه ربطی داره ؟! خوب چرا به حکم آقا تمکین نمی کند؟! این سوالی است که باید جواب داد آقای نویسنده !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
خواهشاً احترام مالک اشتر را نگهدارید و اینقدر وصله به این حضرت نچسبانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
آخر ذوب در احمدي نژادي .... واقعا" !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
عادت کردیم هرجا کم می‌یارم هرجا اشتباه می‌کنیم هر وقت تحمل نداریم یا بلدنیستیم بگیم اشتباه کردم تقصیر من بود از سبد رهبری عزیز خرج کنیم. خداچه صبری به این سید مظلوم داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
0
پس انگار کوتااومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
0
دوستان شخصیت شعیب را گرامی بداریم باشد که برا ما هم شفاعت کند.
یااااااااا....علی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
0
1
معلوم نیست جه دراین دولت میگذره. یکی تعریف یکی تخریب...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین