کد خبر: ۸۲۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۵

ویژه‌نامه «عرفه؛ باران رحمت» توسط تبيان منتشر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبيان وابسته به سازمان تبليغات اسلامی، به مناسبت روز عرفه، نهم ذی‌الحجه، ويژه‌نامه «عرفه؛ باران رحمت» را منتشر کرد.

ويژه‌نامه روز عرفه از بيست و سه مطلب تشکيل شده که به معرفی روز عرفه و اعمال آن و همچنين معرفی مسلم و داستان شهادت او می‌پردازد.

«اسرار وقوف درعرفات»، «پيامبران در سرزمين عرفات»، «دعای عرفه، سير انديشه در آفاق جهان»، «محتوای دعای روح بخش عرفه»، «عرفات؛ سرزمين اشک و دعا»، «ديدار با امام زمان(عج) در عرفات»، «راه‌ها پيموده‌ام تا کوی تو»، «سيراب از باران عرفه»، «اعمال شب و روز عرفه»، «حركت مسلم بن عقيل(ع) به سوی كوفه»، «مسلم‌بن عقيل؛ يار وفادار حسين عليه‌السلام» و «شهادت حضرت مسلم عليه‌السلام» از جمله مقالات اين ويژه‌نامه‌ هستند.

در بخش مولتی‌مديای اين ويژه‌نامه، مجموعه‌ای از فايل‌های صوتی و تصويری مرتبط با عرفه قرار داده شده است. «دعای حضرت عباس عليه‌السلام در روز عرفه (صوتی)»، «نجوا با يار( بخش‌هايی از دعای عرفه به شكل صوتی)»، «مراسم دعای عرفه در صحرای عرفات (تصويری)» و «تصاوير ويژه» از جمله بخش‌های اين مجموعه هستند.
 
نرم‌افزار دعای عرفه که برای تلفن ‌همراه طراحی شده است و ويژه‌نامه عرفه استان زنجان از ديگر بخش‌های «عرفه؛ باران رحمت» هستند.

علاقه‌مندان برای استفاده از این ویژه نامه مي‌توانند به آدرس سایت تبیان به نشانی اينترنتي: www.tebyan.net مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین