کد خبر: ۱۲۶۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰

بهنوش بختیاری برای محمدرضا گلزار یک كانتینر نوشابه باز كرد و از علایق خاصش گفت!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهنوش بختیاری بازیگر شناخته شده سینما وتلویزیون ایران در مطلبی كه به نقل از او منتشر شده به تمجید از محمد رضا گزار پرداخته است.

به گزارش پارس توریسم، خانم بختیاری در یادداشت خود نوشته است اگر محمد رضا گلزار در هالیوود زندگی می‌كرد به همین اندازه محبوب و قابل احترام بود. به همین علت احساس می‌كنم در كل ایران هم محمد‌رضا گلزار یكی است! من در چند فیلم با آقای گلزار همكاری كرده‌ام و مانند برادرم دوست‌شان دارم. ایشان علاوه براینكه بازیگری خوش‌استیل و خوش‌چهره هستند بسیار خوش‌اخلاق، مهربان و مردمی نیز هستند و همین امر باعث می‌شود من یكی از طرفداران ایشان باشم.

علاوه بر این، ایشان بازیگر فوق‌العاد‌ه‌ای هستند اولین كسی هستند كه سر صحنه حاضر می‌شود و برای كارش ارزش بالایی قائل است!

فكر می‌كنم با این تفاسیر می‌توان ایشان را فوق‌ستاره سینمای ایران دانست. چون كمتر بازیگری است كه همه این ویژگی‌ها را یكجا داشته باشد. حتی در بین بازیگران هالیوود هم چنین بازیگری وجود ندارد!

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه افزوده: به همین سبب، دستمزدی كه به ایشان پیشنهاد شده، كاملا منطقی است و آقای گلزار لایق این دستمزد و حتی بالاتر از این است! در حالی كه بازیگران هم مانند فوتبالیست‌ها زحمت می‌كشند و قابل احترام‌اند. اگر بازیگران ما دستمزد مناسبی بگیرند نیازی نیست كه به بازی در هر كاری تن بدهند و می‌‌توانند خیلی گزید‌ه‌تر عمل كنند. در حال حاضر هم خیلی خوشحالم كه تهیه كننده‌ای حاضر شده دستمزدی را كه لایقی گلزار است به ایشان بدهد و از صمیم قلب تبریک می‌گویم.

بهنوش بختیاری در بخش پایانی مطلب خود آورده است: برای برخی همكاران كه از روی حسادت سعی كردند ایشان را تخریب كنند بسیار متاسفم. برخی همكاران در این چند روز به سبب بخل و كینه، برای كم كردن طرفداران گلزار، تلاش كردند كه خوشبختانه موفق نبودند و چیزی از محبوبیت گلزار ،كه پدیده سینمای ایران است كم نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین